Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2077
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => הקטאר של רכבת הטרור
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הקטאר של רכבת הטרור
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 80
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 471
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => הקטאר של רכבת הטרור
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => הקטאר של רכבת הטרור
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

הקטאר של רכבת הטרור

שתפו

מותו של עוז מנדלוביץ 

אני מכיר את משפחת מנדלוביץ, אך בעיקר את עופר האב, ראיתי אותו מאמן את הילד עוז ז”ל בחדר הכושר. מה אגיד לכם קוראים יקרים, האמירה שהפרחים הכי יפים הם אלה שנקטפים, היא נכונה בוודאי במקרה הזה. עופר הוא מלח הארץ, על שכמותו נאמר “יפה הבלורית והטוהר”, יפה מבנים ומבחוץ, מ”פ בגולני, גוליית בגופו ועדין נפש בנשמתו, אוהב בריות, מחובר לגליל ואל ערביי הגליל, פועל הלכה למעשה למען הדו קיום. ודווקא הוא ומשפחתו משלמים את המחיר הנורא מכל. לו היה צדק בעולמנו, זה לא היה צודק והוגן שדווקא הוא ישלם את המחיר. יהיה זכרו של עוז ברוך.

על האלימות והשמאל הרדיקלי 

תראו רבותי אני נגד אלימות, אנחנו מדינה דמוקרטית וחופש ביטוי הוא נשמת אפה של דמוקרטיה. יש חופש בטוי לאורנה בנאי, לגדעון לוי וגם לבלונדה אורלי ויינרמן. אסור לאיים או להרים יד, אלימות בכל דרך שהיא אסורה. אני בכל מקרה מתכוון להחרים את האנשים הללו ושכמותם, אני לא מתכוון לקרוא אף מאמר של גדעון לוי, אני לא אראה תכנית או הצגה בה תופיע אורנה בנאי, לאורלי ויינרמן חבל להתייחס, היא מצדיקה את הסטראוטיפ של הבלונדינית.

אני מציע לציבור הרחב, פשוט להחרים אותם ואת מי שנותנים להם במה.לא צריך לשרת אותם במסעדה, לא צריך להסיע אותם במונית, לא צריך לבוא בחברתם, צריך להתרחק מהם כמו מצורעים. זו הדרך היחידה, שבה ציבור דמוקרטי צריך להתמודד עם אנשים שתומכים במי שמצהיר על רצונו בהשמדתנו.

מדינה ושמה קטאר

המדינה הפצפונת הזו היא שחקן מרכזי במרחב וזה כבר נעשה די הרבה זמן. אנשי החמאס יושבים שם, המנהיג הדתי הקיצוני קרדווי יושב שם ומטיף משם. הם מימנו בחצי מיליארד דולר את החמאס, כסף שהלך רובו ככולו לבניית מנהרות, אלג’זירה היא תחנתם, זו הזרוע הארוכה של הטרור העולמי. מי שחונך את שליט קטר הצעיר הוא מיודענו ח”כ לשעבר בשארה.כל זה נעשה תחת אפה של אמריקה. אובמה וגו’ן קרי, הם שני כשלונות מהדהדים בכל הקשור למדיניות החוץ האמריקאי, צריך להתחיל להפעיל את ידידינו בקונגרס. צריך גם לאיים על המדינה הזו, מי שמממן טרור ונותן מקלט למנהיגי הטרור צריך לדעת שיש לזה מחיר. צריך גם להתחיל לפעול נגדם בדרך משפטית, תביעות בארה”ב יכולים למוטט את המדינה הזו.

אל תירא עבדי יעקב

פעם בצוק העיתים, שאלו את משה דיין, מה יהיה? דיין שאהב תנך, ציטט אמירה ידועה מהתנ”ך, ”אל תירא עבדי יעקוב“, זה היה נכון אז וזה נכון כיום. בסופו של דבר יקום מנגנון שיפקח על העברת הכספים לעזה, מצאנו פתרון לטילים, ימצאו פתרון גם למנהרות, אני קורא שיש חברה שמציעה מיגון נגד המנהרות בעלות של 2.5 מיליארד שקל, עם הצלחה של מאה אחוז. אם זה אכן הפתרון צריך ללכת על זה, כסף הוא הדבר הזול ביותר שיש. מצאנו פתרון לבעיית החיזבאללה, בסופו של דבר נמצא פתרון לבעיית החמאס. לפרקים קצרים נופלת עלטה כבדה על האנושות, כמו במלחמת העולם השנייה, אך סופו של דבר העולם מתעשת, בני אור גוברים על בני חושך, כך זה היה  וכך גם זה יהיה בעתיד.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *