Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2355
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => רוץ בן רוץ
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => רוץ בן רוץ - זהר הצפון
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => רוץ בן רוץ - מאיה קצמן רן התחיל לרוץ כשהוא היה בן 15. אבא שלו עזב את הבית והוא רצה להוכיח לו שהוא “גבר” עם כוח סיבולת ויכולת. היתה לו מטרה מאוד חשובה, לרכוש
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 82
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 419
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => רוץ בן רוץ - זהר הצפון
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => רוץ בן רוץ - מאיה קצמן רן התחיל לרוץ כשהוא היה בן 15. אבא שלו עזב את הבית והוא רצה להוכיח לו שהוא “גבר” עם כוח סיבולת ויכולת. היתה לו מטרה מאוד חשובה, לרכוש
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => רוץ בן רוץ
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
רן התחיל לרוץ כשהוא היה בן 15. אבא שלו עזב את הבית והוא רצה להוכיח לו שהוא “גבר” עם כוח סיבולת ויכולת. היתה לו מטרה מאוד חשובה, לרכוש את לב אביו והוא היה מוכן לעשות כמעט הכל בעבורה

רוץ בן, רוץ

שתפו

וואו אוטוטו בן 40 הילד! ואני  את המתנה  ליום ההולדת כבר  קניתי: שני זוגות של נעלי ריצה. לא תכננתי, זה קרה כמעט בטעות יצא, טעות שהוא כל-כך שמח לקראתה.

רן התחיל לרוץ כשהוא היה בן 15. אבא שלו עזב את הבית והוא רצה להוכיח לו שהוא “גבר” עם כוח סיבולת ויכולת. היתה לו מטרה מאוד חשובה, לרכוש את לב אביו והוא היה מוכן לעשות כמעט הכל בעבורה, לעזוב את מקום הנוחות שלו בסלון מול הטלוויזיה ולהתחיל לרוץ, כשהשמש יוקדת, או הרוח על פניו, כן גם כשהגוף כבר זעק: אייייי.  הוא היה כל כך חדור מטרה, שהרגליים, שלא היו רגילות לרוץ, נענו לו בשמחה ותוך תקופה קצרה הוא הגיע להשגים ממש נאים והתחבר אל קבוצת הטריאטלון.  בארון שלו בבית שמורות כל עשרות המדליות שאותן הוא קיבל בכל התחרויות בהן השתתף ובסלון על המדף העליון, עומדים להם לתפארת הגביעים בהם הוא זכה, כאות הוקרה על כוח הרצון, על הנחישות, על ההתמדה ובעיקר על התוצאה.  הריצה והרכיבה מילאו את חייו והכניסו אליהם איכות חדשה, איכות שמעט  אנשים יכולים להתגאות בה.

והנער שבגר התגייס לצבא ולאחריו הוא חי במרוץ מטורף, במרוץ של החיים, לאחר כסף, עבודה, הטיול לחו”ל, הלימודים וכשהוא רץ במרוץ החיים הוא לאט לאט הפסיק לרוץ. והחל לגלוש על חבל מהקומה ה-20 או ה-30 של אחד מגורדי השחקים. הוא אוהב את העבודה שלו. את השליטה, את הגלישה, את האויר והנוף במבט מלמעלה ואת זה שהוא זה שקובע את הקצב ושכל מה שתלוי שם על החבל, תלוי  בעיקר בו.

ואז אחרי 20 שנים, ברגע של חולשה, ברגע שהכל נראה שחור משחור, הוא עזב את הכל וחזר קודם כל אל הריצה. זה לא היה פשוט, הרגליים כבר שכחו מה זו קלילות, הראש היה עמוס במחשבות, והגוף כבד מנשוא, אבל הוא ידע  בעמקי נפשו, שהוא רוצה לרוץ.  תוך חצי שנה הוא השיל 20 קילוגרם והחזיר לעצמו את היכולת שלו לרוץ, והריצה החזירה את עצמו לעצמו.

רוץ  בן, רוץ!  אני כמעט בטעות קניתי לך שני זוגות של נעלי ריצה, זוג אחד שתוכל לרוץ בתחרויות הריצה ולצבור גביעים אישיים והזוג השני שתוכל לרוץ במרוץ של החיים, בקצב המתאים.

ליום הולדתך ה-40 אני מאחלת לך המון הנאה והנעה וביניהם נשימה עמוקה של כל מה שאתה רוצה ויכול להכיל.

אוהבת אותך, אמא

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *