Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => המענה האמיתי לחמאס
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => המענה האמיתי לחמאס - פריחה כלכלית בעזה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 82
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1983
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 343
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => המענה האמיתי לחמאס - פריחה כלכלית בעזה
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => המענה האמיתי לחמאס
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

המענה האמיתי לחמאס – פריחה כלכלית בעזה

שתפו

על לקחי המלחמה מול החמאס

אנשים שואלים, מי ניצח ? התשובה היא, שאת זה נדע רק בעור כמה שנים, כמו בצפון, החיזבאללה חטף מכה קשה ומאז יש שקט. אחרי שאמרתי את הדברים הללו, אני חוזר למסקנה שהדרך היחידה לסיים את הסיכסוך הזה הוא לנסות להגיע לשלום. כיום יש מדינות מתונות בעולם הערבי – מצרים, זה לא מצרים של מורסי, בסעודיה מגנים את החמאס, קטאר נתונה להשפעה אמריקאית, יש סיכוי שעם המציאות הזו אפשר להגיע להסדר, כאשר המדינות שיערבו להסכם יהיו המדינות שישקמו את עזה. זה צריך לכלול את אירופה וארה”ב. צריך להציב כוח בראשות ארה”ב ואירופה לשמור על ההסכם. זה צריך לכלול גם יהודה ושומרון. אין ברירה, אי אפשר להעלים עם שכן. פריחה כלכלית תדחק את רגלי הקיצוניים הצידה. אנשים יהיו עסוקים בחיי היום, עבודה, גידול משפחה ושאר זוטות ואלו הזוטות החשובות באמת. תראו מה קורה בגדה, בסך הכול יחסית שקט, כי מצבם הכלכלי סביר. לזה צריך לחתור בכל הכוח, אחרת אנחנו נמשיך לדמם ולשלם בטובים שבבנינו.

זה נשמע אופוריה, אבל תחשבו על אירופה אך לפני 65 שנה, הם קרעו זה את זה לגזרים. מי חושב כיום על מלחמה בין צרפת לגרמניה? הם עסוקים בחיים הטובים, הם עסוקים בתכנון של החופשה הבאה. מלחמה היא לטיפשים ונבערים, גם האסלאם הרדיקאלי המטורף יבין זאת בסופו של דבר.

רקפות בין הסלעים

ראיתם את סגן איתן, אותו סגן שנכנס למנהרה לרדוף אחרי המחבלים שחטפו את סגן גולדין, בניגוד להוראות, תוך שהוא מסכן את עצמו. איזו אצילות, איזה אומץ ואזה צניעות. כתבתי בטור הקודם, שבני עקיבא הופכים לאליטה חברתית. זו חברה שמתחנכת על ערכים וזו רק עוד הוכחה. אני גם רוצה להקדיש כמה מילים למח”ט גולני רסאן עליאן – איזה איש, איזה אומץ, נפצע וחזר להוביל את חייליו. הייתי שמח לפגוש אותו ולחבק אותו. שני קצינים אלה ושכמותם הם מלח הארץ, או כדברי הזמר אריאל הורוביץ: “כמו רקפות בין הסלעים, הפנים היפות של הארץ מתחבאים “.

פוטין – התחלת הסוף

אנו טרודים בבעיות שלנו, אבל במערב יש התפתחויות מאוד מסוכנות.כתבתי כאן מספר כתבות מחמיאות על פוטין, בתחילת דרכו דווקא ראיתי איש צעיר עם כריזמה, אדם שיצעיד את רוסיה לקידמה. אבל לאט לאט התברר שמדובר באיש ק.ג.ב מהסוג הגרוע. הוא לא היסס לכלוא את חודרובסקי איש עסקים כריזמטי שיצא נגדו, עיתונאים שביקרו אותו נרצחו. הוא סיפח את קרים, נתן נשק נגד מטוסים בידי הבדלנים האוקראינים.זו הייתה הטעות הגדולה מכולם. הם הפילו מטוס נוסעים תמים, סה”כ נהרגו 300 איש ואישה. זה הקים עליו את המערב שהחליט להטיל עליו סנקציות, בתגובה הוא החליט להטיל על המערב סנקציות שכנגד. זה לא יגמר בטוב, רוסיה תלויה בטכנולוגיה ובמזון של המערב. סנקציות יחזירו את רוסיה שני עשורים לאחור. זה מקומם, מדובר באחד העמים היותר תרבותיים והיותר משכילים, אבל העם הזה אינו יודע לחיות בדמוקרטיה, חופש ברוסיה מוביל לאנרכיה, אנרכיה מובילה לשלטון טוטליטרי וחוזר חלילה. כך רוסיה נשארת מחוץ למשפחת העמים. סופו של דבר שיקומו עליו מבפנים ותהיה עוד מהפכה.

ושתהיה לכם שבת שלום

אבי שמחון 

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *