Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1465983323:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 14197
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => בעין בוחנת / אבי שמחון
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => קובי פרץ
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => קובי פרץ
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 78
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1127
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2016/06/קובי-פרץ-יוטיוב.jpg
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => קובי פרץ
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
קובי פרץ. צילום מתוך יוטיוב

הפיגוע בשרונה והעונש של קובי פרץ

שתפו

הפיגוע בשרונה

“ישראל היא וילה בג’ונגל“, זה משפט אלמותי שנאמר על ידי אהוד ברק. נזכרתי במשפט הזה כאשר ראיתי את הפיגוע בשרונה ואת החגיגות בעזה וביהודה ושומרון. מסביב חיים עמים עם תרבות עתיקת יומין, תרבות אכזרית שבזה לחיי אדם, תרבות עם קודים של ימי הביניים. כשרואים באיזו אכזריות רוצחים השיעים את הסונים בסוריה, את מעשי הזוועה של דאע”ש ואת הטבח שעושה אסד בבני עמו, אני מתמלא בייאוש, איזה מקום מופרע ופרוע בחר הקדוש ברוך הוא לשכן אותנו.
אם נחזור רגע לפיגוע, הממשלה הזו כמו ממשלות קודמות, ממחזרת כל מיני החלטות. האמת שיש מעט מאוד מה לעשות, תמיד יימצא המחבל שיערים על כל הגופים ויבצע פיגוע. לעניות דעתי הצנועה מאוד, ישראל צריכה לעשות הכול כדי להתנתק מהפלסטינים בהסכם אם הדבר אפשרי, או באופן חד צדדי אם לא ניתן . אני מדבר על התנתקות מוחלטת, לא צריך לספק להם עבודה, לא חשמל ולא מים. שיחפשו את פרנסתם במדינות ערב הסמוכות, בירדן או במצרים. מסביב לישראל צריך לבנות חומות סיניות של ממש. עובדים שנכנסים לישראל מבצעים פיגועים, או משמשים להעברת אינפורמציה לכאלה שרוצים לפגע.
סין המדינה הענקית הייתה למודת חדירות וכיבושים אכזרים של זרים, הם פתרו את הבעיה על ידי בניית חומה מסביב לסין. תגידו מה תעשה אז מול הטילים. זה ייפתר בהרתעה כמו בלבנון, סוריה ועזה. קל יותר לטפל במאורת נחשים שנמצאת מחוץ לבית, מאשר במאורה שנמצאת בתוך הבית.
ולמתנחלים שרוצים ליישב כל פינה בישראל ההיסטורית, אני אומר תגידו השתגעתם? אתם לא מבינים שאם תספחו אדמות אתם תספחו גם את האוכלוסייה, אתם לא מבינים שאתם מסכנים את הבית השלישי?
טרם יבשה הדיו על הטור הזה, נתבשרנו על הפיגוע באורלנדו, עוד טרור מבית מדרשו של האסלם המטורף. אדם שנולד והתחנך בארצות הברית, לקח נשק ורצח 50 איש נכון לדקות כתיבת הטור. למה? כי הוא מתרבות שלא מקבלת את השונה. הנה לכם עוד סיבה טובה להיפרד מהפלסטינאים.

 

קובי פרץ ומערכת המשפט

על קובי פרץ נגזרו שנתיים מאסר בכלא בגין העלמות מס. ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, יושב בכלא על לקיחת שוחד. אני חושב שמערכת הענישה הזו, היא אנכרוניסטית, מיושנת ולא משיגה את מטרתה. עובדה, 62% מהכלואים חוזרים למעגל הפשע. החברה שולחת אנשים לכלא לכמה מטרות: א. ענישה או גמול על המעשה. ב. מניעה – המטרה היא לשים אדם מאחורי הסורגים, כדי שזה לא יפגע בחברה. ג. לשקם את העבריין ולהחזירו לחברה.
את עיקרון הענישה אני מקבל, עשית מעשה תשלם עליו. אך בכל הקשור לצווארון הלבן, אני טוען שבית הסוהר אינו המקום המתאים. לקחת שוחד של מיליון שקל, או העלמת מס במיליון שקל, הענישה הראויה לעניות דעתי – תשלום כפול לקופת המדינה מהסכום שלקחת. בנוסף אפשר לשלוח את העבריין לעבודות שירות למען הקהילה, בבתי חולים, בבתי אבות וכיוצא בזאת. מה הטעם לשלוח את ראש הממשלה לשעבר או את קובי פרץ לבית הסוהר. הרי הוא שילם מחיר של נפילה מאיגרא רמא לבירא עמיקתא. הרי אין כאן מניעה, קובי פרץ ואהוד אולמרט אינם מהווים סכנה לציבור. באשר לשיקום, יש מישהו שחושב שהכלא ישקם את אולמרט או את פרץ?
בית הסוהר הוא עונש דרקוני, הוא מקום שגוזל את חירותו של הפרט. על כן העונש הזה צריך להיות שמור לאנשים אלימים, כגון רוצחים ואנסים, אנשים שמסכנים את החברה. הכלא צריך להיות מקום מושבם של אלה שבחרו בפשע כדרך חיים. הכלא אינו מקום לעבירות של הצווארון הלבן,במיוחד לא לכאלה שזו עבורם עבירה ראשונה.
כדאי מאוד שנלמד מהאירופיים בכול הקשור לענישה, אנשי צווארון לבן שעברו עבירה, פוגעים להם בכיס פגיעה כואבת ושולחים אותם למאסר בבית עם אזיק אלקטרוני. אגב, זה גם יעיל, זה גם אמצעי להתגבר על הצפיפות בבתי הכלא, זה גם יותר זול למדינה.
יורו 2016

משחקי יורו 2016 הם חגיגה לאוהבי כדורגל. על במה אחת אנו נזכה לראות את גדולי שחקני הכרורגל האירופאים. אני רק מקווה שאוהדים פנאטים וטרוריסטים לא יקלקלו את החגיגה.
מילה אחת להתאחדות האירופאית והעולמית: היום ברור לכל שמדובר בגוף מושחת, אבל מדובר גם בגוף מאובן ומנוון. למה למשל צריך להוציא כרטיס צהוב לשחקן שמרוב התלהבות מוריד חולצה בגלל הבקעת שער? מי הכתיב את החוק הזה, חומייני? נשים רבות רואות כדורגל, מה רע בכך שהן תיראנה גוף חטוב של גבר צעיר ושרירי. למי זה מפריע?
למה לא מכניסים את מצלמות טלוויזיה חכמות שיכולות לעזור לשופט לקבל החלטות נכונות? מדברים על זה כבר 30 שנה. אומרים שזה לא יכול להיות בכל מגרש ובכול משחק, מסכים… אבל אפשר להתחיל עם משחקים בינלאומיים כמו משחקי היורו. לאט לאט זה יותקן בכול מגרש.
בסוף השינוי בוא יבוא, כי הטכנולוגיה כופה את עצמה על החברה.

שבת שלום

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *