Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1618816834:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 45067
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | "הוא מת בידיי": אלמנתו של יבגני מכרמיאל משוועת לעזרה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מוות בכרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => "הוא מת בידיי": אלמנתו של יבגני מכרמיאל משוועת לעזרה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => יבגני זבינצ'וק, נשוי ואב לתינוקת בת 9 חודשים מת מדום לב לעיני אשתו בחו"ל. ארונו הוטס ארצה והוא נקבר בכרמיאל. משפחתו נמצאת במצוקה וזקוקה לסיוע דחוף
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 55
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 2979
        )

)
יבגני זבינצ'וק ביחד עם קרינה. צילום מהאלבום המשפחתי
יבגני זבינצ'וק ביחד עם קרינה. צילום מהאלבום המשפחתי

"הוא מת בידיי": אלמנתו של יבגני מכרמיאל משוועת לעזרה

שתפו

יבגני זבינצ'וק, נשוי ואב לתינוקת בת 9 חודשים מת מדום לב לעיני אשתו בחו"ל. ארונו הוטס ארצה והוא נקבר בכרמיאל. משפחתו נמצאת במצוקה קשה וזקוקה לעזרה דחופה

מערכת פורטל זהר.נט

תושב כרמיאל נפטר באופן פתאומי בחו״ל והותיר אחריו אלמנה, תינוקת קטנה, זוג הורים ושני אחים צעירים, המשוועים לעזרה דחופה.

יבגני זבינצ'וק (28) תושב כרמיאל, נשוי ואב לתינוקת בת 9 חודשים נפטר באופן פתאומי מדום לב בעת שהמשפחה שהתה באוקראינה. גופתו הובאה לקבורה בישראל והלוויתו התקיימה היום (ראשון, 18.4.2021) בצוהריים בבית העלמין בכרמיאל. המשפחה נמצאת במצוקה קשה וזקוקה לסיוע במזון ועזרה במימון ההוצאות השונות, בהן ההטסה, הקבורה והקמת המצבה.

יבגני עלה ארצה כילד בשנת 2000 ביחד עם הוריו ואחיו הצעיר ממנו, כאן בארץ נולדה אחות שלישית, כיום בת 8, תלמידת בית ספר בעיר. זבינצ'וק נישא לפני 7 שנים לבת זוגו, יוליה, גם היא תושבת כרמיאל. הוא היה מאמן כושר מוערך וזכה להצלחה רבה בבניית  תוכניות להרזיה וחיטוב הגוף ללקוחות מכל רחבי הארץ.

לפני כשנה וחצי יצאו בני הזוג לביקור מולדת בקייב שבאוקראינה. כאשר פרץ משבר הקורונה נסגרו השמיים בבת אחת והם נתקעו בחו"ל לזמן ממושך מבלי שתהיה להם האפשרות לחזור ארצה. בזמן שהייתם באוקראינה, ילדה יוליה ההרה את בתם קרינה.

הטרגדיה אירעה באופן פתאומי ביום שני שעבר, כאשר יבגני התמוטט לפתע ללא התראה מוקדמת ואיבד את הכרתו לעיני אשתו יוליה. רעייתו ניסתה לבצע בו החייאה והזעיקה את צוותי הרפואה המקומיים, אך אלה הגיעו באיחור רב ונאלצו לקבוע את מותו.

יוליה מתארת את הרגעים הנוראיים האלה ומשחזרת: "לא רציתי להאמין למה שקורה, לא הבנתי מה מתרחש, כל מה שהיה לי בראש זה רק איך להציל את חייו. התינוקת היתה על הרצפה כל הזמן הזה, ישבה בשקט, אפילו לא בכתה. היא הביטה ולא הבינה מה קורה"

יבגני ויוליה עם בתם קרינה צילום מהאלבום המשפחתי
יבגני ויוליה עם בתם קרינה. צילום מהאלבום המשפחתי

על האירוע הטרגי שהתרחש מול עיניה, מספרת יוליה: "קמנו בבוקר, יבגני הביא אלי את התינוקת והנקתי אותה. דיברנו ביחד, הכל היה כרגיל. הוא התכתב בוואטסאפ עם אבא שלו ואז אמר שהוא רעב ורוצה לאכול. קמתי מהמיטה, הנחתי את קרינה על הרצפה כדי שתזחל ופתאום שמעתי מאחוריי רעש מוזר. הסתובבתי לעבר יבגני, הוא שכב על המיטה בעיניים פקוחות למחצה, הראש שלו היה מוטה לאחור והוא חירחר בניסיון נואש לנשום. התקשרתי מיד להוריו והזעקתי את 'המגן דוד אדום' המקומי. עד שהם הגיעו עשיתי כל מה שאני יודעת כדי להציל את יבגני, ביצעתי עיסוי חזה והנשמה אבל לא הצלחתי למצוא את הדופק שלו. הוא פשוט איבד את ההכרה ואפילו לא הספיק לקרוא לעזרה. רק אחרי כחצי שעה הגיעו צוותי הרפואה אלינו ואז כבר לא היה את מי להציל. יבגני מת בידיי…"

יוליה משחזרת את מה שעבר עליה באותם רגעים נוראיים: "לא רציתי להאמין למה שקורה, לא הבנתי מה מתרחש, כל מה שהיה לי בראש זה רק איך להציל את חייו. התינוקת היתה על הרצפה כל הזמן הזה, ישבה בשקט, אפילו לא בכתה. היא הביטה ולא הבינה מה קורה".

יוליה מספרת כי "בעלי היה אבא מדהים, הוא אהב כל כך את הבת שלו, ועכשיו נשארנו רק אני והיא, לבדנו. הוא היה אדם עם לב זהב, כשהיה מבחין במישהו שזקוק לעזרה היה רץ אליו מיד ועוזר בלי לשאול שאלות, פשוט עוזב הכל ועוזר לאנשים. אדם כל כך טוב… יבגני היה אדם בריא וחזק, בתור מאמן כושר הוא ידע איך לשמור על עצמו ואכל רק אוכל בריא. אפילו הרופאים שבדקו אותו אחרי המוות סיפרו לי שלא מצאו שום בעיה רפואית אצלו, הם לא הבינו מה גרם למותו הפתאומי".

יוליה והתינוקת שבו ארצה בסוף השבוע ביחד עם ארונו של יבגני, כאשר כל ההוצאות עבור אחזקת הגופה באוקראינה, הטסת הארון וכרטיסי הטיסה, וכן הוצאות הלוויה והקבורה, סכום מצטבר של כמה אלפי דולרים, שולמו מכיס המשפחה. מקורבים מספרים כי לעזרת המשפחה נחלץ סגן ראש העיר גיורא צ'שקין שקידם את ההליכים המורכבים של הבאה לקבורה בארץ ואף הפחית משמעותית מהעלויות שנדרשה המשפחה לשלם.

הן הוריו ואחיו והן האלמנה נמצאים במצוקה נפשית וכלכלית קשה בעקבות המשבר הפתאומי שפקד אותם וזקוקים לסיוע רב ככל האפשר, החל מהכנת אוכל חם והמשך בתרומות כספיות. בנוסף להוצאות הרבות שכבר שולמו יש צורך אמיתי בסיוע, במימון הוצאות המחיה של בני המשפחה ובהוצאות הקבורה והמצבה. יוליה מספרת כי "יבגני היה המפרנס, בזמן שאני הייתי עם קרינה בבית וגידלתי אותה, וכעת הוא איננו. אינני יודעת מה לעשות בלעדיו…"

תרומות ניתן להעביר בביט למספר הטלפון של יוליה זבינצ'וק, אלמנתו של יבגני, 054-3050699. מספר הטלפון ליצירת קשר 050-9988444.

*פרטי התרומות מתפרסמים כשירות לציבור, למערכת פורטל זהר.נט אין כל קשר והיא איננה אחראית בשום צורה לגיוס הכספים למען המשפחה.

כתבה מעניינת:

פסטיבל מחול צילום שי ברמי 2022

פסטיבל המחול נדחה לסוכות וזו הסיבה

שתפוראשוני: מסתמן כי הפסטיבל שנועד להתקיים בחודש יולי יידחה לחול המועד סוכות בחודש אוקטובר. הסיבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *