Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1612441939:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 38141
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | בדרך לכנסת? מ״מ ראש העיר במקום ריאלי
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => טניה מזרסקי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => מ״מ ראש עיריית כרמיאל במקום ריאלי בבחירות לכנסת | טניה מזרסקי
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => טניה מזרסקי ממפלגת יש עתיד מתמודדת לכנסת: ״למען תושבי כרמיאל״. האם תשנו את הצבעתכם בעקבות הנציגות הכרמיאלית בבחירות? עיריית כרמיאל | בחירות לכנסת
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 69
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1339
        )

)
טניה מזרסקי צילום אלה זית
טניה מזרסקי. צילום: אלה זית

בדרך לכנסת? מ״מ ראש העיר במקום ריאלי

שתפו

טניה מזרסקי ממפלגת יש עתיד מתמודדת לכנסת: ״למען תושבי כרמיאל״. האם תשנו את הצבעתכם בעקבות הנציגות הכרמיאלית בבחירות? ענו על הסקר שלנו

מערכת פורטל זהר.נט

האם בקרוב תהיה לכרמיאל נציגה בכנסת? טניה מזרסקי (44), מ״מ ראש עיריית כרמיאל בשנתיים האחרונות שובצה לקראת הבחירות הקרובות במקום ה-18 ברשימת יש עתיד בראשות יאיר לפיד, מקום הנחשב לפי סקרים שונים לריאלי.

מזרסקי קיבלה לפני כשלושה שבועות פניה ממפלגת יש עתיד להשתלב במקום הנחשב ריאלי בקמפיין הבחירות הקרוב. בקרוב היא מתכננת לצאת לחופשה של כמה שבועות על חשבונה כדי להתמקד בקמפיין הבחירות ולמנוע ניגוד אינטרסים.

״הדבר הראשון שאמרתי לעצמי כשקיבלתי את ההצעה הוא, שאני, טניה, אהיה בכנסת, בשורה הראשונה עם אנשים נפלאים כמו יאיר לפיד, אורנה ברביבאי, מאיר כהן, קארין אלהרר, יואל רזבוזוב, מירב בן ארי ועוד טובים ורבים אחרים״ מספרת מזרסקי. ״החמיא לי מאוד שחושבים שאני מתאימה להיות בכנסת. ביקשתי לחשוב לפני שאחזיר תשובה, כי מדובר בשליחות מחייבת ויש השלכות רבות להחלטה. התייעצתי עם ראש העיר משה קונינסקי, כמובן שלא אעשה דבר מבלי לעדכן אותו ולהתייעץ איתו, ולאחר מחשבה רבה עניתי בחיוב״.

– איך קונינסקי הגיב?

״ראש העיר מאוד שמח שמעריכים אותי ומציעים לי להשתלב במקום ריאלי ברשימה לכנסת. הוא תמך מאוד ואמר שחשוב שתהיה לכרמיאל ולגליל נציגה בכנסת, כדי לקדם את האינטרסים של העיר ואת המאבקים למען העיר. אני מכירה את רחשי הציבור ואוכל לתרום משמעותית לעיר ולאזור כולו אם אבחר״.

ענו על הסקר שלנו: האם בעקבות שיבוצה של מזרסקי ביש עתיד תשנו את הצבעתכם?

האם בגלל שיבוצה של טניה מזרסקי תתמכו במפלגת יש עתיד בבחירות הקרובות?

הפניה מיש עתיד הפתיעה אותך?

״זו לא הפעם הראשונה שאני משובצת ברשימה לכנסת. עד לפני שנה, לפני האיחוד עם גנץ, שובצתי במקום ה-30 ברשימת יש עתיד, ואז אחרי האיחוד עם כחול לבן שובצתי במקום סמלי ברשימה, מקום 80״.

– יאיר לפיד קיבל לבדו את ההחלטה על שילובך ברשימה?

״זו לא היתה החלטה אישית של יאיר, יש צוות יועצים שישב, בדק והמליץ. יאיר הוא לא דיקקטור, הוא יודע לקבל הצעות, להתחשב בשיקולים והוא מכבד אותי מאוד, הוא ראה איך אני עובדת בשטח, נפגשנו כמה פעמים ואנחנו בקשר טלפוני. ההחלטה התקבלה כי כנראה שמכירים בי וביכולות שלי. יאיר לפיד יודע שאני אומנם לא דתיה אבל מאמינה באלוהים ולכן הציב אותי במקום ח״י. אם אלוהים רוצה שאבצע את השליחות בכנסת, נקבל מספיק מנדטים להיכנס ואם לא – אמשיך את העשייה שלי בכרמיאל למען התושבים״.

– אם תיבחרי, איזו מין חברת כנסת תהיי?

״אני לא פוליטיקאית טיפוסית. אני לא נדחפת, לא משתמשת במרפקים. יש לי מספיק ניסיון וביטחון עצמי כדי להתמודד עם מה שמצפה לי שם. תמיד עשיתי את הכל בדרך שלי. עברתי דרך מורכבת בחיים, עליתי ארצה לבד בגיל 17, הקמתי בית ומשפחה, אף פעם לא קידמו אותי ולא עזרו לי, כל מה שהשגתי בחיים השגתי לבדי, במו ידיי. אני מאמינה שאני נמצאת בשליחות למען הציבור, אני מתמודדת בבחירות למען תושבי כרמיאל. אם אבחר, אקדם את נושאי הטבות מס והקמת בית חולים אמיתי ולא שיקומי, ועוד. כל ההחלטות מתקבלות בכנסת ואם אהיה שם, בהחלט אוכל להשפיע״.

– מה לדעתך הסיכויים של יאיר לפיד לזכות בבחירות ולהנהיג את המדינה?

״אני רואה ביאיר לפיד מנהיג ראוי, ערכי ואיכותי, צועדת איתו ביחד 5 שנים, הצטרפתי בזכות עצתו של ח״כ יואל רזבוזוב. יאיר לפיד הוא  פטריוט, עם ערכים מאוד דומים לערכים שלי, הוא אוהב את ישראל ורואה את עתידו ועתיד ילדיו כאן. ראיתי אישיות ואנושיות בו ובאשתו ליהיא לפיד. המשפחה מגדלת בת על רצף האוטיזם בתפקוד נמוך, זו משפחה אמפתית מאוד. פוליטיקאים מגדלים עור של פיל ופחות רגישים לכאב של העם, אבל יאיר לפיד אינו כזה. ברשימת יש עתיד יש אנשים מוכשרים שמחפשים לתרום ולעזור למדינה, הם לא מחפשים ג׳ובים, הם רוצים שינוי״.

– אם תיבחרי, תעזבי את כרמיאל?

גם זה יעניין אתכם בפורטל זהר.נט:

״מהרגע שקיבלתי את ההצעה להיכנס לרשימה לכנסת, אני חושבת על כך שאני משאירה פה תהליכים רבים שהתחלתי בעירייה. אנחנו עובדים שנתיים בתוכניות עבודה, עם חלוקת תקציב מדוייקת עד לשקל האחרון, הכל בנוי לשנה קדימה. הכי כואב לי להיפרד מאנשים, אבל… לא אפרד לגמרי. גם אם אכנס לכנסת אני אשאר לגור בכרמיאל, לא אעזוב את העיר. לכל היותר אסע לירושלים כמה ימים בשבוע ואפתח כאן לשכה פרלמנטרית. אמשיך ללוות את העשיה העירונית כנציגה בכנסת ולהיות אוזן קשבת לתושבים ולהנהגת העיר. אני רוצה להודות לראש העיר משה קוניסקי על הזכות לעמוד לצידו כממלאת מקום, לעבוד ביחד לקידום העיר בעשייה משותפת בנושאים חשובים ומשמעותיים למען תושבי העיר״.

לסיום מבקשת מזרסקי לציבור הכרמיאלי ולבקש את תמיכתו בבחירות: ״אני אודה מאוד לקבל תמיכה במפלגה ובי, אני מתמודדת בשביל לייצג את תושבי כרמיאל ולהשמיע את קולם, הכנסת זה המקום בו מקבלים את ההחלטות ובעזרת המצביעים נוכל לקדם את כרמיאל״.

כתבה מעניינת:

פסטיבל מחול צילום שי ברמי 2022

פסטיבל המחול נדחה לסוכות וזו הסיבה

שתפוראשוני: מסתמן כי הפסטיבל שנועד להתקיים בחודש יולי יידחה לחול המועד סוכות בחודש אוקטובר. הסיבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *