עירייה עיריית כרמיאל חיצוני לילה 2018
עיריית כרמיאל. צילום ארכיון

בעקבות הדריכות בצפון: ראש העיר הנחה לחדד נהלים ולגלות עירנות

שתפו

על רקע מבצע מגן צפוני שבו פתח צה״ל במטרה לחשוף ולנטרל מנהרות של החיזבאללה בגבול הצפון, הורה משה קונינסקי לגורמים עירוניים להישמע להנחיות מערכת הביטחון

מאת גיל דובריש

ראש העיר כרמיאל, משה קונינסקי, הנחה את כל הגורמים העירוניים לגלות עירנות, לחדד נהלים ולפעול בהתאם להנחיות מערכת הבטחון. זאת בעקבות מבצע מגן צפוני המתנהל על-ידי צה״ל משעות הבוקר (יום ג׳) בגדר המערכת, מבצע שמטרתו חשיפתן ונטרולן של מנהרות אשר חפר החיזבאללה מתחת לגבול ישראל-לבנון.

צה״ל הכריז כי ״המבצע אליו יוצא צה"ל מבוצע בהובלת פיקוד הצפון, ובהשתתפות אגף המודיעין, חיל ההנדסה הקרבית ומנהלת פיתוח אמצעי לחימה ותשתיות, ומטרתו נטרול המנהרות ההתקפיות בשטחינו… מטרתה של תוכנית הגנתית זאת היא למנוע מהאויב לממש את יכולת ההתקפה שלו. נוהל הקרב למימוש המבצע הצה"לי מובל במטה הכללי של צה"ל זה מספר שנים, באופן שהביא להבשלת התנאים המבצעיים בעת הזאת… ארגון הטרור חיזבאללה, העומד מאחורי חפירת המנהרות, ממשיך לפעול בתמיכה ובמימון איראניים כדי לבסס את פעילות הטרור שלו כנגד אזרחי ישראל. צה"ל תגבר כוחות בפיקוד הצפון ונמצא במוכנות גבוהה להתפתחויות, באם יתרחשו. מספר מרחבים בסמוך לגדר המערכת בצפון הארץ הוכרזו כשטח צבאי סגור. אין הנחיות לתושבי הצפון. ראשי רשויות עודכנו, צה"ל ימשיך לעמוד עימם בקשר״.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *