Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1637690759:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47760
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 2678
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | העוגות הפופולריות שתוכלו למצוא בכל בית קפה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => פודיז | תוכן מקודם
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => עוגות
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => העוגות הפופולריות שתוכלו למצוא בכל בית קפה בישראל | עוגת גבינה
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => פגישה עם חברה, דייט סולידי עם בן הזוג, יציאה עם אימא לערב של בנות מהנה, כל אלו מסתיימים לרוב בעוגה נהדרת ובכוס משקה חם. בתי הקפה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 55
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 253
        )

)
עוגה צילום אילוסטרציה: pexels.com
צילום אילוסטרציה: pexels.com

העוגות הפופולריות שתוכלו למצוא בכל בית קפה

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

פגישה עם חברה, דייט סולידי עם בן הזוג, יציאה עם אימא לערב של בנות מהנה, כל אלו מסתיימים לרוב בעוגה נהדרת ובכוס משקה חם. בתי הקפה, הנמצאים כמעט בכל פינה ובכל קניון, מציעים רשימת עוגות מגוונת ועשירה, ולעיתים גם תיכלל בהם עוגה חדשה ומפתיעה בטעמה. לרוב ניתן למצוא את העוגות הקלסיות, המצוינות, שמתאימות עם הקפה של הבוקר או התה המחמם, והן תמיד מעניקות תחושה של יוקרה ואיכות.

עוגת שוקולד חמה ונוזלית

לא תוכלו להיכנס לבית קפה מבלי למצוא ברשימת הקינוחים עוגה שוקולד בוואריאציה כזו או אחרת. יהיו בתי קפה שיציעו לכם פרוסת עוגת היער השחור העשירה והמפנקת, המכילה גם קצפת ומלית דובדבנים, יהיו שיציעו עוגה אישית שכאשר תיקחו ממנה ביס יישפך ממנה קרם שוקולד חום, עשיר וטעים ויהיו גם שיציעו פרוסת עוגה פשוטה ושגרתית, אך בעלת טעם בלתי נשכח, שיגרום לכם לחזור פעם אחר פעם ולהזמין דווקא אותה.

עוגת גבינה בכמה ואריאציות

גם את עוגת הגבינה הקלסית לא ניתן לפספס במרבית התפריטים. זו עוגה לבנה ומלכותית במרקם אוורירי ופחות "כבד" מעוגת השוקולד, אך טעמה לא פחות מפנק ומתוק. תוכלו למצוא פרוסת עוגת גבינה אפויה לצד קולי אוכמניות חמצמץ, או עוגת גבינה פירורים עם טעם של פעם ורצון לעוד פרוסה מיד כשהראשונה נגמרת, וכמובן עוגת הגבינה הקרה והפשוטה שתמיד מונחת גבוהה ומלכותית בצלחת מוכנה לביס הראשון.

פאי תפוחים עם כדור גלידה חובה

פאי תפוחים – "אפל שטרודל הווינאי" – מנה נפלאה שטעימה במיוחד לצד כדור גלידת וניל אפילו בימי החורף הקרים. מנה נהדרת שאומנם ייבאנו מחו"ל אבל היא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מתפריט הקינוחים ש מסעדות רבות. תחתית הפאי בבצק פריך עדין, שאם נעשה היטב, אמור להחזיק את המלית, אך להיענות למזלג המנסה לחתוך אותו בקלות וללא התנגדות רבה. על גבי התחתית מלית תפוחי עץ חמה ומתוקה מתובלת בקינמון, שריחו מגיע למרחקים כך שגם אם לא חשבתם דווקא על קינוח זה, אך מישהו בשולחן הסמוך הזמין אותו, הניחוחות ישכנעו גם אתכם. כדור הגלידה משלים בטעמו העדין את טעמו המתוק של הפאי, כך שכדי לקבל ביס מושלם יש להעלות על המזלג מעט מזה ומעט מזה ולהכניסם יחד לפה.

טירמיסו איטלקי

עוגת הטירמיסו היא הקלה והפשוטה להכנה גם במטבח הביתי, אך בבתי הקפה מעניקים לה מראה יוקרתי ומלהיב הרבה יותר. כמה שכבות בישקוטים איכותיים ועליהם קרם גבינתי קטיפתי וטעים בשילוב טעמו המריר של האספרסו. מנה נהדרת המוגשת קרה על גבול הקפואה כדי לשמור על צורתה ועל גובהה. אין ספק שזהו אחד הקינוחים הקלאיים, הפופולריים והאהובים ביותר.

פאי לימון חמוץ

הקונצנזוס על הקינוח הזה אינו חד־משמעי, אך ישנם מי שלא יכולים לסיים ארוחה ללא מנת קינוח חמוץ, ופאי הלימון הוא המתבקש ביותר. קוביית הפאי החלקה נראית כאילו לקוחה מתוך אחת ממרצפות בית הקפה, שכן היא סימטרית, שקופה מעט ודקה בעובייה. לעיתים ניתן למצוא פאי לימון ועליו מרנג לבן חרוך ויפהפה, שמעניק לקינוח מראה מלכותי. גם מי שאינו חובב החמוץ, חייב לטעום מן הקובייה המושלמת למראה.

פאי פקאן מושקע

אם ניתן היה לראות את יופיו של פאי הפקאן לפני שפורסים ממנו פרוסה, לא ניתן היה לאכול ממנו. מראה הפקאנים המסודרים עליו בטבעות ההולכות וקטנות ככל שמתקרבים למרכז, הוא מראה מהפנט ומדהים, המעורר מחשבה לגבי מידת ההשקעה של השף בהכנת המנה ובחשיבה עליה. ויחד עם מראהו המהפנט של הפאי, גם טעמו נפלא לא פחות. פרוסת פאי חמימה לצד כדור גלידת וניל המעדנת את טעמו של סירופ המייפל שבפאי, יוצרת ביס מושלם שגורם לא לעזוב את המזלג עד שהצלחת מתרוקנת.

לסיכום, אין כמו רגיעה מושלמת לבד או עם בן זוג, חברה או אחות בבית קפה יוקרתי ומבוקש או אפילו בבית הקפה השכונתי הקרוב. כוס קפה או תה לצד פרוסת עוגה עשירה ומושחתת ובעיקר שיחה נעימה וגילוי לב. העוגה היא כמובן התמריץ, אך העיקר הוא הבילוי ופסק הזמן. בימים שבהם נראה כי הזמן לרעתכם, משימות היומיום מצטברות והלחץ מאיים להכריע, זה הזמן לקחת פסק זמן, ולצאת לפרוסת עוגה מתוקה בבית הקפה האהוב עליכם.

(תוכן מקודם)

*** Best Links

כתבה מעניינת:

טרנד שולחנות השוק בקיץ

טרנד שולחנות השוק בקיץ

שתפומערכת פורטל זהר.נט קיץ ישראלי חם הוא הזדמנות מצוינת לארגן אירועים בחוץ. שולחנות שוק הם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *