Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1539268341:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 23957
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => המנהיגות החדשה של רותם ינאי | פורטל זהר הצפון | כנסו לכתבה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => בחירות 2018 כרמיאל |
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => רותם ינאי
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% המנהיגות החדשה של רותם ינאי | חדשות כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => רותם ינאי המתמודד לראשות העיר טוען בראיון מיוחד, פחות משלושה שבועות לפני הבחירות כי למרות ״מסע ההכפשות״ נגדו, ״הציבור בכרמיאל חכם ומבין שיש צורך באדם אמיתי
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 79
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 841
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => %title% %page% %sep% המנהיגות החדשה של רותם ינאי | חדשות כרמיאל
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => רותם ינאי המתמודד לראשות העיר טוען בראיון מיוחד, פחות משלושה שבועות לפני הבחירות כי למרות ״מסע ההכפשות״ נגדו, ״הציבור בכרמיאל חכם ומבין שיש צורך באדם אמיתי
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => רותם ינאי
        )

    [rank_math_facebook_title] => Array
        (
            [0] => המנהיגות החדשה של רותם ינאי | פורטל זהר הצפון | כנסו לכתבה
        )

    [rank_math_facebook_description] => Array
        (
            [0] => בחירות 2018 כרמיאל |
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
רותם ינאי 2018-06
רותם ינאי. צילום: רשימת טב לכרמיאל

המנהיגות החדשה של רותם ינאי

שתפו

 

רותם ינאי המתמודד לראשות העיר טוען בראיון מיוחד, פחות משלושה שבועות לפני הבחירות כי למרות ״מסע ההכפשות״ נגדו, ״הציבור בכרמיאל חכם ומבין שיש צורך באדם אמיתי שייצג את כלל התושבים״

מאת גיל דובריש

מערכת הבחירות לראשות העיר נמצאת בישורת האחרונה ובמטה של רותם ינאי מרגישים היטב את הלחץ (״החיובי״ כמו שציין אחד הפעילים). יום הבחירות מתקרב והמאמצים הולכים ומתגברים.

רותם (39, יליד כרמיאל) מפנה שעה וחצי בלוח הזמנים העמוס שלו כדי להקדיש זמן לראיון. גם תוך כדי השיחה הוא ממשיך להגיב להודעות ופניות. לא פשוט. כשאני שואל אותו מה ההבדל הגדול ביותר בין הקמפיין הנוכחי לבין זה שהתמודד בו למועצה לפני כחמש שנים הוא מחייך קצת. ״אין מה להשוות. הבחירות לראשות העיר הן הרבה יותר אינטנסיביות, אלה תקציבים אחרים, שעות אחרות… הפעם נטלתי חופשה בת מספר חודשים מהעסק שלי ולמעשה ויתרתי על הפרנסה לתקופה הזו. אני משקיע 24 שעות ביממה בקמפיין וזו אחריות עצומה. בכל אמירה שלי ובכל פעולה שאני מבצע אני חושב קודם כל על הילדים שלי ועל התלמידים שלי, אני רואה את עצמי כמי שמשמש דוגמה למנהיגות ציבורית ואני רוצה להוכיח להם שאפשר אחרת״.

– כשאראיין אותך יום אחרי הבחירות, ב-31 באוקטובר, עם איזה רותם ינאי אני אדבר?

״כמו שזה מתפתח עכשיו, יש סבירות מאוד גבוהה שתדבר עם רותם ינאי, ראש העיר של כרמיאל. חוץ מסקרים שהם כלי עבודה בעיניי ולא מעבר לכך, אני מרגיש את האהדה העצומה בציבור, בשיח בין אנשים ובין קבוצות שונות באוכלוסייה. אני חייב לציין לטובה את הצוות המדהים שלנו במטה, שהוא צוות מגוון ואיכותי שמייצג את המגוון הכי גדול שכרמיאל יכולה להציע. אני מאמין שאנחנו בכיוון הנכון. כרמיאל זקוקה לראש עיר שידע להציב יעדים, למתן את הבירוקרטיה ולהחזיר לתושבים ולצעירים את הברק בעיניים. בכוונתי לעשות הכל לטובת העיר, כפי שהבאנו מיליוני שקלים עד עתה בזכות העבודה והקשרים שלנו עם משרדי הממשלה – כך נמשיך ונעשה״.

מה הנושאים הכי חשובים?

מבין החמישה שרצים לתפקיד הראשי בהצגה שנקראת בחירות 2018 בכרמיאל, רותם ינאי הוא המועמד היחיד שחובש כיפה. אני שואל אותו, אם לדעתו הציבור בכרמיאל מוכן ובשל לראש עיר דתי.

״הציבור בכרמיאל חכם ומבין שיש צורך באדם אמיתי שייצג את כלל התושבים בחמש השנים הקרובות. זה לא סוד שיש מסע הכפשה שיטתי נגדי, או יותר נכון נגד הציבור בשיטת הפרד ומשול, במטרה להשיג רווח פוליטי״ הוא עונה.

– אבל אתה מסוגל להבין את הרגישות שבעניין?

רותם ינאי ותושבים 2018-10
רותם ינאי במפגש עם תושבים

״אני תמיד אומר שהכיפה על הראש שלי – היא שלי. מעולם לא ניסיתי ואין לי כוונה לנסות להעביר אותה לאף אדם אחר או להשפיע בצורה כלשהי על הסטטוס-קוו ועל הקשר בין הקהילות בכרמיאל. כל חיי חונכתי לכבד את הזולת, לחיות עם ניגודים, לדעת להכיל אותם, לדעת להתפשר או לעמוד על שלי כשצריך, לעולם לא לכפות את דעתי על אחרים. כראש עיר שיכבד את כל העולמות – דתי, חרדי, חילוני, מסורתי, רק אני אוכל לקדם אחדות ולהנהיג את העיר תוך גילוי אחריות ושאיפה לחבר בין הקהילות״.

– תרצה להגיב על השמועות לגבי דיל שרקמת עם מועמדים אחרים?

״אין שום דיל! זו הכפשה שנועדה לפגוע בי. אני מדגיש ומבהיר כמו שהבהרתי לאורך כל הקמפיין, אין דיל עם אף מועמד או מועמדת, אני לא מצטרף לאף אחד ואין שום תיאום עמדות בנושא זה או אחר. אני מתמודד לראשות העיר עד הסוף ולפי המצב בשטח אני גם אהיה ראש העיר הבא של כרמיאל״.

– נניח שתנצח בבחירות, יום אחרי הכניסה ללשכת ראש העיר – מה הם שלושת הנושאים הדחופים והחשובים ביותר שתטפל בהם?

״שלושה הנושאים העיקריים הם חינוך, תעסוקה וניהול העיר. אני אוביל מנהיגות חדשה – יצירתית ועניינית, שמבוססת על תרבות של מצויינות, שיתופיות ושירות מאיר פנים לתושב. זה יקדם פעולות ממשיות בתחומים האלה שיהפכו את כרמיאל ליעד אטרקטיבי למשפחות וזוגות צעירים״.

– תרצה לפרט קצת על הנושאים החשובים?

״ניהול העיר – את הביקורות שהיו לי השמעתי בכל ישיבה ופגישה אפשרית. כחבר בקואליציה לא היה נכון מבחינתי לפרסם את הדברים. השמעתי והשפעתי מתוך אחריות לקואליציה. למשל, לא מקובל עליי שנושאים חשובים ומשמעותיים מפוצלים ומחולקים בין שתי סגניות ראש העיר שאינן ביחסי עבודה תקינים. תחשוב על מציאות שבה אין שיתוף פעולה בין מחלקות כמו תעשיה ומסחר וזה פוגע בתחומים עצמם ובסופו של דבר בציבור. אדם אחד צריך להוביל תחום מרכזי ומקצועי, כשלצידו יועץ מקצועי ומאחוריו ראש עיר מפרגן, שמעניק לו את כל הכוחות. על סדרי העדיפות להשתנות, יש לתקן את סדר העדיפויות הקיים. בכל מנגנון אפשר לחסוך כסף. אחת הסיבות שבגללן בישיבת התקציב האחרונה היינו הסיעה היחידה בקואליציה שהצביעה נגד התקציב, הייתה אי מילוי הדרישות שהעליתי להתייעלות והקטנת הוצאות״.

– מדוע אם כך, לא הצבעת נגד התקציב בארבע השנים הקודמות?

״בתקציבים הקודמים העליתי דרישות שונות והובטח לי שהן יטופלו. המצב הכספי בעירייה היה טוב יותר והאמנתי שאכן דרישותיי ייענו. אחרי שפעמיים לא נעשה שינוי כלשהו, בניסיון השלישי כבר לא הייתה תגובה בכלל לדרישותיי. לדעתי התוכנית התקציבית לא הייתה נכונה, היא לא שמה את התושבים, הצעירים, החינוך והתשתית במעמד החשוב ביותר ולכן הצבעתי נגד״.

 

יבוטלו אזורי הרישום

הנושא השני שבו מבטיח רותם ינאי לטפל הוא התעסוקה. אני מקשה עליו: ראש עיר לא יכול לבצע מהפכות, זה לא בידיים שלו, כרמיאל תמיד תישאר מרוחקת מהמרכז, אפילו עם הרכבת.

״לא מסכים עם הקביעה הזו. ראש עיר יכול לקדם הרבה בתחום התעסוקה״ הוא אומר. ״אנחנו יודעים על יזמים שרוצים לקדם את תעשיית ההיי-טק בעיר, אני בעצמי הובלתי פרויקט לקידום העסקים הקטנים, הסטארטר הדיגיטלי, שלא קיבל את התהודה הנכונה. הצעתי לא פעם להקים חממה טכנולוגית ליזמים מכרמיאל ומהאזור. לקחתי את התוכנית לפיתוח הצפון, שכוללת עשרות מיליוני דולרים מתקציבי הממשלה ובמשך שעות ישבתי וחיברתי מסמך שמצביע איפה נמצאים התקציבים הרלוונטיים לכרמיאל. המפה הזו לא זכתה להתייחסות. אנחנו יודעים על יוזמה לבנות מתחם היי-טק בכרמיאל, בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים. מדובר ביזם מקומי שמוכן להשקיע כדי לפתח את ענף ההיי-טק בעיר. הפרוייקט מתעכב מסיבות שונות – ואני נמצא בקשר עם היזם. אחד הרעיונות שלי הוא לפתוח את הזרועות ולקבל יזמים נוספים כמוהו, במטרה לקדם תעסוקה איכותית ומניבה בעיר, שתשפיע על מקומות תעסוקה אחרים ותעודד צעירים להישאר כאן או אף להגיע ולהשתקע כאן״.

– והנושא השלישי, חינוך?

״אני כאיש חינוך משוכנע שכרמיאל צריכה ויכולה להיות מוצבת בראש מפת החינוך בארץ. החינוך הוא המפתח לאיכות החיים – איכות חיים גבוהה תמנע הגירה שלילית, תעלה את רמת הביטחון האישי של התושבים, תעשיר את שעות הפנאי שלנו ותגבש אותנו כקהילה. אמשיך את קידום היוזמה שלי לבניית תוכנית אסטרטגית רב-שנתית למערכת החינוך בכרמיאל, כי אפשר לעשות הרבה יותר. אני שואף לקדם רצף חינוכי איכותי, מלידה ועד האקדמיה, בחינוך הפורמלי והלא פורמלי, כולל בשעות הפנאי״.

״יש לנו צוותים טובים, אנשי חינוך מעולים שצריכים לקבל את כל הכלים ואת כל המרחבים על מנת שתהיה לנו את מערכת החינוך הטובה ביותר. בבסיס התוכנית – ביטול אזורי הרישום מבתי הספר היסודיים ועד לתיכוניים. כל בית ספר יתמקצע ויהפוך לטוב ביותר בתחומו, בית ספר אחד יתמחה באומנות, אחר בסייבר ומחשבים, השלישי בספורט, וכן הלאה, וכל זאת בליווי מקצועי נכון שיסייע בבניית היחודיות שמאפיינת כל בית ספר. אני מתכוון להמשיך לפתח בינוי של מרחבי למידה חיצוניים ופורצי גבולות במוסדות החינוך, כפי שעשיתי בקיץ האחרון בו שופצו 9 כיתות ונבנו בהן מרחבי למידה חדשניים. את מה שהמדינה מתקשה לעשות בארץ אני מתכוון לפתח כאן. זה מודל ברמה המקומית לקידום ופיתוח יחודיות, הדרכה והעצמה של מורים והורים, אקים צוות עירוני למחקר ופיתוח גישות חינוכיות חדשות. במקביל אשלב את הספורט והאומנות במערכת החינוך כך שכל בית ספר יבחר לעצמו יחודיות ספורטיבית ובשעות הצהריים נשנע תלמידים לפעילות הספורטיבית אותה הם יבחרו. במסגרת התוכנית הזו כל מתקן ספורט שישופץ או יבנה, יותאם לענפי ספורט ספציפיים״.

 

ייהוד הגליל

– האם אתה דוגל בשוויון בין כל התושבים ללא קשר למגדר שלהם?

״בהחלט כן. אני אהיה ראש העיר של כולם, הדבר יבוא לידי ביטוי בכל תחום של עשייה עירונית ובהתאם לחוק. אני רוצה להדגיש כי בכוונתי להמשיך לפעול לחיזוקה צביונה היהודי של כרמיאל ולשמר את המגוון של הציבור בעיר כפי שהוא היום״.

– מה דעתך על הטענות הנשמעות בנושא ״ההשתלטות״ החרדית על כרמיאל?

״החרדים הם אחים שלנו. יחד עם זאת, אני חבר המועצה היחיד שפעל אל מול הפוליטיקה החרדית ודרשתי פעם אחר פעם שכל יוזמה תבוצע בשקיפות, במאור פנים ועל-פי החוק. הדבר החשוב ביותר שעומד לנגד עיניי הוא שמירה על הסטטוס-קוו הקיים בעיר, מתוך כבוד לכל האוכלוסיות השונות ומתוך היכרות עם הצרכים שלהן״.

– האם באותה מידה, אתה ער לצרכים של האוכלוסיה הערבית בעיר?

״בשנים האחרונות כבר לא אומרים זאת בקול רם, אבל חשוב לי להדגיש כי כרמיאל הוקמה במטרה לייהד את הגליל, מתוך כבוד לדתות ותרבויות אחרות, מתוך רצון להכירן ומתוך כוונה להתמודד עם האתגרים שעומדים בפני תושבי הכפרים. אני מחוייב לדור המייסדים של העיר, להמשך פיתוחה, שגשוגה וחיזוקה של כרמיאל ובכל התחומים כבירתו של הגליל, תוך כדי חיזוק ההיכרות והקשר בין הקהילות השונות, המגוונות והנפלאות שלנו בכרמיאל. ברצוני להמשיך ולעסוק בחיזוק הזהות וההתיישבות היהודית בעיר, לעולם לא אפעל נגד מישהו בכוונה לפגוע, אלא אך ורק במטרה חיובית לטובת תושביה היהודים של העיר. אני בעד הפרדת התרבות ולא בעד חיים משותפים בתוך העיר, אך במקביל אני מאמין שעלינו לשלב ידיים עם כל תושבי הגליל למען חיזוק חבל הארץ הזה לטובת חיים משותפים זה לצד זה״.

– בתחילת המירוץ הצהרת על ניהול קמפיין נקי מהכפשות, אתה חושב שעמדת ביעדים?

״אני בהחלט עומד ביעדים. מתחילת הדרך שלי בבחירות הקודמות, דרך הקדנציה האחרונה והמשך במערכת הבחירות הנוכחית, הדרך שלנו היא דרך חיובית, שבה אנחנו מדגישים את העשייה שלנו, את תוכנית העבודה שלנו ואת החלומות שלנו למען עתידה של כרמיאל. מדי שבוע ביום שישי, כשעה לפני כניסת שבת הצוות מקבל ממני הודעה, מעין תזכורת, שכוללת הנחיות, כללים ובעצם קודים משותפים שעליהם כולנו מחוייבים לשמור. למשל: איסור מוחלט על שימוש ביוזרים פיקטיביים, תגובות והתייחסות ענייניות ומכובדות בכל נושא, אם זה טלפונית או ברשתות החברתיות, איסור לשיח שלילי כלפי אדם או מתמודד, איסור על יחס פוגעני, והתעסקות אך ורק בעשייה החיובית״.

– היו כאלה שלא פעלו בהתאם לקוד ההתנהגות הזה, איך טיפלתם בזה?

״בתחילת הדרך הצוות קיבל את ההנחיות בצורה מוזרה, הם נחשפו להכפשות רבות והרגישו צורך לגונן עלי. חלקם הגיבו באופן רגשי. אני שמח שמיום ליום הצוות מצליח לשמור על איפוק ושיח חיובי ככל שניתן, למרות שקרים והכפשות הולכים וגוברים כלפיי ובעיקר כלפי הקרובים אליי״.

 

רשימת טב לכרמיאל

רותם ינאי המתמודד על ראשות העיר, הציג בתחילת השבוע את רשימתו טב לכרמיאל, שתתמודד על מועצת העיר בבחירות הקרובות. להלן חברי הרשימה:

רשימת טב לכרמיאל רותם ינאי 1162

2. גיא מרציאנו – בן 35, נשוי לשני ואב ל-3 ילדים. שירת בחטיבת גולני. בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות. מנהל פרויקטים בעמותת מבראשית כרמיאל. בחמש השנים האחרונות מכהן כחבר הנהלה ברשת המתנ"סים וחבר בוועדת הספורט. פעיל חברתי קהילתי אשר יזם, הוביל וקידם פרויקטים רבים.

3. עו״ד נטלי ביטון – בת 39, נשואה ואמא לבת, עורכת דין ומגשרת, בעלת תואר שני במשפטים באוניברסיטת בר אילן. עוסקת בדין הפלילי, עובדת מזה כ-13 שנים בשירות המדינה, משרד המשפטים, יועצת משפטית של שופטת בבית משפט השלום. מתנדבת בעמותת ״שיעור אחר״ הפועלת לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ולעידוד מעורבות משמעותית של הציבור במערכת החינוך.

4. דודי שבת – בן 50 , נשוי ואב ל-3 ילדים, מנהל שותף של מטה 'יש עתיד' בכרמיאל. בעל תואר ראשון במנהל עסקים. טכנאי מכשור ובקרה. עובד בחברת היי-טק גדולה כמנהל תפעול ורכש. גר בכרמיאל כ-20 שנה. פעיל חברתי ובהתנדבות במגוון תחומים, כגון יו"ר הנהגות הורים בבתי ספר בעיר. ב-15 השנים האחרונות כיהן ומכהן בהתנדבות כחבר בהנהלת המתנ"ס וכחבר במגוון וועדות בעירייה.

5. סא"ל (במיל׳) משה טרבלסי – בן 49 נשוי לשרית, אשת חינוך ואב ל-6 ילדים, תושב כרמיאל משנת 1993. שירת 27 שנים בחיל הים במגוון תפקידי פיקוד ושטח. מאז שיחרורו עובד בחברת "אלסטום" כמנהל תפעול ותכנון. בוגר תואר ראשון במדעי החברה, לוגיסטיקה וכלכלה בהצטיינות באוניברסיטת בר אילן. בוגר תואר שני במדעי המדינה, מדיניות ציבורית ושלטון מקומי באוניברסיטת בר אילן.

6. קרן אברהם (ליבר) – בת 39, נשואה לערן ואם ל-4 ילדים. אשת קריירה – סמנכ״לית משאבי אנוש בחברת הייטק גלובאלית עם ניסיון בעולם הבנקאות. בעלת תואר ראשון במדעי החברה, עם התמחות בכלכלה ולוגיסטיקה. עלתה מארה״ב לכרמיאל כילדה ועם בגרותה הקימה משפחה בעיר. פעילה במערכת החינוך ובעשייה החברתית מאז שירותה הצבאי.

7. רונית בר – בת 48, אם ל-4 ילדים. עלתה מאתיופיה דרך סודן במסע ארוך עם משפחתה בשנת 1980 היישר לכרמיאל. מהמשפחות הראשונות של קהילת יוצאי אתיופיה בכרמיאל. רונית היא אחות בריאות הציבור מזה 24 שנים במשרד הבריאות ובנוסף מעבירה הרצאות בנושא מיניות והתבגרות לנוער.

8. מיכאל סלוצקי – בן 47 , אב ל-3 ונשוי לד"ר אילנה סלוצקי. יליד כרמיאל, בוגר הפנימית הצבאית לקציני ים עכו. שירת כקצין בחיל הים במספר תפקידי פיקוד בכירים בניהם מפקד בסיס ראש הנקרה, מפקד החמ"ל של מפקד חיל הים ומנחה מקצועי בשליטה בחיל הים והסמכת קצינים. בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת מאוניברסיטת בר-אילן. לאחרונה עם שחרורו מצה"ל עשה הסבה לחינוך.

9. אל"מ (במיל׳) מדלין בואציו – אל"מ במילואים ומפקד בכיר ביחידה קרבית מסווגת. בן 46, אב ל-5 ילדים. גדל והתחנך בעיר וגר בה משנת 1973. בוגר תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב, מוסמך כדירקטור. בעל ניסיון רב בניהול בתחומים שונים בתעשייה ובכלל זה ניהול חברת סטארטאפ ופרוייקטים בארץ ובחו"ל. פעיל חברתי במסגרות שונות בהתנדבות ומנכ"ל בהתנדבות בעמותה לקידום וטיפוח בני נוער לשירות ביטחוני משמעותי.

10 . חן צדקיהו – בת 37, נשואה ואם ל-3 ילדים תושבת כרמיאל 36 שנה. בוגרת הנדסת ביוטכנולוגיה באורט בראודה כרמיאל. שירתה במשרד הביטחון. עובדת 11 שנה בחברה בינלאומית העוסקת בפיתוח וייצור אריזות גמישות להארכת חיי תוצרת חקלאית. ביחד עם בעלה משה הם מבני המשפחות הוותיקות בעיר.

11. ג'וש אייזנברג – בן 30, בוגר תואר ראשון במדעי המעבדה הרפואית וסטודנט לתואר שני בביוטכנולוגיה. ג'וש פעיל מזה תקופה ומוכר גם מחוץ לכרמיאל בכל הנוגע לבעלי חיים ומתנדב מזה מספר שנים מול וטרינרים ועמותות על מנת לדאוג להולכים על ארבע.

12 . סא"ל (במיל׳) משה אלפנדרי – בן 49 נשוי לסימה, אב ל-3 ילדים. בעל תואר ראשון בחוג משולב בבר אילן – כלכלה, סוציולוגיה ופסיכולוגיה. תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת חיפה. שירת 24 שנים בצה"ל במגוון תפקידי פיקוד ושטח. מתנדב בוועדי הורים כבר 15 שנים.

13 . לבנת נפרסטק – בת 35 , נשואה ואמא ל-4 ילדים. תושבת כרמיאל מזה 3 שנים. בעלת תואר ראשון בביולוגיה, שני ושלישי במיקרוביולוגיה בהצטיינות. עובדת באוניברסיטת חיפה, מתנדבת בארגון 'נפש בנפש' בליווי עולים חדשים בעיר ופעילה בעמותת 'מבראשית כרמיאל'.

14. מילנה שטרנברג – בת 39 , נשואה ואמא ל-4 ילדים. עלתה לארץ מבריה״מ ב-1990 בגיל 11 ומאז תושבת כרמיאל. כיום מנכ"לית ומייסדת חברת סטארטאפ המפתחת מכשור רפואי. מילנה היא בעלת תואר שני במנהל עסקים, מהנדסת ביוטכנולוגיה ובעלת תעודת הוראה.

15. דניאלי סנקובסקי – בת 34 , נשואה ואמא ל-4 ילדים, עלתה לכרמיאל לפני שנתיים מסאו פאולו, ברזיל, שם ניהלה סניף בנק. בעלת תואר ראשון בכלכלה וניהול עסקים. פעילה מגיל צעיר בתנועת ביתר. כיום בעלת עסק פרטי ועוסקת בהוראה.

16. שוש אחרק – בת 65, נשואה ואמא ל-3 ילדים, תושבת כרמיאל משנת 1979, אשת חינוך זו השנה ה-37, ניהלה את החטיבה העליונה בבית החינוך אמי״ת כרמיאל.

17. יעקב כהן – בן 70 . נשוי ואב ל-2 ילדים, מתגורר בכרמיאל משנת 1978. מהנדס אזרחי, בוגר הטכניון. כיהן כחבר מועצת העיר במשך 2 קדנציות.

רוצים לדעת מה עוד קורה בכרמיאל ומשגב? ליחצו כאן>>>

כתבה מעניינת:

״מיהר״ לקופה? נהג רכב התנגש בסניף רמי לוי

שתפומאת גיל דובריש ״מיהר״ להשיג את כולם בדרך למבצעי החג? נהג בשנות ה-80 לחייו, תושב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *