Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => בת שלי זה לא הוט
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 82
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2330
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => בת שלי זה לא הוט אני מת על הפרסומת הזאת. זוכרים: “בת שלי זה לא הוט”. התחייבות, על זה אני רוצה לכתוב השבוע. יש תרבויות שתקיעת יד היא התחייבות
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 439
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => בת שלי זה לא הוט אני מת על הפרסומת הזאת. זוכרים: “בת שלי זה לא הוט”. התחייבות, על זה אני רוצה לכתוב השבוע. יש תרבויות שתקיעת יד היא התחייבות
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => בת שלי זה לא הוט
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
אני מת על הפרסומת הזאת. זוכרים: “בת שלי זה לא הוט”. התחייבות, על זה אני רוצה לכתוב השבוע.

בת שלי זה לא הוט

שתפו
אני מת על הפרסומת הזאת. זוכרים: “בת שלי זה לא הוט”. התחייבות, על זה אני רוצה לכתוב השבוע.
זהו שיש תרבויות שבהן, אם יצאת עם הבת שלו אתה חייב להתחתן איתה. יש תרבויות שתקיעת יד היא התחייבות. יש ששם מילה היא התחייבות, תשאלו את אל פאצ’ינו. ואצלם, מי ששובר את ההתחייבות משלם מחיר כבד. ויש התחייבויות שאפילו אם היא כתובה וחתומה שווה כקליפת השום, ואת זאת למדו ריבנטרופ ומולוטוב. קל וחומר בהתחייבות שלנו כלפי עצמינו, מהי מילה שלנו כלפי התהליך שאנו כה חושקים לעבור אותו.
האם רובנו באמת מתכוונים להתחייבות שאנו לוקחים על עצמינו? הרי אין אנו לוחצים יד אל עצמינו. מילה שלנו איננה מילה ברוב הפעמים. ההתחייבות שלנו הינה  פנימית, סודית משהוא, כך שאם ניסוג הרי אף פעם אף אחד לא ידע, לא יגידו לנו כלום. ולכן, רבים נעזרים בטכניקות של התחייבות בכדי להצליח, יש בינינו כאלה שיש להם שיטות, והן מגוונות.
למשל, השבוע נכנסה אלי אחת  המתאמנות החדשות שלי. היא סיפרה לי שיש לה חברה שמתחילה לצלם אותה בקליפ דיגיטאלי תוך שהיא עוברת את תהליך ההרזיה. אמרתי לה: “נהדר!”. לספר לחברים, לספר למשפחה, הם סוג של התחייבויות. אם נספר, נשתף, נפרסם, נצלם, נתחייב ברישום, בתשלום, זה יקל עלינו מלהישבר. זה ימנע התפרקות. הרי אף אחד מאיתנו איננו רוצה פדיחות, איננו רוצה להיכשל.
זאת טכניקה נהדרת: התחלתם תהליך, ספרו! ולכמה שיותר אנשים. הרי בכך אנחנו מוציאים את ההתחייבות מן הסוד אל הגלוי, מפנימה אצלנו החוצה. אני מכיר כאלה שלא רוצים לספר: “הם כבר יבחינו לבד, עם הזמן” כך הם טוענים. טעות! אלא שנוהגים כך, סופם שיטרפו ראשונים את הבורקס הנקרא בדרכם, אלא מחזיקים בתהליך מקסימום ארבעה ימים. התחייבות היא אומץ. מי שמספר יוצר לעצמו מחויבות להצלחה. “מה יגידו?” היא מחשבה הרובצת בראשם של רבים מאתנו ומה רע במחשבה הזאת? הרי המטרה בעניין הזה מקדשת את האמצעים.
אז נכון שתגידו: רגע המורה הזה שמאמין בתהליך פנימי, בחינוך, מה הוא מדבר לנו עכשיו על התחייבות חיצונית? אתם צודקים! השינוי חייב להיות פנימי, אישי בלבד. אך בהתחלה, כשקשה, ניתן בהחלט להשתמש בטכניקה הזאת, עד שהיא תהפוך אט אט להרגל חיים של ממש. אז תתחייבו. ושיהיה לכם בהצלחה.
שלכם רון

 

 

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *