Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => המלחמה בטרור מבית ומבחוץ ופרידה מרובין וויליאמס
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => המלחמה בטרור מבית ומבחוץ ופרידה מרובין וויליאמס
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 80
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1907
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 305
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => המלחמה בטרור מבית ומבחוץ ופרידה מרובין וויליאמס
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => המלחמה בטרור מבית ומבחוץ ופרידה מרובין וויליאמס
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

המלחמה בטרור מבית ומבחוץ ופרידה מרובין וויליאמס

שתפו

מפלגת בל”ד

באמצע המלחמה יוצאים שלושת חברי מפלגתו של הפושע הנמלט עזמי בשארה מבל”ד, לפגישה עם הבוס בשארה בקטאר, מדינה שמממנת את החמאס. זה בלתי נתפס . ואז רואים את הסרטון של ח”כ זועבי, משתלחת בשוטרים ערבים, מציגה אותם כבוגדים, “צריך לנגב בכם את הרצפה”, היא זועקת פעם אחר פעם כמי שנתפסה באמוק. אין לי מילה אחרת אבל מדובר במטורללת ששנאתה לישראל מעבירה אותה על דעתה. עכשיו אני שואל, איפה הקול המתון של ערביי ישראל, איפה הקול השפוי. זו ההנהגה שאתם רוצים? אתם לא מבינים שאתם בכך מקימים עליכם את כלל הציבור הישראלי, אתם לא מבינים שאתם שורפים כל גשר לדו קיום לשלום?

בעיניי אנשי בל”ד הם בוגדים, מקומם בכל דמוקרטיה מתוקנת אינו בבית הנבחרים, אלא בבית האסורים.

על קטאר והטרור

מתברר אט אט כי בראש המדינה הקטנה הזו, עומד שליט בעל חלומות גדולים. הוא רוצה להחזיר את הגלגל אלף שלוש מאות שנה, כאשר עמי ערב כבשו את העולם והיו צוויליזציה מתקדמת. על פי הפרסומים, הוא איים על מנהיג חמאס משעל, שאם יקבל את ההסדר המצרי, הוא יגורש מקטאר. המנהיג הזה ותחת הטלוויזיה שלו אל ג’זירה הפכו לחוד החנית של מלחמת האסלאם במערב ובכופרים כפי שהם מכנים כל מי שאינו מוסלמי. מה שאני לא מבין, זה כיצד המערב מאפשר את התופעה הזו. קטאר נבחרה לארח את המונדיאל  ב-2028 לאחר שלכאורה שולם שוחד למארגני האירוע. קטאר אינה יכולה לארח את המונדיאל ביד אחת וביד השנייה לממן את הטרור. אני מתגעגע לימים בהם עמדו בראש ההנהגה העולמית אנשים כמו טאצ’ר ראש ממשלת בריטניה, אשת הברזל, או רייגן נשיא ארה”ב, שלא חששו להצביע על הרשע, להלחם בו ולבודד אותו.בזמנים הטובים, די היה בטלפון אחד מרייגן, כדי ששליט קאטר יפסיק ממעשיו הנפסדים.כיום אמריקה מוכרת נשק במיליארדים לקטאר, זה בלתי נתפס… במערב יש הנהגה חלשה, הנהגה חסרת עמוד שידרה וכשהנהגה מגלה חולשה, לא מפתיע שקטאר נוהגת כפי שהיא נוהגת. גם לא מפתיע שצומח לו ארגון מטורף כמו ארגון דאע”ש, ארגון שעושה מעשה זוועה בלתי נתפסים, כמו עריפת ראשו של עיתונאי. אבל תסמכו על שר ההיסטוריה, זה רק עניין של זמן עד שזה יחזור כמו בומרנג למערב, חכו עד שהמטורפים יחזרו מעירק וסוריה לפריס וללונדון, ונתחיל לראות מרחץ דמים. אם במערב חפצי חיים, אזי חייבים – 1. למצוא תחליפים לנפט הערבי, נפט שמממן את הטרור העולמי, זה מה שיציל את הציוויליזציה האנושית מידי הברבריזם.

2. צריך לשנות את חוקי המלחמה ולהתאים אותם למלחמה בטרור.

על מותו של רובין ויליאמס ועל קצת אושר בחיים

השחקן רובין ויליאמס שם קץ לחייו. אני מעריץ גדול של השחקן הנפלא הזה . הוא היה קומיקאי בחסד, אבל יותר מכך, הוא היה שחקן אדיר. ההופעות שלו בסרטים הן חוויה בלתי נשכחת, במשך השנים,לא פספסתי אף סרט שלו, סרטים כמו בוקר טוב וייטנאם, ללכת שבי אחריו, תשעה חודשים, סיפורו של ויל האנטינג ועוד סרטים רבים וטובים. גם כשהוא הופיע בתפקיד קטן, כמו בסרט תשעה חודשים, שבו מילא תפקיד שולי של רופא רוסי, הוא גנב את ההצגה מכוכבי הסרט.

מה שלא נתפס, הכיצד אדם עם כישרון כזה,שיש לו הכול, פרסום, כבוד וכסף, שם כץ לחייו ? אנחנו האנשים הרגילים שחיים חיים פשוטים, מביטים על ויליאמס ושכמותו בהערצה ובקנאה, כי יש לו את כל מה שהיינו רוצים שיהיה לנו. אבל מתברר שהדברים הללו הם לא ערובה לאושר, הם לא ערובה לשלום והשלמה פנימית עם החיים ומה שהם מציעים, השלמה עם סופיות החיים. אני לא גורו של הנפש, אבל נדמה לי שסוד החיים הוא ליהנות מהדברים הפשוטים שהחיים מציעים לנו, בריאות טובה,  חברות אמיצה, טיול מהנה, ספר טוב, מוזיקה נעימה, ארוחה טובה ועוד זוטות  כאלה.. זה מה שיש ואין בלתו. אחר כך אנחנו מחזירים ציוד, כמו אבותינו ואבות אבותינו לפנינו.וכול  החלומות, הכעסים, השנאות, האהבות, התקוות והחרדות, הכול  מתפוגג  כמו עשן ברוח, היה כלא היה.

ושתהיה לכם שבת שלום

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *