Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1634814749:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47181
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | התחזית האסטרולוגית השבועית של מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => התחזית האסטרולוגית השבועית 24.10.2021-30.10.2021
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מזל אהרוני - הבעלים של ‏מזל אהרוני המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה‏
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 50
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 84
        )

)
הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos
עיבוד גרפי: Deposit Photos

התחזית האסטרולוגית השבועית 24.10.2021-30.10.2021

שתפו

מזל אהרוני

הבעלים של מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה

טלה

שבוע של התאוששות מהזעזועים ומהטלטלות של השבועות האחרונים, החיוניות תשוב אליכם, תהיו יותר מקוריים, יצירתיים והחלטיים. תוכלו לממש סוף סוף תוכניות שנבלמו לאחרונה שלא באשמתכם.  הטיפ השבועי:  רצוי להתפכח, לפקוח עיניים ולהישיר מבט אמיץ אל מציאות קשה מבחינה כלכלית ושל גורמים שאין לכם שליטה עליהם. חשיבה חיובית וגישה מזווית פרקטית והחלטית יסייעו לכם.

שור

השבוע תיאלצו לטפל בעניינים הקשורים בפיננסים. המצב די לחוץ לאחרונה בגלל הוצאות רבות שנכפו עליכם. הפעילו שיקולים פרקטיים. בשבוע הזה מומלץ לא להתנגד לדברים החדשים שרוצים לקרות ולא להיבהל מחסימות שבאות מבחוץ או מבפנים. לכו בנחישות ובאומץ אחר הדברים שאתם רוצים, אל תפחדו לעשות מהלכים גורפים – התוצאות יגיעו בשבועות הקרובים. הטיפ השבועי:  היו ערניים בכל הקשור לעסקות פיננסיות שלא ירמו אתכם ואת מצבכם הלחוץ. אם אתם מצפים לתמיכה, אל תיתנו השבוע אמון בהבטחות שנותנים לכם, נראה שאין להן כיסוי.

תאומים

השבוע כדאי למקד את עיקר האנרגיות החיוביות שלכם בשיקום הזוגיות והמשפחתיות. העמיקו את מערכת  היחסים ביציאות משותפות, בשיחות נפש וברגעים בלתי נשכחים.  היכולת הוורבלית- תקשורתית שלכם טובה מתמיד, נצלוה לבניית מערכות יחסים גם עם חברים ועם הממונים עליכם. הטיפ השבועי:  היזהרו מפני ויכוחים ועימותים על רקע עקרונות ועמדות מוקצנות.

סרטן

שבוע רווי בעליות ובמורדות רגשיים. לכן נסו לא לפרש את התגובות שתקבלו ברגישות רבה מדי. נסו לא להיעלב מדברי שטות. אתם זקוקים למנוחה ולזמן רב יותר בחברת עצמכם. חשוב שתנוחו, תאכלו כמו שצריך ותשמרו על עצמכם. הימים הבאים ימלאו ידיכם בהתעסקות בעניינים בירוקרטים, הטיפ השבועי:  לימדו לזרום ולא להילחם במצב למרות המצבים המעצבנים שתתקלו בהם.  מומלץ לעבור בדיקות תקופתיות כשגרה.

אריה

אתם בתקופה של התלבטויות רבות מהרגיל. אינכם בטוחים אם עליתם על הדרך הנכונה ואם מה שאתם עושים אכן תקין ומתאים עבורכם. למעשה, מצבכם עומד להשתפר במהלך השבועות הבאים,  צפויה הטבה במהלך חייכם. תוכלו ליצור מפנה חיובי בכל הקשור לתחום אותו אתם מייצגים. אולם עליכם להיזהר מפני מה שתספרו לאחרים, הימנעו מחשיפת תוכניותיכם העתידיות לחברים. יתכן, שמקנאים בהישגיכם. הטיפ השבועי: המעיטו גם בהתייעצויות שבהן אתם מורגלים לשתף אחרים.

בתולה

הגיע הזמן שתמרכזו עצמכם למרכז הזירה, שם המשחק השבוע הוא הגשמה עצמית והנאה. השבוע יחזרו אליכם כישורי הדיבור, החשיבה והתקשורת ויהיה לכם קל לבטא את עצמכם, בעיקר מול קהל. הטיפ השבועי: שמרו על דיסקרטיות. למרות הביטחון בשיפוטכם המקצועי, היזהרו בדבריכם, גם אם אתם נעלבים עדיף שלא תגיבו. עליכם להתמקד בקימום הקריירה שלכם במלוא הרצינות, האחריות וההשקעה. גם אם מישהו מהממונים עליכם מלחיץ בגלל דרישותיו  המוגזמות מכם, גלו רגישות והבנה, תמצאו שיש בכם כוחות בלתי נדלים לבצע כל מטלה.

מאזניים

לאחר שבועות של חששות וחרדות בכל תחום (בריאות, משפחה וקריירה) עליכם להתרווח ולתת מנוחה לראשכם ולגופכם. מצאו את הזמן לעשות את הדברים שאתם אוהבים, וגם הקדישו את תשומת לבכם לבני המשפחה. מסתמנת יציבות בתחום האהבה והזוגיות, רצוי שתלמדו להקשיב ולהכיל את דברי בן/בת הזוג. הטיפ השבועי: חשוב שתתגברו על תחושת חוסר הביטחון ביכולתכם להתמודד עם בעיות. סגלו שליטה בנעשה! נתבו את עשייתכם משיקולים שכליים – לוגיים ולא מתחושות הלב. לימדו ליזום להעז ואפילו לקחת סיכונים.

עקרב

השבוע עדיין התקשורת שלכם עם הסובבים מלווה בחילוקי דעות, קיימת נטייה להגיב (מתוך התגוננות) בכעס ובתסכול על ביקורת הסובבים עליכם. אם דעותיכם או רעיונותיכם אינם מתקבלים על ידי אחרים, אתם פשוט "יוצאים מאיפוס". לטובתכם, למדו לשלוט באימפולסיביות הרגשית- רגשנית זו שלכם. הטיפ השבועי: הימנעו השבוע מכל פעילות תקשורתית שעלולה לגרור שערורייה ושימרו על דיסקרטיות. דחו את תוכניותיכם (לגבי הבית/העבודה) לשבועות הבאים, מחשבה לטווח הרחוק תהיה הדבר הנכון כעת גם אם הדברים אינם מסתדרים באופן מיידי, חישבו קדימה וערכו את תוכניותיכם בהתאם, אך אל תיצרו עדיין מהלכים חדשים ומחייבים.

 

קשת

התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית השבוע, אך נוטה לגרור רוח קרבית, שמרו על איזון. בקרוב תאפשרו לעצמכם להיפתח ולזרום, אבל השבוע הימנעו מקבלת החלטות כפייתיות ופזיזות. העניינים הכלכליים והכספיים תופסים כיוון חיובי ביותר. החשיבה שלכם בהירה ועניינית ונראה שכל יוזמה כלכלית תקבל תפנית חיובית ביותר. זה הזמן לדאוג גם לכל הקשור לבית שלכם, למקום המגורים או לנושאים שעניינם נדל"ן. הטיפ השבועי: אל תניחו לכושר השכנוע או לכריזמה של מישהי להסיח את דעתכם או להניא אתכם ממטרותיכם.

גדי

השבוע תגלו רגישות גבוהה בכל הקשור למערכות יחסים אישיות או מקצועיות. אתם מלאי מרץ, כוח חיים וחיוניות.  השאיפות שלכם ברורות וממוקדות. מומלץ לנצל את הבהירות המחשבתית להתווית תוכניות חדשות לשדרוג הקריירה שלכם.  הטיפ השבועי: הישמרו מפני עמיתים לעבודה, שיתכן שהם חותרים תחתכם. היפתחו לפני בן/בת הזוג ושתפו אותו/ה בתוכניותיכם העתידיות, ולמדו לקבל עצות בונות מבני המשפחה.

דלי

השבוע תחושו צורך עז לשינוי מהותי בתחום הזוגיות והמשפחה, נראה שסבלנותכם מתחילה לפקוע. אי היציבות והגחמות של הסובבים אתכם גדשו את הסאה מבחינתכם. הטיפ השבועי: קשה לייעץ לכם, לכו עם התוויות לבכם, אך זכרו שהדשא של השכן אינו ירוק משלכם. למדו ליהנות מהקיים ומרגעי האושר הנדירים.  צפויה התאזנות מבחינה כלכלית בזכות סכום כסף  שיוחזר לכם.

דגים

השבוע קיימת נטייה למצבי רוח, לעצבנות ולאי שקט, שעלולים להשפיע על הזוגיות, על המשפחה ועל הקריירה. נסו לשמור על קור רוח ועל חשיבה הגיונית וצלולה כדי לא להרוס כל חלקה טובה שהשגתם בעמל רב. בזירת העבודה, נראה, שהגעתם לצומת דרכים בקריירה ויש צורך בהחלטות ובהכוונה חדשות. הטיפ השבועי: קחו את הזמן ואל תמהרו עם החלטות מחייבות לטווח הרחוק. אתם זקוקים להרפיה ולהירגעות, אחרת יוקצנו מצבים של אי שקט ותחושה של אובדן שליטה.

בברכת הצלחה,

מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *