Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1591630957:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 40027
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | גיא מרציאנו לראש העיר: העבר הטיפול בלקחי הקורונה לוועדת הביקורת | היכנסו לכתבה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => גיא מרציאנו
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => גיא מרציאנו לראש העיר: העבר הטיפול בלקחי הקורונה לוועדת הביקורת
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => יו״ר הוועדה לענייני ביקורת דורש להעביר את הטיפול בנושא בדיקת התנהלות העירייה בתקופת הקורונה לוועדה בראשותו: להימנע משיקולים פוליטיים. העירייה: ראש העיר
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 63
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 975
        )

)
גיא מרציאנו צילום פרטי
גיא מרציאנו. צילום פרטי

גיא מרציאנו לראש העיר: העבר הטיפול בלקחי הקורונה לוועדת הביקורת

שתפו

יו״ר הוועדה לענייני ביקורת דורש להעביר את הטיפול בנושא בדיקת התנהלות העירייה בתקופת הקורונה לוועדה בראשותו: להימנע משיקולים פוליטיים. העירייה: ראש העיר פעל ופועל בשקיפות מלאה

מאת גיל דובריש

בעקבות החלטתו של ראש העיר משה קונינסקי להקים ועדה פנימית לבדיקת התנהלות העירייה בתקופת הקורונה, דורש גיא מרציאנו, יו״ר הוועדה לענייני ביקורת להעביר את הטיפול בנושא לוועדה שהוא עומד בראשותה, וזאת לדבריו על מנת להימנע משיקולים זרים ופוליטיים בעת קבלת ההחלטות.

לטענת מרציאנו, ״לפני כשבועיים עידכנו אותנו, חברי המועצה, על הקמת ועדה להפקת לקחי הקורונה בעירייה, בראשה עומד חבר קואליציה ויש בה רוב לחברי קואליציה – שניים מתוך שלושה בסך הכול. אני מכיר אישית את חברי הוועדה ואין שום לי דבר נגדם, מדובר באנשים ראויים ומכובדים, אך יש לי בעיה עקרונית עם העניין עצמו! מדובר בוועדה שתפקידה לבדוק את התנהלות העירייה ולכן היא לא יכולה להיות בעלת זיקה קואליציונית ופוליטית לראש העיר. ועדה שתפקידה הוא לבקר ולהפיק לקחים, לא יכולה לפעול כוועדה מטעם ראש העיר״.

מרציאנו שלח מכתב לראש העיר, בו הוא קורא לקונינסקי להעביר את הטיפול בנושא תקופת הקורונה לידי הוועדה לענייני ביקורת. ״את משבר הקורונה אתה ניהלת בדרכך, קיבלת החלטות לבד וללא התייעצות עם חברי המועצה… והסכמת לעדכן מפעם לפעם בהחלטות״.

מרציאנו הוסיף ואמר עוד: ״הוועדה לענייני ביקורת בראשותי מתנהלת במקצועיות רבה בשנתיים האחרונות והיא נטולת השפעה פוליטית, כשמטרתה היא לשפר את התנהלות העירייה. בוועדה בראשותי חברים מנכ״לית העירייה, מבקר הפנים של העירייה וחברי מועצה נוספים. זו הוועדה שצריכה לדון בהתנהלות העירייה. בסמכותי כיו״ר הוועדה להזמין אנשי מקצוע לצורך הצגת תפקודי העיריה והמחלקות השונות ולשמוע היכן התגלו ליקויים, כדי שנוכל לחבר דו״ח מעמיק ואמיתי ולא מסמך אשר לא ישקף את הליקויים האמיתיים״.

״אני מזכיר לראש העיר, לחברי המועצה ולתושבים שמשבר הקורונה לא מאחורינו, כל הפקת לקחים רצינית תסייע לנו בעתיד וכך נוכל לפעול בצורה מיטבית ונכונה אם וכאשר יגיע הגל השני. אני מאמין שראש העיר יסכים ויפעל לטובת העברת הטיפול לוועדת הביקורת ומקווה שמעתה והלאה ההתנהלות והפעילות שלנו כנציגי ציבור יהיו מנוטרלים מפוליטיקה, ואך ורק לטובת תושבי העיר״.

בתגובה נמסר על-ידי עיריית כרמיאל: ״ראש העיר משה קונינסקי פעל ופועל בשקיפות מלאה מאז שנכנס לתפקידו בכלל ובתקופת הקורונה בפרט ושיתף את חברי מועצת העיר גם אלה הנמנים על האופוזיציה במכלולים השונים ובהליכים השונים והרלוונטיים של קבלת החלטות וחבר המועצה רותם ינאי צורף לראשי מכלולים״.

״ראש העיר משה קונינסקי לא מתכוון להתעמת עם אף חבר מועצה כזה או אחר מהאופוזיציה ורואה חשיבות רבה בשילובם בכל הפעילויות והמכלולים בשעת חירום. גם הצעותיהם נשקלות בכובד ראש והחלטות העירייה תתקבלנה רק מתוך שיקול דעת וטובת תושבי העיר״.

״דלתו של ראש העיר פתוחה בפני כל חברי מועצת העיר וכל רצון מצידם להשתלב בעשייה כשהמטרה היא רק טובת תושבי העיר ולא רק לצורך יצירת כותרות שאין בהן כלום ושום דבר יתקבל בברכה״.

גם זה יכול לעניין אתכם:

כתבה מעניינת:

״מיהר״ לקופה? נהג רכב התנגש בסניף רמי לוי

שתפומאת גיל דובריש ״מיהר״ להשיג את כולם בדרך למבצעי החג? נהג בשנות ה-80 לחייו, תושב …


תגובה אחת

  1. מרציאנו תאר לעצמך את צ'רצ'יל במלחמת העולם השניה מתייעץ בלבלרים מהפרלמנט ובית הלורדים. מה היו התוצאות. לא בחרתי בראש עיר זה אך אני יכול לומר רק טובות ובעיקר על שירות המתנדבים שפעלה מדהים לטובת הציבור בסיכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *