Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1596976261:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 40739
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | הלב נשבר: חברים נפרדים מליאור קוזמינר ז״ל | היכנסו
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => הלב נשבר: חברים נפרדים מליאור קוזמינר ז״ל | מוות בטביעה חוף הים
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 240
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => יום שחור בכרמיאל |
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => ליאור קזומינר
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => כשהלב נשבר לרסיסים, אנשים מסרבים להאמין. כך נפרדים החברים והמכרים מליאור קוזמינר ז״ל שמת באופן טראגי בטביעה בחוף הים | חברים נפרדים מליאור קוזמינר ז״ל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 57
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1630
        )

)
ליאור קוזמינר זל כרמיאל תמונה מהפייסבוק
ליאור קוזמינר ז״ל. תמונה מהפייסבוק

הלב נשבר: חברים נפרדים מליאור קוזמינר ז״ל

שתפו

כשהלב נשבר לרסיסים, אנשים מסרבים להאמין. כך נפרדים החברים והמכרים מליאור קוזמינר ז״ל שמת באופן טראגי בטביעה בחוף הים

מאת גיל דובריש

יממה אחרי מותו הטראגי של ליאור קוזמינר (27) מכרמיאל בטביעה בחוף אכזיב,רבים מחבריו מסרבים להאמין, מסרבים לעכל את הבשורה המרה. ההלוויה של ליאור מתוכננת להתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין העירוני בכרמיאל.

קוזמינר עבד בשנים האחרונות כמאמן כושר במועדון אייקון פיטנס בגן העיר. גם אם היו פערי גילאים בינו לבין המתאמנים הם נמחקו כלא היו, ליאור נכנס לליבם של כולם. אחד המתאמנים שלו סיפר לנו: ״הוא היה איש מדהים, צעיר עם ראש מבוגר על הכתפיים, נדיב, אדיב, חברמ׳ן אמיתי, כל אימון איתו היו צחוקים. ליאור למד להיות מאמן במכון וינגייט, אבל מעבר להיותו מקצוען, היה בן אדם. לא ייאמן שהוא לא איתנו, זה בלתי נתפס״.

גל קריאף, השף של מסעדת טגלוס, חבר של ליאור ומי שהתאמן עימו במשך תקופה ארוכה כתב בדף הפייסבוק שלו: ״לא יודע מאיפה להתחיל לא נראה לי שאני בכלל מבין. קבענו לשחק טניס השבוע אתה יודע קניתי מחבט מה אני יעשה איתו? אין לי את הפרטנר למשחק התערבנו מי ינצח איך נדע מי יותר טוב? מי יגיד לימאיזה נתח עשית למעשנה היום ואיך בא לי את הכבש? היום שבת אתה יודע הציט שלך אצלי במוצאי שבת במסעדה – מה לא תגיע היום? באמת שאני ממש אוהב אותך ראיתי אותך כמו אח שלי הקטן זה שדירבן אותי לדרך שאני נמצא בה היום, זה שהתאמן איתי לפחות פעמיים בשבוע… ים געגועים לאימון איתך לצחוק…

דף הפייסבוק של ליאור ז״ל התמלא בעשרות תגובות כואבות, עצובות ודברי פרידה והספד של חברים ומכרים… הנה כמה מהדברים שנכתבו ברשת החברתית:

אדיר: ״אני לא יודע מאיפה להתחיל. אני יודע שהיה לי חבר מושלם שלי , אדם יקר. מה לא חווינו ביחד? לפני 4 ימים ישנת אצלי ובבוקר ציירנו גרף מצחיק. איך לתאר את זה ? מה להגיד? הכל נבלע נהיה קטן לעומת המחשבה שאין אותך יותר . אני אוהב אותך. תבין ותדע למעלה שכולנו כל החברים שלך כאן ביחד מעלים זכרונות איתך. אין לי מילים , נשבר לי הלב לרסיסים. ליאור קוזמינר ז״ל , אתה תמיד תישאר בלב שלי. אין לי מילים אין״.

דודו: ״ ליאורי היקר .. מי היה מאמין שנכתבו עליך בלשון עבר.. השארת את כולנו המומים ובלי יכולת בכלל להכיל ולעכל את מה שקורה.. תודה על רגעים מצחיקים ,תודה על חברות אמיתית. מעכשיו אתה המלאך בלבן שלנו . אוהבים אותך ! כולנו״.

יעל: ״ליאוריי שלי לא מאמינה!! פשוט לא נתפס
הבן אדם עם הלב הכי גדול שהכרתי שתמיד
הצחיק אותיי רק ממבט אחד..
תנוח על משכבך בשלום״
דביר: ״תמיד היית שם… הפכת לחבר של כל המשפחה, היית בימי הולדת באירועים ישיבות חתונות לקחת חלק בהכל . תמיד עם הביישנות והצניעות שלך . זכיתי להכיר אותך ולהנות איתך ! תשמור עלינו מלמעלה נזכור אותך תמיד״.
אורן: ״אח שלי אני לא מעכל , רק לפני יומיים שיחקנו טניס ביחד רק אתמול צחקנו בסוני אחד על השני מי יותר טוב ,
איזה אסון אני לא מצליח להבין שאתה לא פה איתנו שאתה לא תשחק איתי יותר בסוני שאתה לא תצלצל ביום שישי ותשאל מה שותים היום ,
אתה מלאך , אלוהים קוטף רק את הטובים ,
אין אנשים כמוך אתה תהיה נצור בלב שלי כל החיים אני אוהב אותך אח שלי אני אוהב אותך !!!״

חן: ״חבר שלי, אח שלי, משפחה שלי, שותף שלי לחיים. אני כותב את זה ועדיין לא מעכל, הדמעות לא מפסיקות והלב נשבר! שמח שהיית חלק ענק מהחיים שלי כי להכיר בן אדם כמוך זה מתנה! תנוח על משכבך בשלום חבר שלי ותשמור עלינו שם מלמעלה. אוהב אותך וכבר מתגעגע״.

עומרי: ״הלב הנשבר חבר שלי , אח שלי מי היה מאמין שנצטרך לדבר עליך בלשון עבר ?? לא נתפס. כמות האנשים שכותבים ומפרסמים עלייך רק מעידה איזה בן אדם מיוחד היית, גאה שזכיתי להיות חבר שלך. תנוח על משכבך בשלום אוהב אותך וכבר מתגעגע״.

אושר: ״זה פשוט בלתי ניתן לעיכול !!!! בן אדם כל כך טוב עם לב כל כך גדול אתה ללא ספק תשאר חרוט אצלי ואצל כולם בלב לתמיד רק ביום חמישי ביקשת ממני להביא לך משחק לסוני מהמרכז ואין בן אדם שיותר מגיע לו ממך כולך היית מלא בטוב. אף אחד לא רוצה להאמין שזה אמיתי כולם מחכים להודעה ממך לאיזה טלפון לדעת שכל זה סתם הצגה ושקר אחד גדול .

איך אומרים אלוהים לוקח אליו את הטובים ביותר, אתה תשאר אצלי עמוק בלב ובטוח שלא אשכח אותך לעולם אני אוהב אותך מלאאא ואתגעגע !!!!!!!״
יובל: ״ליאור, חבר שלי, אח שלי, לא מצליח לעכל את הבשורה הזאת באמת שלא יוצאות לי מילים. אוהב אותך משפחה שלי.. תנוח על משכבך בשלום.. תשמור עלינו מלמעלה בסוף נפגש זה בטוח. יהי זכרך ברוך״.

אלעד: ״אני לא מאמין שאני יושב מול תמונה שלך וצריך לספוד לך, הכאב מכהה את החושים והצער כמו מאיים להשתלט על כל חלק בגוף. אני בוכה אך שום דימעה לא תספיק ואף מילה לא תיתן מנוח מההלם העצום שמקיף ולא נותן מנוחה… רק לפני חודשיים התעקשת להגיע ליום השיחרור שלי על מנת ללוות אותי בדרכי האחרונה בצבא והנה מחר אני מגיע על מנת ללוות אותך בדרכך האחרונה בחיים. תמיד היית שם, בשיחה או במפגש או בכל רגע בו היה צורך בחבר אמיתי. היית יחיד ומיוחד שאין שני לו, היית מסוג האנשים שזו הייתה זכות להכיר, היית חבר אמת, היית האיש הנכון בזמן הנכון, היית וכרגע חוץ ממילה זו לא נותר יותר, "היית".. תודה על חברות של שנים, על רגעים יפים, על זיכרונות שלנצח ישארו רק שלנו״.

כתבה מעניינת:

תרומה לבסיסי צה"ל, מפעילויות משטרת כרמיאל בקהילה. צילום דוברות משטרת ישראל

כבוד: משטרת כרמיאל שנייה בארץ בפעילות קהילתית

שתפומאת גיל דובריש כבוד! תחנת משטרת כרמיאל זכתה במקום השני לשנת 2024 במעורבות קהילתית, מבין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *