JIMMY CHOO_SEDUCTION COLLECTION_2021_SOCIAL MEDIA ASSET 1_SQUARE_master
צילום יח״צ: סופר פארם

בשמים ורגשות בעולם הניחוחות לחג אביב מבושם במיוחד

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

נסו להיזכר בבושם הראשון שלכם, כיצד הכרתם אותו, האם הוא היה עוצמתי או קליל והאם נותרתם שבויים בקסמו לאורך השנים או החלפתם ושיניתם את הניחוח שלכם?

בשמים וניחוחות היוו מאז ומעולם דרך ביטוי ללא מילים, הם החלו את דרכם כאמצעי לתקשורת, התפתחו להיות כלי לפיתוי וכיום מהווים את החותמת שאנו נושאים ומבטאים את הסגנון האישי ואת עולמנו הפנימי.

בשנים האחרונות עולם הבישום צמח והתפתח מקצה לקצה, אם בעבר החזקנו בבושם אחד על המדף בבית, כיום נשים וגברים מחזיקים מספר ניחוחות שונים המתחלפים תדיר לפי מצב הרוח או עונות השנה.

מה השתנה בעולם הבישום?

סיון סיני, מומחית תוכן בעולם הבישום מספרת כי עולם הבישום השתנה רבות לאורך השנים והפך לעולם מרתק של ניחוחות מופלאים ובתי בישום מקצועיים מאוד שלא הכרנו כמותם.

מעבר לניחוחות החדשים גם האריזות והבקבוקים שינו את פניהם לכל בקבוק יש מעצב הבוחר בקפידה את צורתו, צבעיו, גודלו ואף את האריזה שהבקבוק יונח בתוכה. הבשמים כיום הם לא רק ניחוח אלא גם פריט אופנה שנבחר לפי עיצובו הייחודי.

האם חל שינוי בניחוחות לאורך השנים?

הניחוחות הקלאסיים כאן ויהיו סביבנו לנצח אך בתי האופנה המייצרים את הבשמים הבינו כי בדיוק כמו באופנה כך גם בעולם הבישום קיים קהל לקוחות המחפש את 'ההוט קוטור' של הניחוחות, וכך נוסד והתפתח תחום חדש של קולקציות יוקרתיות ובשמי נישה של בתים ייחודיים.

הלקוחות גם הם השתנו והמגדר הפך ללא רלוונטי, כל טרנד היוניסקס הטביע את חותמו וכשם שאין מסעדות שונות לגברים ולנשים כך גם טעמם בבושם אינו צריך להיות מושפע ממגדרם.

בדיוק עבור אותם האנשים שמחפשים אחר ניחוח ייחודי, בתי האופנה יצרו קולקציות בישום עילית עם חומרי גלם יקרי ערך וניחוחות או דה פרפיום שנותרים על העור לאורך זמן. הניחוח נרולי אמארה של בית תכשיטי היוקרה הידוע ואן קליף, הוא תכשיט לכל אדם, שיקוי עוצמתי המעניק תחושה של רוגע בחופשה ללא דאגות. ואן קליף רקח קולקציה ייחודית Van Cleef & Arpels Collection Extraordinaire בבקבוקים מחויטים וניחוחות יוקרתיים.

גם מותג האופנה הנוצץ ג'ימי צ'ו השיק את קולקציית היוקרה: Jimmy Choo Seduction Collection.

עבור נשים הכובשות את החיים בתעוזה, בשמים שהם אקססוריז משלים לכל הופעה. כך הבושם Radiant Tuberose נועד להאיר את שמחת החיים של הנשים ולהעניק זוהר וקסם לכל יום.

מהם בשמי נישה?

בישום נישה הינו בישום יוקרתי, אקסקלוסיבי המיועד לקהל המחפש אחר הייחודיות. בשמי הנישה מפותחים בדרך כלל על ידי בתי בישום קטנים אך מקצועיים מאוד המשתמשים בחומרי גלם טבעיים נדירים ויקרי ערך, לדוגמא: שמן אוד, זעפרן ווניל בריכוזים גבוהים. האריזות של בשמי הנישה מעוצבות וייחודיות, ולרוב מדובר בניחוחות עוצמתיים בריכוז או דה פרפיום המתאימים לנשים וגברים כאחד.

איזה בשמים חייבים להריח?

מבין מגוון מותגי הנישה הקיימים ברשת סופר פארם בולט במיוחד המותג GRITTI המתאפיין בניחוחות המשלבים מסורת וחדשנות. תוכלו לזהות את הבושם גריטי על פי הבקבוקים המיוחדים בעלי הצורה המלבנית.

הבושם 19-68 מבית גריטי הוא ניחוח קסום המתאים לנשים וגברים כאחד, ניחוח פרחוני- הדרי, עם רמזים לעשבי תיבול ארומטיים, כריזמטי ומתוחכם.
בנוסף, מומלץ להכיר את בית הבישום Moresque המשלב בין סטייל ואיכות איטלקיים לאמנות הבישום הערבי. אחד הבשמים המובילים של מורסק הוא ג'סמינישה, ניחוח פרחוני-נשי, קוקטייל אקזוטי המזכיר רגע קסום של טבע מהפנט בחופשה חלומית.

סופר פארם ביג כרמיאל ובתי הבישום המובילים מזמינים אתכם לצאת למסע מרתק של ניחוחות קסומים.

סופר פארם לוגו

 

(תוכן מקודם)

כתבה מעניינת:

ליראק פריז בודי סלים לפורטל צילום אסף לוי

כל מה שרצית לדעת על צלוליט ודרכי הטיפול

שתפומערכת פורטל זהר.נט צלוליט הינו הצטברות תת עורית של תאי שומן לרוב באזורי הזרועות, הירכיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.