Array
(
    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 2837
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => סטיילינג לפי מבנה גוף
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => פריטים נכנסים ויוצאים מהאופנה, אבל הדבר הכי חשוב זה להתאים את הבגדים למבנה הגוף. איך עושים זאת נכון? בראנג'ה - אופנה - פורטל זהר הצפון - זהרנט
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 67
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 3134
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1137
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => פריטים נכנסים ויוצאים מהאופנה, אבל הדבר הכי חשוב זה להתאים את הבגדים למבנה הגוף. איך עושים זאת נכון? בראנג'ה - אופנה - פורטל זהר הצפון - זהרנט
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => סטיילינג לפי מבנה גוף
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

טיפים איך להתאים בגדים לפי מבנה גוף – חשוב

שתפו

פריטים נכנסים ויוצאים מהאופנה, אבל הדבר הכי חשוב זה להתאים את הבגדים למבנה הגוף. איך עושים זאת נכון? מה יגרום לנמוכות להיראות גבוהות יותר וכיצד מטשטשים ירכיים עגלגלות? כך תתלבשי נכון בהתאם למבנה הגוף שלך

בחורות נמוכות שמבקשות לשוות לעצמן מראה ארוך ואלגנטי יותר צריכות לבחור במכנסיים בסגנון צמוד וקצר, שנגמרים קצת מעל הקרסול. לנמוכות עדיף תמיד לחשוף את הנעל או הפלטפורמה שהן נועלות כדי להוסיף לעצמן כמה סנטימטרים. נמוכות שמנמנות יעדיפו מכנסיים בגזרת סיגר ישרה שנגמרים גם הם קצת מעל הקרסול. את המכנסיים שנבחרו כדאי לשלב בחולצה צמודה וקצרה שנגמרת קצת אחרי הבטן ולשלב אותה בז'קט שנגמר קצת מעל הירכיים. מראה ה"שכבות" הזה יוצר תחושה של אורך.

אם בחרתן בחצאית, כדאי להעדיף חצאית מיני בהדפס פסים או משבצות, שיוצרת אשליה אופטית של רגליים ארוכות. את החצאית מומלץ לשלב בנעלי בובה או כל נעל עקב עם מפתח גדול במיוחד.

גם שמלות מיני קצרצרות הן אופציה טובה לנמוכות – הרזות יכולות ללכת בשמלת מיני צמודה והמלאות יותר יוכלו ללבוש שמלה קצרה ורופפת.

 

בחורות שרוצות לטשטש את הבטן יוכלו לעשות זאת בעזרת חולצה רופפת בגזרת A עם שרוולים עד אורך המרפק שיוצרים מראה מאוזן ולא "כבד". אקססוריז מושקעים כגון שרשראות וצמידים ימשכו את תשומת הלב אליהם וימנעו מהמבט להתמקד בבטן. כדי לטשטש בטן כדאי להעדיף מכנסיים בגזרה גבוהה, שאופנתיים עכשיו, ולבחור בצבעים כהים ונטולי כיסים או קישוטים באזור החגורה.

חצאיות יכולות להיות פתרון מוצלח לטשטוש הבטן, ובעיקר החצאיות בגזרת העפרון הגבוהה ששמות דגש על הישבן ומסיטות את תשומת הלב מהבטן. אם בחרתן בשמלה כדאי להעדיף שמלות שיפון מתנופפות הצמודות באזור החזה ורחבות פלג הגוף התחתון. עדיף להימנע מצבעים אחידים ולבחור בדוגמאות מקושקשות כגון פרחים או פסים אלכסוניים.

בערבים קרירים אפשר לשלב את השמלות בז'קט קצר שנגמר קצת אחרי הירכיים שחלקו העליון צמוד לגוף והוא מתרחב באזור המותניים. אפשר להוסיף לז'קט חגורת מותן או לכפתר אותו רק בחלקו העליון.

לבעלות ירכיים עגולות מומלץ לבחור בחצאיות בגזרת A ולהימנע ככל האפשר מחצאיות או מכנסיים צמודים. כדי לטשטש את הירכיים עצמן כדאי לבחור בחצאית עם כיסים קטנים או עיטורים אחרים שיוצרים עניין בבגד עצמו ומסיטים את תשומת הלב מפלג הגוף התחתון. אם בכל זאת בחרתן במכנסיים כדאי ללכת על גזרה ישרה וצבעים כהים כמו שחור או כחול נייבי שלא מבליטים את הרגליים. את המראה אפשר להשלים באמצעות ז'קט קצר שנגמר ממש מעל הירכיים. זה "ישבור" את המראה ויאפשר תחושה אוורירית יותר.

כדאי לשלב את המכנסיים או החצאית בחולצה שנגמרת באמצע הירכיים, עדיף בגזרה רחבה. יש להימנע מחולצות ארוכות מדי ומטוניקות שמושכות את תשומת הלב היישר לירכיים.

 

 

בחורות מלאות ובעלות חזה גדול רצוי שיבחרו בחולצות בעלות צווארון וי או מחשוף עגול ועמוק יחסית. חשוב להקפיד שהחולצה תהיה ארוכה מספיק ולא תיגמר בקו המכנסיים. כדאי להימנע מבדים מבריקים ונצמדים. את החולצה אפשר לשלב בחצאית עפרון בגוון כהה ואפילו בגרביונים כהים או מדוגמים ליצירת מראה חטוב במיוחד. מי שמעדיפה מכנסיים תוכל ללכת בג'ינסים בגזרת פדלפון שמתרחבים בתחתיתם ומאזנים המראה. עדיף לבחור בצבעים כהים וחלקים כדי לא למשוך תשומת לב לרגליים המלאות.

את המראה כולו ניתן לסיים באמצעות ז'קט קצר מעט רחב ולהשאיר את הכפתורים פתוחים כדי לתת אשליה אופטית של גוף צר יותר ולא לקבל מראה "חנוק" מדי.

 

 

בחורות בעלות מראה רזה וכחוש מדי יכולות להתהדר בשמלות מרובות קפלים, רקמה, תחרות וכפתורים – כל הפרטים הקטנים הללו ייצרו אשליה של גוף יותר מלא וחינני. את השמלה אפשר לשלב בז'קט טרנץ' באורך בינוני שנשאר פתוח ויוצר תחושת שכבות.

מראה השכבות יכול לעבוד נהדר גם בחולצות: שילוב של חולצה צמודה ומעליה חולצה עם מעט נפח וטקסטורה ייצרו מראה נשי ומחמיא יותר. את החולצות אפשר לשלב בג'ינס ארוך במיוחד או מכנסים מבד רך שלא נצמדים לגוף. באופן כללי כדאי להימנע ממכנסיים צמודים מדי שרק מדגישים את הרזון ולא מחמיאים לגוף. ניתן כמובן גם ללבוש חצאית בלון קצרה או באורך בינוני בגוונים בהירים ולשלב אותה בגרביונים עדינים ונעלי בובה נמוכות.

 

הטיפים באדיבות סילביה שוורצמן, מבוטיק "אניגמה":

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *