Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => האם צה”ל ערוך
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => האם צה”ל ערוך ומוכן לקראת המלחמה הבאה בצפון
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 80
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1779
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 379
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => האם צה”ל ערוך ומוכן לקראת המלחמה הבאה בצפון
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => האם צה”ל ערוך
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

האם צה”ל ערוך ומוכן לקראת המלחמה הבאה בצפון?

שתפו

התראה – שלא תגידו לא אמרנו…

השבוע (יום ראשון) באופן מפתיע מאוד מודיע בנק ישראל לכל הבנקים שעליהם למלא והגדיל את הרזרבות שלהם על מנת שאם משהו בלתי צפוי יתרחש בתחום המשכנתאות והנדל"ן, שתהיה לכל הבנקים רזרבה מספיקה על מנת לעמוד במשבר הזה ולא לקרוס… כשאני שומע הודעה כזו ברורות לי שתי עובדות: הראשונה שאת הרזרבות הללו אנחנו, כרגיל, נספק לבנקים. איך? מה הבעיה? יהיה עוד יותר קשה להשיג משכנתא כי הריבית תועלה בוודאות, כלומר זוג צעיר שעוד חלם, אולי, לרכוש דירה, לא יוכל אפילו לחלום. העובדה השנייה היא שבנק ישראל יודע משהו שאנחנו לא יודעים והוא כמובן מסתיר זאת. האם יש בנקים בישראל שנמצאים בסכנת קריסה? אני לא כלכלן אבל התחושה שלי אומרת שכן. יש בנקים שעלולים לקרוס.

פתאום אנחנו…

רק הסתיימה מלחמת עזה השלישית והנה בדילוג קליל מעל המרכז, הופ הנה אנחנו כאן, בצפון, גבול לבנון שפתאום מתחמם. איך איך זה קורה הדבר הזה? מה קרה לפתע? האם משעמם לרוני דניאל שכולנו אוהבים? או אלון בן דוד? כי זה בא בבום כזה. מוזר לי. פתאום שמו לב שאנשי חיזבאללה מסתובבים סמוך לגבול…  שאני יודע עליה כבר לא מעט זמן, והנה עולה ענין המנהרות והנה כבר מספרים לנו שיתכן פינוי ישובים מחשש לחדירה של מאות מחבלים לישוב או או שניים על מנת לכבוש אותו/ם ולו לשעה…” צה”ל נערך” אומרים לנו ואני מקווה שאכן צה”ל נערך ולא כפי שנערך לפני מלחמת לבנון השנייה. וכמובן צפויים לנו מטחים כבדים של רקטות וטילים ופצמרי”ם “מכל טוב” המחסלים, תוצרת בני האדם.

איך פעם, מזמן, היו מודיעים? “היכונו היכונו…”. הלו, זה לא אני… אנחנו בעיתון הזה התרענו מזמן על הסכנות הללו מהצפון… טוב שצה”ל גם הוא קורא אותנו…

פינת אורחת…

אחת לכמה זמן אני אוהב לארח דמות שיש לה סיפור מרתק שמתאים לרבים מאיתנו. אז הנה הפעם חגית ליבסטר על החיים ומה שביניהם… חגית בת 36 אם חד הורית גאה לשלושה ילדים, תושבת נהריה. כותבת ומספרת סיפורים מהבטן , על החיים זוגיות , נישואים, בגידות ושאר ירקות , בימים אלה עובדת על מופע יחיד “סיפורים מהבטן שיעלה בקרוב.

“את היום שיריב בעלי התפוצץ עלי מעצבים בגלל סיר של פופקורן שנשרף אני לא אשכח בחיים. אולי בגלל שבאותו היום הוא בכלל היה אמור להיות בעבודה, והגיע הביתה בצהריים בלי הודעה מוקדמת. בדיוק הייתי בקומה השנייה של הבית, שקועה כול כולי בשיחה, כך שלא שמעתי אותו נכנס. בסה”כ התחשק לי פופקורן, בסה”כ שכחתי את הסיר, בסה”כ דיברתי עם אייל החבר הכי טוב שלי מאז הצבא. סיפרתי לאייל שנמאס לי, נמאס מהחמאס, נמאס מהמלחמה, נמאס מהדם והמוות ונמאס לי מיריב. פשוט נמאס. המריבות, השיגרה, המי יוציא את הזבל ומי יבקש סליחה ראשון כדי לא לקבל את הגב במיטה נמאסו עלי. נדמה לי שאפילו בכיתי קצת, הרגשתי שאני פשוט חייבת להתרוקן מכל מה שהרגשתי, והיחיד שהבין אותי תמיד היה אייל.

יריב שמע הכל, נעמד מולי ותקע בי מבט כזה שגרם לי לנתק את השיחה עם אייל . מה יש לך את דפוקה? כל מה שאני עושה כלום לא טוב לך? הוא השתולל כמו חיה פצועה ואני שתקתי. כבר לא עניין אותי כלום, הסתכלתי עליו והחלטתי שדי נמאס לי. “אני רוצה להתגרש“ אמרתי לו אנחנו כבר לא טובים ביחד, אין בינינו כלום, אנחנו חיים כמו עסק, כל אחד יודע מה התפקיד שלו ובאמצע יש שתיקות כואבות, רק בפעמים שאנחנו יוצאים אנחנו כאילו “אוהבים”, כאילו אתה מחבק אותי וכאילו אני צוחקת מהבדיחות שלך, הפכנו אלופים בכאילו ולי נמאס, נמאס לי להיות “מאושרת” בכאילו אני רוצה להיות מאושרת באמת מבפנים.

יריב הסתכל עלי כאילו נפלתי הרגע מהירח, ואז הרחתי את הריח השרוף המחניק הזה שהתאים בדיוק לנישואים שהרגע שרפתי. הסיר של הפופקורן, רצתי למטה כיבתי את הגז והנחתי את הסיר בצד. את הסיר כבר איבדתי אבל גט קיבלתי מהר מאוד . מאז אני שומרת את הסיר הוא מזכיר לי לא לחיות בכאילו, לא להיות חנוקה , להיות בדיוק, בדיוק בחיים שאני רוצה. ועל הדרך להנות גם מפופקורן אבל לא אם הוא שרוף ….

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *