Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 9364
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אורי אורבך
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אורי אורבך
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 82
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 710
        )

    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1434542603:1
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 355
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/02/orcach.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => אורי אורבך
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => אורי אורבך
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

אורי אורבך ז"ל, משפט השנה ומגבית חירום

שתפו

משפט השנה בכרמיאל

ב- 8 בחודש מארס יתקיים הדיון הראשון במשפט שבין מנהלת ביה"ס ניצנים לבין שניים מחברי הוועד לשעבר. המנהלת תובעת את השניים על הוצאת לשון הרע. השניים טוענים : "אמת דיברתי". כמי שמצוי היטב במתרחש בתיק הזה, בכוונתי לעקוב אחריו שכן יש כאן ענין ציבורי ממדרגה ראשונה. מנהלת שתובעת את חברי הוועד שלה, איננו ענין שבשגרה. המשפט יתקיים בחדרה. התובעת דורשת חצי מליון ש"ח עבור הוצאת דיבתה רעה, חברי הוועד משוכנעים מעל כל צל של ספק שיוכיחו את צדקתם וכי הם מוכנים ומזומנים למשפט. יש לציין שכל הפרשה העגומה הזו התנהלה סביב ענין בית הספר "המשלב",כלומר דתיים וחילונים יחדיו שבו למדו גם תלמידים מהישוב אשחר,אבל זו כבר אופרה אחרת שתתגלה כנראה בעת המשפט…

מגבית חרום !!!

הקמתי בפייסבוק קבוצה מיוחדת למען תרומות לבני הזוג נתניהו. זאת בשל המצוקה הנוראית בה הזוג שרוי בבית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. לא ראיתם? הקיר מתקלף,יש חור בשטיח,יש כתמים על הספה (כתמים של מה????) והדלתות חורקות. אוי והמטבח…ראיתם? כך נראה מטבח של ראש ממשלה? אהההה יש עוד אחד,מפואר אותו משום מה לא צילמו. אז ראיתי הסירטון ורחמיי,אוי רחמיי נכמרו על בני הזוג והחלטתי שכאזרחי ישראל שדואגים לראש ממשלתם,עלינו לתרום להם. איש איש ככל יכולתו. התנדבתי אפילו להיות הראשון ותרמתי את מסיר הכתמים שלי, סיגל תרמה את הנוזל שימנע חריקות בדלתות, הגדיל לעשות חבר טוב שתרם שטיח שלם, בלי חורים…..

צחקתם? אז זהו שאני לא. בני הזוג נתניהו שאך לפני ימים ספורים ביקשו להניח לשרה ולא להעמיד אותה במרכז הבמה (ביבי ממש התחנן…) מעמיד אותה,מרצונו, בקידמת הבמה ביג טיים. עכשיו תגידו לי שרה וביבי,אבל ברצינות. היכן הבושה שלכם? אפילו עבורכם זה שיא. מה היה קורה אילו רחמנא ליצלן הייתם קונים שטיח שלם… כן, אפילו על חשבונכם ( תקבלו החזר מהקופה הקטנה). וכי לא יכולתם לקנות מסיר כתמים שעולה 25 ש"ח? או שמן לצירי הדלת? הרי יש לכם אב בית,מנקות,מטפלות,ספריות….על מי אתם שוב עובדים?

אני רוצה להציע לכם שרה וביבי, בואו לשכונת וולפסון בעכו. בואו. בואו תגורו שם יום אחד… או שאני מזמין אתכם למשפחת איקס בכרמיאל. בואו תשנו על מזרן על הרצפה,תוותרו על ארוחת ערב כי פשוט אין ושטיח? תביאו את הקרוע מהבית,המשפחה יותר מתשמח לקבל אותו. עברתם כל גבול…אגב,התרומות בדרך.

חילופי רמטכלים וכאילו כלום…

אני זוכר ימים בהם החלפת ראש המטה הכללי היתה ענין מרגש. אני זוכר שישבנו וחיכינו לטקס המרגש וצופים בו בשידור ישיר. ביום שני עזב בני גנץ את תפקידו ונכנס גדי אייזנקוט. לא הרגשתי בתכונה מיוחדת כלשהיא לרגל החילופין, מה שמלמד על עוד נגיסה במעמד הקצונה בצה"ל. בכל מקרה, נאחל לאייזנקוט הצלחה בתפקידו ובאמת באמת שלא יאלץ לצאת למלחמה.

וענין אחר. באמת צר לנו על מותו הטראגי והמוקדם של אורי אורבך ז"ל. איש שנון,חכם,עיתונאי מצוין ובדחן לא קטן. לא אהבתי את דיעותיו הפוליטיות. אהבת את האיש עצמו. האיש ידע לחבר בין קצוות וחסרונו יורגש. יהי זכרו ברוך.

אשי טאוב, עיתונאי ופעיל חברתי 

דוא”ל [email protected]

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *