Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1633851469:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47181
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | התחזית האסטרולוגית השבועית של מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => התחזית האסטרולוגית השבועית 10.10.2021-16.10.2021
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מזל אהרוניהבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה‏
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 50
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 289
        )

)
הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos
עיבוד גרפי: Deposit Photos

התחזית האסטרולוגית השבועית 10.10.2021-16.10.2021

שתפו

מזל אהרוני

הבעלים של מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה

טלה

עבדתם קשה בעת האחרונה, לכן השבוע תקבלו משוב חזק על עבודתכם הפורייה. ההערכה תתבטא במענק כספי ובקידום. הזדמנות מקצועית חדשה ומלהיבה תוצע לכם, אל תהססו, תפסוה בשתי ידיים, הקידום המקצועי יהיה משמעותי לכם.  אתם פופולאריים מאוד בקרב עמיתיכם לעבודה בזכות היכולת שלכם להירתם לכל פרויקט ולסייע לכל מבקש. אעפי"כ מבחינה רגשית אתם עדיין זקוקים  לסיוע, למי שיאזין לכם ויחזק את נפשכם. שיחות עם אנשים, במיוחד עם אנשים שאתם סומכים על דעתם ועל היכולת שלהם לנתח מצבים, יכולות לעזור לכם לראות את הדברים בפרספקטיבה רחבה יותר.

שור

רף הדרישות שלכם מעצמכם גבוה מאוד, נראה כאילו אתם רודפים באופן מתמיד אחר הזנב של עצמכם, ואינכם מספיקים מחצית מהמטלות שהתחייבתם להן, ליממה שלכם חסרות כמה שעות. זו הסיבה לתסכול הרב, למתח, לשחיקה ולעייפות הכרונית שאתם חשים. אתם זקוקים בדחיפות לסידור העניינים בראש, רצוי לערוך רשימת סדרי עדיפויות ולנהוג על פיה, יתכן שתגיעו למסקנה שיש לוותר על פרויקט כזה או אחר לטובת בריאותכם. הקצו זמן למנוחה, וחשוב לא פחות לשים דגש על מזון מאוזן ובריא.    

תאומים

השבוע תחושו צורך לצאת, לבלות ולהשתובב. השגרה פשוט התישה אתכם, אתם רוצים לצאת ולחבוק עולם ומלואו, בימים הקרובים תיתכן גם הצעת חברות רצינית ממחזר בלתי נלאה, רצוי לא להתייחס ברצינות להתלהבותו  הסוחפת עד שתתהו היטב על קנקנו. אל תרגישו שאתם חייבים משהו למישהו רק בגלל שהוא מחזר אחריכם. רק עם מחזר פתוח ונועז תצליחו לשדר על גל אחדאולי עם בן מזל אריה?! בכל מקרה זרמו ותנו לחיים להפתיע אתכם. היו זהירים בכבישים, יתכן שתידרשו לריכוז גבוה במיוחד

סרטן

לאחרונה עברתם שינוי בגישתכם לבני האדם ובעיקר כלפי בני/ בנות הזוג. השינוי חיובי מאוד ונוסך בכם ביטחון בכל הקשור לבניית מערכות יחסים איתנות יותר. זה הזמן להגשים את כל מה שלא הצליח לכם בחודשים האחרונים. עם כל הפופולאריות החברתית שלכם אל תתפתו לכל הצעת בילוי שתוצע לכם. בעבודה אתם זורמים, אך נראה, שלאחרונה פגה התלהבותכם, אתם זקוקים לחידושים ולפרויקטים מאתגרים יותר. נדמה, שאין מעריכים נכונה את יכולותיכם ואת הפוטנציאל הרב המצוי בכם.   

אריה

השבוע רצוי ליישר את ההדורים בקרב המשפחה. מישהו מבני המשפחה נפגע עד עומק נשמתו מהיחס שלכם כלפיו, יתכן שהפגיעה הייתה בשוגג, או אולי נושא שלא הובהר כראוי גורם למתח והוא מרגיש מקופח מבחינה מסוימת, אל תשאירו חללים מאחוריכם, זמנו אותו לשיחה בארבע עיניים ויישבו את העניין. ייתכן שתגלו, לשמחתכם, שכל העניין מהותו באי הבנה. רצוי להקדיש זמן גם לטיפול בניירת, בחשבונות ובתשלומים, אל תזניחו פן תיקנסו

בתולה

אתם יציבים, פדנטיים, מעשיים ודייקנים ובה בעת גם מאוד ביקורתיים, זו הסיבה לחיכוכים החריפים שיתגלעו השבוע עם בני המשפחה ובעיקר עם בן/בת הזוג, בידכם למנוע זאת ע"י ויתורים, פשרה ועצימת עיניים, אחרי הכל יש לכם לב של זהב ויכולת נתינה עד בלי די, לימדו לא להרוס לעצמכם.  לפעמים קשה להיכנס לנעליים שלכם ולרצות אתכם, כי גם באהבה אתם דורשים שלמות. השבוע קיימת הזדמנות טובה לקדם עניינים שחשובים לכם ואתם עשויים להביא לפתרון בעיה הקשורה בתהליך שנתקע לאחרונה, בהצלחה!.

מאזנים

השבוע אתם עורכים חשבון נפש, כנראה פרידה כואבת מחבר יקר בגין סכסוך טיפשי, שואבת אתכם לתוך הרהורי חרטה ורצון למחילה. עשו אתם את הצעד הראשון להתפייסות, אין כאן מקום למשחקי גאווה ואגו, עשו למען עצמכם ולמען שלוות רוחכם. זמנו אותו לשיחת ברור ותצאו נשכרים. מה גם שאתם ידועים כגמישים, פייסנים ורודפי שלום. אתם מודאגים בגלל תוצאות בדיקות שטרם התקבלו, הסירו דאגה מלבכם, זו אזעקת שווא.

עקרב

אתם רגישים ורומנטיים, רצוי שתשימו לב השבוע במיוחד גם לרגישותם של אחרים בעיקר של בני משפחה וחברים קרובים, לפעמים מבלי משים פליטות הפה שלכם עוקצניות ופוגעות. מישהו לוקח ברצינות כל מילה שאתם מוציאים מהפה, זה אומר שכדאי לשקול היטב כל מילה. השבוע כדאי לתכנן את עתידכם לטווח הרחוק, יתכן שתעדיפו ללמוד נושא חדש, מי יודע, אולי במהלך חייכם תרצו להחליף מקצוע, הרי ככלות הכל אתם זקוקים לשינויים מתמידיים.   

קשת

השבוע אתם חשים צורך להיפתח ולשפוך את הלב באוזני חבר קרוב, אתם זקוקים לאוזן קשבת ולעצה בענייני הלב. קשה לכם לקבל החלטה משמעותית לגבי מיסוד הקשר, אינכם בטוחים בעצמכם ובמהות הקשר שלכם. מאידך קיימת הזדמנות למפגשים עם אנשים ועם חוויות חדשות, נסיעה או בילוי יוצא דופן, יפגיש אתכם עם סביבה חברתית שונה, שבה תרגישו נינוחים ומאושרים. אתם מקסימים, נדיבים ושנונים זו הסיבה שאתם ממגנטים אנשים רבים סביבכם.

גדי

השבוע תחושו נוסטלגיה לאנשים, לריחות ולמקומות מהעבר. יתכן גם שתרצו לבקר ולטייל במקומות שהיו חשובים לכם, לשחזר חוויות מן העבר ומהילדות, לשוב ולהיפגש עם אנשים שלא ראיתם זמן רב. ברוב המקרים ניסיונות אלה יוכיחו לכם עד כמה התרחקתם, השתנתם והתפתחתם. קחו בחשבון שאתם עלולים להתאכזב מהמפגשים ומהאנשים, אחרי הכל גם הם השתנו.  אתם רומנטיים ונאמנים מאוד לבני /בנות הזוג ולחברים, רצוי ללמוד להתחשל מפני אכזבות שאתם עלולים לנחול ע"י אחרים.

דלי

השבוע צפויות התפתחויות חיוביות ומפתיעות בעבודה ובכל הקשור ללב. זה מכבר שמו עליכם עין ורוצים לקדם אתכם, יתכן שיוצע לכם קידום משמעותי בתנאי שתסכימו להשתלם בחו"ל, אל תסרבו, ההצעה מפתה מאוד ועשויה להועיל לעתידכם. תובנות חדשות לגבי הקשר הזוגי שלכם יוביל לחופה (בשעה טובה),  גם בקרב בני זוג נשואים תימצאנה עדנה, קרבה ואינטימיות.אל תיבהלו אם חלק מתוכניותיכם ידחה למועד מאוחר יותר, בסופו של דבר תגיעו ליעד.

דגים

נראה שהשבוע מצב רוחכם יתעתע אפילו בכם. תהיו שרויים בתחרות גלויה/ סמויה על ליבו/ה של בן/בת הזוג, אתם זקוקים לקשר הזה כאוויר לנשימה. נראה כאילו שמתם עליו את כל יהבכם, עד כי זנחתם את מרבית עיסוקיכם והפכתם למחזרים נלהבים. בני המשפחה המודאגים ממצבכם ינסו לייעץ לכם ולהביא לידיעתכם מספר עובדות, אל תסתמכו על שמועות או על נתונים שאינכם בטוחים באמינותם, אלה עלולים להיות מטעים ולא מדויקים. במקום להסתמך על מה שנאמר לכם, כדאי לבדוק בעצמכם, פרטים קטנים שאולי נעלמו מעיני אחרים, שעשויים להתגלות לכם. בקיצור, אל תמהרו להסיק מסקנות על מושא אהבתכם.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *