צילום אילוסטרציה

האם מבצעי נובמבר באמת שווים

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

העלייה המטאורית של הקניות on line לאורך כל השנה האחרונה, לאור הסגירה של הקניונים במשך תקופות ארוכות, הובילה את הצרכנים לחודש נובמבר וכולם חיכו לירידות עצומות במחירים לקראת יום הרווקים, שופינג IL , בלאק פריידי ובסייבר מאנדיי.

מבצעי נובמבר

מי שביצע השוואות מעמיקות של המחירים אצל היצרנים הגדולים ואתרי האיקומורס הישראליים והבינלאומיים, גילה שבמקרים רבים ההבדלים אינם מהותיים והמחירים באתרים הם זהים לאלו שהוצעו לקהל בחודשים ספטמבר או אוקטובר, כך שלא היו מחירים מיוחדים או הוזלה מהותית לקראת מבצעי נובמבר.

הרכישות של הישראלים באתרי האינטרנט בנובמבר

יש ישראלים רבים שנפגעו כלכלית באופן משמעותי ביותר עקב הקורונה ולכן רובם לא רכשו מוצרים שונים בנובמבר. אך רוב הישראלים לא נפגעו מהמשבר, כמו עובדי מדינה ועיריות שהמשיכו לקבל שכר כרגיל כך גם עובדי חברות הייטק ותאגידים שהעובדים שלהם ממשיכים לעבוד בעיקר מהבית ולכן גם הם לא נפגעו מהמשבר.

בשעה שהקניונים היו סגורים לאורך רוב חודש נובמבר ומכיוון שהחורף התחיל, הישראלים הסתערו בעיקר על חנויות מקוונות בתחום האופנה שמוכרות בגדים לילדים כדי שיהיו לילדים די בגדים לעונה הקרבה כיוון שבדרך כלל הבגדים של החורף הקודם כבר קטנים עליהם. כמו כן הנעלה לילדים, נעלי חורף, מגפיים ונעלי בית.

התחשיב הכלכלי של המשפחות הללו מאפשר להם לבצע רכישות בהיקף נרחב באתרים כיוון שלאור המשבר הם נותרו עם הכנסה פנויה לאור הצמצום בהוצאות אחרות שהם בצעו בשנים קודמות, כמו לדוגמה  טיסות לחו"ל כולל ההוצאות הנלוות, העובדה שרוב החוגים לילדים אינם מתקיימים וגם רמת הבילויים ירדה באופן דרסטי.

העלייה ברכישות באתרים הישראלים

אתרים מקוונים ישראלים רבים העלו קמפיינים פרסומיים רחבי היקף באמצעות משרד פרסום באינטרנט ברשתות החברתיות לפלח השוק הרלוונטי וגם דרך גוגל כדי ליצור חשיפה ליצרנים וליבואנים. מחקרי השוק שקדמו לקמפיינים הללו סללו את הדרך לבחירת האסטרטגיה השיווקית המתאימה לכל אחד מסוגי המוצרים. כאשר מבצעים פרסום אפקטיבי מצליחים להניע את הלקוחות להיכנס לאתר זה או אחר, להיחשף לפריטים השונים המוצעים במחירים טובים, כדי שהלקוח יבצע את הרכישה לשביעות רצונו לאור העסקה שהיא מוצלחת לדעתו.

שירות לקוחות

אחד הנושאים המהותיים ביותר אצל הישראלים בחודשים האחרונות הוא טיב השירות של האתרים השונים. גם אם מחרי נובמבר לא היו זולים באופן תהומי, הישראלים המשיכו לקנות לאור הצורך שלהם במוצר זה או אחר, אך ההעדפה שלהם הייתה לבצע את הרכישות באתרים שמעניקים שירות מיטבי ללקוחות. גם אם מדובר בהגעה מהירה של הארגזים וגם כשיש עם מי לדבר ולשאול שאלות וכך לבצע את הקניה.

מה קנו הישראלים בנובמבר

רבים מהמשפחות קנו צעצועים ומשחקים לילדים, לשהיות הארוכות בבית, כמו כן ביגוד, גאדג'טים והרבה מוצרי אלקטרוניקה כמו טלוויזיות ורמקולים.

(תוכן מקודם)

*** Shahar Shitrit

כתבה מעניינת:

מחכים לכם בתערוכת כלי העבודה הגדולה של מ.ג הצפון בכרמיאל. צילום פרטי

התערוכה הגדולה של מ.ג הצפון יצאה לדרך

שתפומערכת פורטל זהר.נט הנה זה קורה! תערוכת כלי העבודה הגדולה של מ.ג הצפון בכרמיאל יצאה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.