Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1602655888:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 33864
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | האופוזיציה על החלטת קונינסקי לפתוח הגנים והמסחר: "מעודד אנרכיה" | היכנסו לכתבה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אופוזיציה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => האופוזיציה על החלטת קונינסקי לפתוח הגנים והמסחר: "מעודד אנרכיה"
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 51
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_wp_old_slug] => Array
        (
            [0] => %d7%94%d7%90%d7%95%d7%a4%d7%95%d7%96%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%91%d7%a2%d7%a7%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%98%d7%aa-%d7%a7%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%a0%d7%a1%d7%a7%d7%99-%d7%9c%d7%a4%d7%aa
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 788
        )

)
רותם ינאי גיא מרציאנו
רותם ינאי וגיא מרציאנו. צילומי ארכיון

האופוזיציה על החלטת קונינסקי לפתוח הגנים והמסחר: "מעודד אנרכיה"

שתפו

רותם ינאי וגיא מרציאנו טוענים: ראש העיר מנסה לקושש אהדה ציבורית על כלום ושום דבר. קונינסקי: בניגוד אליהם כל מעייני נתונים לטובת העיר

מאת גיל דובריש

חברי מועצת העיר מסיעת טב בכרמיאל תוקפים את ראש העיר משה קונינסקי על החלטתו לפתוח את הגנים והמסחר ביום ראשון הקרוב.

כפי שפירסמנו בפורטל זהר.נט אתמול (שני, 12.10) הודיע ראש העיר כי לא יחכה להחלטות הממשלה ובכוונתו לאשר בתחילת השבוע פתיחת גני הילדים והחזרת המסחר לפעילות בכפוף למעמדה של כרמיאל כעיר ירוקה. חברי סיעת טב לכרמיאל באופוזיציה רותם ינאי וגיא מרציאנו, מותחים ביקורת על ההחלטה ואומרים כי "לא יתכן שבמדינת חוק ראש עיר יעודד אנרכיה ועבירה על הנחיות הממשלה, שנויות במחלוקת ככל שיהיו. זה התחיל בהתקהלויות בהופעות של חנן בן ארי שכולנו מתפללים שלא יביאו לעלייה בנדבקים בעיר וזה ממשיך להצהרה פופוליסטית, חסרת אחריות וריקה מתוכן כמו זו… ראש העיר משדר לחץ ופאניקה, הוא ממשיך להוכיח שהתפקיד גדול על מידותיו, רוב התומכים שלו, אלה שבפועל הושיבו אותו על הכיסא כבר לא איתו והוא מבין שמצבו הפוליטי בכי רע ובשל כך מנסה לקושש אהדה ציבורית על כלום ושום דבר".

לדברי השניים, "אנחנו רוצים בטובת הציבור לא פחות מראש העיר ואפילו יותר, אם באמת היה רוצה בטובת הציבור לא היה מקדם סקר מדידות להגדלת גביית הארנונה בימים האלה, היה משקיע תקציב לקידום העסקים בעיר, היה משקיע תקציב ובונה פרויקטים לטובת בני הנוער, היה מקדם הנחות אמיתיות לבעלי העסקים בעיר, היה דואג לקשר רצוף ומתמשך לכל אורך התקופה עם קשישים ולא רק בחוה"מ סוכות, היה מקים מרלו"ג מזון למשפחות במצוקה, היה מקדם ומפעיל פרויקטים נגישים, ערכיים ובטוחים להעלאת החוסן של התושבים, היה מכנס את ועדת מל"ח (משק לשעת חירום) ולא מסתפק בצוות מקצועי שכפוף אליו, היה מכנס את מועצת העיר ונעזר בנבחרי הציבור, היה מכנס ומקדם נושאים בועדות העירייה. את כל אלה הצענו, את חלקם ממש הכנו ויזמנו, מכולם התעלם ראש העיר וסירב לקדם".

גם זה אולי יעניין אתכם:

ינאי ומרציאנו מוסיפים ואומרים כי "הזילזול בתושבי כרמיאל עובר כל גבול! בבוקר מתקבלת החלטה בוועדה בהתאם להמלצותיו של הפרויקטור גמזו ולאחר מכן בשעה 16:00 ראש הממשלה נואם בפתיחת מושב החורף של הכנסת ומודיע על פתיחת העסקים הקטנים ללא קהל ועל פתיחת החינוך לגיל הרך. מאוחר יותר מגיעה לידינו הודעתו הבהולה לתקשורת של יועץ התקשורת של ראש העיר שיצאה בשעה 17:45 על החלטתו לבצע את מה שכבר הוחלט מוקדם יותר ושעל כך הצהיר רוה"מ כשעתיים לפניו, במצג שווא הציג את עצמו רה"ע כגיבור השעה והכריז שהוא לא מתכוון לחכות לממשלה ובכך הפגין זלזול באינטלגנציה של בעלי העסקים (שלא הסכים לקדם יוזמותַ שלנו לסייע להם ולא סייע להם בעצמו) ושל תושבי כרמיאל (להם הוא מעלה את הארנונה גם בימים אלה בעזרת סקר מדידות)".

"במשך חודשים מתעלם רה"ע מדרישותינו שאחת מהן היא גיוס צוותים של בני נוער ליצירת קשר רצוף ומתמשך עם הקשישים בעיר איתם התחיל הקשר בגל השני רק בחוה"מ סוכות, זה לא פחות ממחדל. כאמור, ראש העיר מסרב לדרישותינו להקמת מחסן מזון לטובת משפחות שנפגנו שפונות אלינו יום יום לסיוע ומסרבות להרשם ברווחה, הוא מסרב להקים קרן סיוע עירונית לטובת אותן משפחות ולטובת עסקים מקומיים שנפגעו קשות ועוד יפגעו בהמשך הוא מסרב ליזום ולעשות באמת את מה שהממשלה הזו לא עושה, במקום זה הוא מסתפק בהצהרות פופוליסטיות ריקות מתוכן שאין ביכולתו ובכוונתו ליישם".

ינאי ומרציאנו מציינים עוד כי במשך חודשים נמנעו ממתן ביקורת ונכנסו מלכתחילה "תחת האלונקה" ביוזמות, בפעולות, ברעיונות, בגיבוי, בהשתתפות בכל ישיבה אליה הוזמנו, בריכוז מאגר המתנדבים, בכתיבת חוברת חוסן לתושבי כרמיאל ובכל דרך אפשרית. אבל, לטענתם, "לצערנו קיבלנו כתף קרה ולרוב התעלמות ממי שחושב שהמשבר הזה והעיר בכלל יכולים וצריכים להתנהל בחדר אחד בהחלטה של אדם אחד. לצערנו אנחנו נחשפים, לאורך כל משבר הקורונה, בהחלטות שנובעות לכאורה משיקולים פוליטיים, בשימוש שגוי ולא שקוף בכספי ציבור, בהשקעה גדולה במיתוג, בתמונות ובפרסום, בהטעיה שיטתית ומתוזמרת, בזלזול בחברי מועצה ושליחי ציבור ובפגיעה מתמשכת בתושבי כרמיאל.

ראש העיר משה קונינסקי מסר בתגובה: "חברי המועצה רותם ינאי וגיא מרציאנו הנעלבים והמתוסכלים הסדרתיים מוכיחים פעם נוספת כמה גדול תסכולם מחוסר העשייה שלהם למען תושבי העיר ושכל עשייתם למען התושבים בשנתיים החולפות מסתכמת בכלום ושום דבר. בתקופה שוירוס מתעתע בנו, אני פועל ימים כלילות למען תושבי העיר. הודעתי כי מערכת החינוך לגיל הרך – גני ילדים מגיל 3 עד 6 והפעילות המסחרית בכרמיאל, תופעל החל מיום ראשון הקרוב ללא קבלת קהל אם העיר תהיה ירוקה. יתרה מכך הבהרתי, כי, אני אאפשר את פתיחת מערכת החינוך לגיל הרך ובתי העסק והמסחר אם כרמיאל עפ"י תכנית הרמזור של הפרויקטור פרופ' רוני גמזו תהיה ירוקה! וכי אנחנו נערכים בהתאם ליום ראשון. קיבלנו עכשיו הודעה שכרמיאל ירוקה!"

"לידיעת הצמד, בניגוד אליהם, כל מעיניי נתונים אך ורק למען רווחתם של התושבים והחלטתי תקל על הורי הילדים בגיל הרך ותאפשר להם חזרה לשגרה מותאמת קורונה ועל בעלי בתי העסק והמסחר השרויים במצוקה כלכלית קשה.

הם גם מתוסכלים מהשבחים שהורעפו על העירייה בשבוע האחרון ע"י פיקוד העורף ולפיהם כרמיאל היא עיר מצטיינת ודוגמה לאחרות! בריסון התפשטות השטחת גרף ההידבקות בקורונה ואת עבודת העירייה בהתמודדות עם שני גלי הקורונה וכי בזכות המאמצים והאכיפה שהעירייה מבצעת, חלה ירידה משמעותית בתחלואה בעיר".

"צר לי על כך שהם לא מוצאים לנכון לשבח את פעילותם של ראשי המכלולים לשעת חירום ועובדי העירייה על עבודתם ומסירותם הרבה בתקופה מאתגרת זו ורק אזכיר להם , כי, מי שהלכה למעשה כיום מבצעים את החקירות האפידימיולוגיות של חולי הקורונה בעיר הם עובדי העירייה ובכך, אנו מצליחים לנתר את המגעים עם החולים ולבקש להיכנס לבידוד.

בנוסף לידיעתם של הצמד מהאופוזיציה, צוותי עירייה מתשאלים את המבודדים והחולים המאומתים בכל צורך או בקשה שניתן לסייע אם ברכישת מזון או תרופות ועד לפינוי אשפה. צוות העירייה נמצא איתם בקשר יומיומי שוטף, כולל מתן סיוע פסיכולוגי תמיכתי ככל שנדרש.

השניים עשו כל שביכולתם בכדי להשמיץ אותי על המופעים על משאית ניידת של חנן בן ארי ששימחו את התושבים וטענו כי העיר תהיה אדומה. והנה אנחנו ירוקים. הם כדומיהם הם לכאורה הגורמים לשסע בעם.

לסיכום, הציבור בכרמיאל אינטליגנטי ומבין כי מי שנשארו לבדם על ספסלי האופוזיציה המדלדלת הם שני חסרי המעש שסיכוייהם נכון להיום לעבור את אחוז החסימה בבחירות לעירייה הם כיום כמו הסיכויים של שניהם לטוס לירח…"

כתבה מעניינת:

פסטיבל מחול צילום שי ברמי 2022

פסטיבל המחול נדחה לסוכות וזו הסיבה

שתפוראשוני: מסתמן כי הפסטיבל שנועד להתקיים בחודש יולי יידחה לחול המועד סוכות בחודש אוקטובר. הסיבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *