Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 7288
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => בלי עתיד
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הם הכירו דרך העבודה, והרומן ביניהם פצח לפני 14 שנה. היא חיכתה שהוא יעזוב את הבית אך הוא פחד מאשתו. מה חשפו הקלפים? בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 81
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 219
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 532
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/04/987.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => הם הכירו דרך העבודה, והרומן ביניהם פצח לפני 14 שנה. היא חיכתה שהוא יעזוב את הבית אך הוא פחד מאשתו. מה חשפו הקלפים? בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => בלי עתיד
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום
בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום

בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום

שתפו

הם הכירו דרך העבודה, והרומן ביניהם פצח לפני 14 שנה. היא חיכתה שהוא יעזוב את הבית אך הוא פחד מאשתו. מה חשפו הקלפים?

 

מקום עבודתה של יהלומה (שם בדוי) הוא מרכז חייה. ממוקם באזור הצפון הרחוק במיקום סודי, מלא במוחות מבריקים כמו שלה, מתעסקים בהמצאות, פטנטים, קשרים בינלאומיים ועולמות וירטואליים.

היא בסוף שנות החמישים לחייה ועובדת שם כבר מאז היותה בת 20, מיד אחרי שירותה הצבאי. זהו כל עולמה, ומלבד קשר קצר שנגמר בגירושם מכוערים אך הביא לחייה את בנה היחיד, היא לא ידעה הרבה נחת בתחום הרומנטי. יום יום היא מגיעה לעבודה ונבלעת לתוכה – פגישות, מאמרים, שיחות, הרצאות, לקוחות והופ השעה כבר שעת ערביים, ויהלומה חוזרת לביתה שבקיבוץ, כשהשמש כבר שקעה.

הבן גדל והפך לגבר עסוק, שמבלה בנסיעות ברחבי העולם, והיא מעדיפה לבלות כמה שיותר במקום העבודה שלה, שם היא מתרועעת עם חבריה לעבודה, משקיעה בלבושה ובאיפור, מביאה להם עוגות ופינוקים, וחולמת על יחיאל.

יחיאל (גם שמו בדוי כמובן) הוא הלקוח שמגיע מדי חודש לשבת איתה בענייני רכש ועבודה. הרומן ביניהם פצח לפני 14 שנה, ובאותו זמן היא גם הפכה ללקוחה קבועה שלי בקליניקה באמירים. בתחילה רצתה לוודא שבכל מילה שלו יש גם כוונות אחרות – כלפיה כמובן. אחרי שהקשר נרקם והפך סוער, רצתה לדעת אם הוא יעזוב את אשתו – כמובן. אחרי שהבינה שהוא יישאר עם אשתו, ושהדבר לא ישתנה, רצתה לדעת איך להחזיק אותו לידה כה שיותר קרוב. יהלומה קיבלה מיחיאל אהבה גדולה, אהבה שהייתה פרושה על שולחן העבודה כמו הקלף שנפתח – אס הגביעים שמסמל המון תשומת לב אבל מתונה וזהירה.

יחיאל פוחד מאשתו. אמרתי לה כי היא מסבירה לו השכם והערב שאם ילך ממנה, יחרב כל רכושו וביתו יילקח ממנו, כי הרכוש היה שייך לה כשהם החלו את חייהם המשותפים. ויחיאל הפחדן ממשיך לאהוב את יהלומה, ממשיך לבלות איתה במפגשים קצרים בעבודה ובמפגשים סוערים בבתי מלון ובצימרים, מפגשים לכמיהה שסופה באכזבה.

“אני הפילגש המטומטמת”, היא קוראת לעצמה, מספרת איך פעם בשנתיים היא מחליטה להתנתק ולנסות לחזור לארגן את חייה. אך הוא, בהבטחותיו, בחיבוקיו ונשיקותיו, מחזיר אותה אליו שוב ושוב.

יהלומה לא נעשית צעירה, היא ממעטת לצאת ולפגוש גברים אחרים, לנסות להקים זוגיות אמיתית חדשה. בכל פעם שיחיאל מבין שהיא חומקת בין אצבעותיו הוא ממהר להחזירה. ושוב אני רואה אותה בחדרי ממררת בבכי, מבינה שכך לא יכולה להמשיך, ולא מצליחה למצוא כוחות להתנתק. קלף שש מטבעות  מדבר על אומדנות, על בחירתו של יחיאל בה – ובכספה של אשתו.

השאלות שלה תמיד אותו דבר, וגם התשובות שלי. שקט אין לה, גם השלווה רחוקה ממנה. היא והוא, שני אנשים מתבגרים, יצרו תלות נוראית זה בזו, כמעט כמו התלות שיצר יחיאל בכסף של אשתו. אני מבקשת ממנה, לפעמים מרימה קולי, מנסה להסביר, לעיתים מצליחה ולעיתים לא, רואה כיצד הזוג האוהב מתנהל לו כאילו אין שום הבטחות למחר. לאהבה כמו זו אין עתיד – מפני שבני הזוג לא משחררים זה את זו, כולל את האישה הנבגדת.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *