צילום: freepik
צילום: freepik

בחירת מוזיקה נכונה להגברת חשיפה בפרויקטים שיווקיים

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

בחירת המוזיקה הנכונה להגברת החשיפה בפרויקטים שיווקיים שלכם תדרוש גוון מקצועי. הבחירה באיזה סוג של שיר יש לנגן עבור החברה או המוצר שלכם עשוי להיראות כמשימה בלתי אפשרית, אבל זה לא מסובך כמו שאתם יכולים לחשוב אם אתם משתמשים בהיגיון פשוט ופועלים לפי ההמלצות שנכתוב לכם כאן.

למה לשבור את הראש על בחירת מוזיקה לקטעי וידאו שיווקיים?

למוזיקה שתבחר לפרויקט השיווקי שלך תהיה השפעה חזקה על הרגשות שהיא מעוררת, לכן כדאי תמיד לבחור אותה בחוכמה.

זה הכי הגיוני לנסות למכור משהו או לתקשר ביעילות עם המאזין שלכם באמצעות גלי קול לעומת מילים בלבד. בחירה של יותר מדי מנגינות אופטימיות עשויה לא להיות הרעיון הטוב ביותר מכיוון שהם עשויים להסיח את דעת המאזינים יותר מלגרום להם לאבד את תשומת הלב תוך כדי האזנה. עם זאת, יש את הרגעים המסוימים שבהם יש שקט והם מועילים כאשר הם מחזירים את תשומת הלב לרעיון המרכזי של הסרטון.

תהליך בחירת קטעי המוזיקה הנכונים

בין אם זה לנסות לחשוף רעיון, שירות או מוצר, הטון שתבחרו יכול לשפר או לבטל את המסר שלכם כאשר אתם פונים ללקוחות חדשים.

בחירת המוזיקה המתאימה חשובה לא פחות כמו שאתם מציגים את עצמכם בראיון עבודה, בשידור חי עם אישיות הטלוויזיה או בשיחה עם כל אדם שהוא.

אתם בטח שואלים את עצמכם, מה הם השלבים לבחירת מוזיקת רקע? האם קיימות ספריות שאטרסטוק למיניהם? (Stock Music)

השלב הראשון בבחירת מוזיקה לפרויקטים שיווקיים הוא למצוא פלטפורמה המספקת מוזיקה עם רישיון שימוש חופשי, ללא זכויות יוצרים.

קיימות לא מעט אפשרויות אונליין עם מגוון רחב של קטגוריות מוזיקליות להורדה או רכישה, בדומה לתמונות. כיום אפשר למצוא כמעט כל ז'אנר באמצעות מנוע חיפוש הקיים בתוך האתר, ולקבל גישה למאגר שלם של קטעי סאונד מאותה הקטגוריה.

אפליקציות ואתרים שונים ברחבי האינטרנט מכילים ספריות שלמות של קטעי קול, צלילי אפקטים ושירים מלאים עם רישיון שימוש תחת הכותרת Royalty Free Music.

בגלילה קצרה ימינה ושמאלה תוכלו לבחור ז'אנר ספציפי שיכול לדבר לפרויקט שלכם, ובלחיצת כפתור תוכלו להאזין ולהוריד או לרכוש את הקטע המוזיקלי עם רישיון לשימוש חופשי.

תחושה אישית בסיום העריכה

מדוע כדאי להשקיע תשומת לב במוזיקת הרקע המתנגנת בוידאו לאחר שסיימתם עם העריכה?

מוזיקה היא כלי רב עוצמה בכל מה שקשור לשיווק. לא רק שהם מבדרת ונעימה לאוזניים, אלא גם יכולה לעזור להשפיע על התחושה של אנשים כלפי המותג ולעזור להם לקבל החלטות.

האזינו והתבוננו בסרטון שהכנתם, מצב הרוח של המוסיקה בסרטונים שערכתם משפיעה על מה שאנחנו חושבים וחווים כצרכנים והופך אותם לחלק חשוב בכל קמפיין פרסומי. אם אתם מרגישים שזה לא מספיק טוב, שווה להתלבט שוב לפני שמעלים את הקמפיין לאוויר. אם הצלחתם לקבל עור ברווז – המוסיקה שבחרתם אולי תמנף לכם את הקמפיין.

(תוכן מקודם)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

ניהול משא ומתן. צילום אילוסטרציה

ניהול משא ומתן – מידע מקצועי

שתפומערכת פורטל זהר.נט במידה ואתם מעוניינים לדעת את כל המידע לגבי ניהול משא ומתן בצורה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.