Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_expiration-date-status] => Array
        (
            [0] => saved
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2295
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => כחול זה הצבע שלי
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => כחול זה הצבע שלי מה שתקראו כאן תמיד יהיה סובייקטיבי לחלוטין, לא מומלץ לכל מיני נשים חסודות צקצקניות (שהמילה סקס מחרידה אותן בכל רמ"ח אבריהן ושס"ה.
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 91
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 546
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/02/images11.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => כחול זה הצבע שלי מה שתקראו כאן תמיד יהיה סובייקטיבי לחלוטין, לא מומלץ לכל מיני נשים חסודות צקצקניות (שהמילה סקס מחרידה אותן בכל רמ"ח אבריהן ושס"ה.
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => כחול זה הצבע שלי
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
מה שתקראו כאן תמיד יהיה סובייקטיבי לחלוטין, לא מומלץ לכל מיני נשים חסודות צקצקניות (שהמילה סקס מחרידה אותן בכל רמ"ח אבריהן ושס"ה גידיהן וגם גברים כאלו כמובן) - זה לא בשבילכן.

כחול זה הצבע שלי

שתפו

כחול זה הצבע שלי

רגע לפני שאתם מתחילים לקרוא את הבלוג שלי, זה בדיוק הזמן לרשום את האותיות הקטנות בגדול. שלא תגידו שלא אמרתי. הבלוג הזה לא מתאים לכולם:

אם אתם מתחת לגיל 18, דפדפו הלאה.

מה שתקראו כאן תמיד יהיה סובייקטיבי לחלוטין, לא מומלץ לכל מיני נשים חסודות צקצקניות (שהמילה סקס מחרידה אותן בכל רמ"ח אבריהן ושס"ה גידיהן וגם גברים כאלו כמובן) – זה לא בשבילכן.

למי כן? לכל מי שרוצה לשמוע, בלי שמץ של שמרנות או התחסדות, את דעתי, המבוססת על נסיון אישי בלבד בנושאים הבאים: סקס, אביזרי מין, נשיות, גבריות, זוגיות, אינטימיות – שהם התבלינים של ימי כבר עשר שנים.

זהו, שלא תגידו שלא ידעתם.

אני עוסקת בתחום שאני אוהבת, שמלהיב אותי ויחד עם זאת, אם לפני 15 שנים היו אומרים לי שאהיה בעלת חנות סקס – הייתי מתעלפת רק מהרעיון. והנה… בינואר ימלאו 10 שנים ל"כחול" ויש לי עבודה שלא הייתי מוכנה להחליף בעד שום הון שבעולם (נו, טוב, אם מדובר על סכומים של 7 ספרות אחרי האפס, אני מוכנה לשקול את זה…).

עברתי לא מעט ב-15 שנים האחרונות וזה עושה לי טוב לדעת שאני בתוך עשייה מספקת מאד (תרתי משמע, לכל הכחלחלים).

אני לא בלוגרית ותיקה או מיומנת, בד"כ אני כותבת מאמרים, שאת רובם תוכלו למצוא באתר שלי, אבל הרהורים אישיים? כמעט ולא. בגלל זה הבלוג הזה הוא מיוחד בעיני, ברור שאכתוב גם על "כחול" כי זה חלק נכבד מאד משיגרת יומי, אבל כמו כל אישה ממוצעת, שמדברת 21,000 מילים ביום, אשמח לחפור לכם על כל 7,542 הנושאים שעולים לי בראש בכל רגע נתון.

שנים רבות (ועדיין לא הגענו אל המנוחה והנחלה) כל מה שנקשר בצורה כלשהי לסקס או שאפילו הזכיר משהו סקסי, היה טאבו. זה אחד הנושאים שפשוט אסור היה לדבר עליו או אפילו לרמוז עליו. ידעתם שהתנהל דיון מאד מעמיק ורב שנים על העגבניה למשל? ולא מדובר על המחיר ואפילו לא מדובר על הטעם, אלא על השם, שהיה שנוי במחלוקת?!
"השם "עגבנייה", שמקורו בשורש ע-ג-ב המתקשר בחיזור, בהתעלסות ובתשוקה, ניתן לה על ידי הרב יחיאל מיכל פינס בהקבלה לכינויהּ העממי באירופה "תפוח אהבה". במשך כעשרים שנה, עד ימי העלייה השנייה, הוחרמה המילה "עגבנייה" על ידי חלק ממחדשי השפה העברית, ביניהם אליעזר בן יהודה עקב "גסותה". עם בוא העליות המאוחרות יותר, נקלט השם עגבנייה בפי כל. ככל הנראה בשל הקרבה הלשונית לשפות האירופיות – "תפוח אהבה" כאמור. הצעות נוספות לשם הירק ניתנו על ידי הרב קוק שהתנגד לשם בעל האופי המיני והציע "אדמונייה", ואליעזר בן יהודה שהציע את השם "בַּדּוּרָה" (מתוך ויקיפדיה).

אז ברוכים הבאים לבלוג שלי, תזמינו חברים, קחו עגבניה ותיהנו. ואגב, תגובות יתקבלו בברכה – חוץ מנאצות, השמצות והערות סרות טעם, כי כחול זה הצבע שלי, וגם אם אתם לא מסכימים איתי, לא בא לי לריב איתכם.

סיגל צוקר היא בעלת "כחול", המרכז למיניות וזוגיות וחנות סקס בכרמיאל

http://www.blue4fun.co.il

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *