Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1585140270:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_oembed_86841275792bcd95dc6da6807fb9108f] => Array
        (
            [0] => 
נלחמים בקורונה: האם אתם בעד סגר מלא?
) [_oembed_time_86841275792bcd95dc6da6807fb9108f] => Array ( [0] => 1585138927 ) [_thumbnail_id] => Array ( [0] => 38848 ) [_wp_page_template] => Array ( [0] => default ) [_elementor_controls_usage] => Array ( [0] => a:0:{} ) [_advads_ad_settings] => Array ( [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;} ) [tie_sidebar_pos] => Array ( [0] => default ) [tie_post_slider] => Array ( [0] => 184 ) [_the_champ_meta] => Array ( [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;} ) [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array ( [0] => פורטל זהר.נט | הכרמיאלית שהחלימה מהקורונה תהיה... פרזנטורית | היכנסו לכתבה ) [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array ( [0] => חדשות כרמיאל ) [_yoast_wpseo_focuskw] => Array ( [0] => קורונה ) [_yoast_wpseo_title] => Array ( [0] => אחרי שהחלימה: חולת הקורונה מכרמיאל תהיה פרזנטורית | חדשות כרמיאל ) [_yoast_wpseo_metadesc] => Array ( [0] => אחרי שהחלימה: חולת הקורונה מכרמיאל תהיה פרזנטורית ) [_yoast_wpseo_linkdex] => Array ( [0] => 53 ) [_yoast_wpseo_content_score] => Array ( [0] => 60 ) [_yoast_wpseo_primary_category] => Array ( [0] => 242 ) [tie_views] => Array ( [0] => 1281 ) )
יעל נחמד קורונה חולה בית חולים זיו צפת
יעל נחמד. צילום עצמי

אחרי שהחלימה: חולת הקורונה מכרמיאל תהיה פרזנטורית

שתפו

יעל נחמד, חולה מספר 192, שאיתה ערכנו ריאיון בתלחילת השבוע, שוחררה מאשפוז בבית החולים זיו בצפת ותשמש כפרזנטורית של בית החולים בהתנדבות: "מדובר על חיי אדם"

מערכת פורטל זהר.נט

פניה המוכרות של יעל נחמד מכרמיאל, מי שמוכרת גם כחולה מספר 192 שנדבקה בווירוס הקורונה והחלימה השבוע, חוזרות לכבוש את המרכז הרפואי זיו.

נחמד אושפזה במשך 10 ימים במחלקת התפרצות – המחלקה הייעודית לחולי קורונה שהוקמה בבית החולים זיו. ביום ראשון פירסמנו בפורטל זהר.נט ריאיון מיוחד איתה. אתמול (שלישי) היא כבר שוחררה לאחר ששתי דגימות שנלקחו ממנה בתוך 24 שעות, נמצאו שליליות להימצאות נגיף הקורונה בגופה שמשמעותן – החלמה.

כאות הוקרה על הטיפול המקצועי והיחס החם לה זכתה יעל מהצוותים הרפואיים והסיעודיים של המרכז הרפואי זיו, היא הסכימה לשמש בהתנדבות כפרזנטורית של המקום לצורך העלאת המודעות מפני הסכנה הטמונה בהידבקות בנגיף הקורונה.

גם זה יעניין אתכם בפורטל זהר.נט:

החל מהיום יוצבו שלטים גדולים עם תמונתה של נחמד-טנא ברחבי המרכז הרפואי זיו, במחלקות, במסדרונות, במעליות ובכניסות לבניינים השונים. בשלטי הפרסום נכתב בגדול: "הישארו בבית. למרות הצוותים הרפואיים והסיעודיים המקצועיים והנפלאים של המרכז הרפואי זיו, שמרו על בריאותכם ובריאות היקרים לכם – אל תגידו לי זה לא יקרה".

יעל נחמד מציינת: "מבחינתי זה היה טבעי לקחת חלק ולתרום להסברה למניעת הידבקות מפני נגיף הקורונה. זה לא צחוק – מדובר פה בחיי אדם. אנא הישמעו להנחיות ושמרו על עצמכם ועל הקרובים שלכם שנמצאים בקבוצות סיכון. אני עברתי זאת בקלות, אך אין לדעת איך גופכם יגיב לנגיף. שמרו על אופטימיות ואנרגיות חיוביות – נעבור את זה יחד".

מנהל המרכז הרפואי זיו ד"ר סלמאן זרקא: "חובתנו לעשות הכל על מנת להעלות את המודעות לסכנת ההידבקות בנגיף הקורונה. יעל שאושפזה אצלנו במשך 10 ימים נחשפה פעמים רבות מיוזמתה בכל אמצעי התקשורת והפכה לאחת ממסבירות המאבק בנגיף הקורונה וזה היה כל כך טבעי שהיא תהיה זו שבפניה המוכרות תמשיך את מסע ההסברה החשוב הזה. אני מודה לה על המחווה הזו – דבר שאינו ברור מאליו".

צילום: דוברות בית החולים זיו צפת

 

כתבה מעניינת:

״מיהר״ לקופה? נהג רכב התנגש בסניף רמי לוי

שתפומאת גיל דובריש ״מיהר״ להשיג את כולם בדרך למבצעי החג? נהג בשנות ה-80 לחייו, תושב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *