Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1597063582:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 25890
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | התחזית האסטרולוגית לשבוע הקרוב | היכנסו
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ |
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => התחזית האסטרולוגית לשבוע 16.8.2002-22.8.2020 | הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => טלה השבוע יהיה בסימן רומנטיקה ואהבה. הבדידות שהייתם שבויים ברשתה משך תקופה ארוכה תתעופף כלא הייתה, אתם צפויים לקשר רומנטי מתמשך
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 54
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 398
        )

)
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay

התחזית האסטרולוגית לשבוע 16.8.2002-22.8.2020

שתפו

מאת מזל אהרוני, מנחה, מרצה, מחברת ספרים

טלה

השבוע יהיה בסימן רומנטיקה ואהבה. הבדידות שהייתם שבויים ברשתה משך תקופה ארוכה תתעופף כלא הייתה, אתם צפויים לקשר רומנטי מתמשך, הטיפ השבועי גלו אורך רוח לחבלי הלידה הראשונים של הקשר, השקיעו מאמץ בחיזור ובהענקה מעצמכם לזולת. בתחום העבודה עליכם עדיין להוכיח את עצמכם ואת יעילותכם עד שתזכו להכרה מלאה על יכולותיכם.

שור

המצב הבריאותי שלכם מעורר דאגה בלבכם ובלב מכריכם, לאחרונה ייתכן שעברתם סדרת בדיקות רפואיות בגלל מחושים שונים. גם אם בחלק מהמקרים המצב נראה מדאיג, אל חשש זה כנראה זמני, הכל יעבור בשלום ועד מהרה תשובו לאיתנכם. הטיפ השבועיזכרו! לא לסחוט את עצמכם עד קצה גבול היכולת. והכי חשוב לא להתנהג כאילו "אין מחר" קצב החיים המואץ על פיו אתם חיים עלול לשחוק כל חלקה טובה בנפשכם ובגופכם.

תאומים

השבוע נראה כי אתם חשים כבתוך מרקחהעצבניים, סוערים, מודאגים וכועסים על "כל העולם ואשתו" חלקכם ייתכן שמתמודדים עם קושי עצום במסגרת הזוגית שאיבדה מעט מחינה בתקופה האחרונה, ואף חלקכם ייתכן משועממים מהעבודה הסיזיפית, רבותיי! החיים אינם צבועים תמיד בצבעי פסטל פסטוראליים. הטיפ השבועיקחו את עצמכם בידיים, חישבו מחשבות חיוביות, כך גם תזמינו אנרגיות חיוביות סביבכם. מחר תזרח השמש ומצב הרוח עשוי במהרה להשתפר.

סרטן

נראה כי קשיים בתחום הזוגיות עלולים להוביל למחשבות על "פירוק החבילה", ייתכן שאתם חשים חנוקים בתוך הקשר הקיים, התחושה הכללית היא שפשוט אין מבינים אתכם ואת הרגישויות שלכם, הסיבה היחידה בגללה אינכם קמים והולכיםהיא הילדים. הטיפ השבועירבותיי, הסרטנים! ברור שהעזיבה קשה לכם, אתם כה מסגרתים, משפחתיים והוריים, שהעניין אכן קשה. אך אל תאמרו "נואש"! לכו לטיפול זוגי, נסו להיפתח כלפי בן/בת הזוג, ולמען השם!!! ספרו על הרגשות האמיתיים המציפים אתכם מעת לעת.

אריה

אריות, השבוע  עליכם לפקוח עיניים, להתעורר ולטפל  בנושא שהדחקתם זמן רב, פשוט פחדתם לגעת בו פן תיפתח תיבת פנדורה. אין ברירה, עליכם להתעמת עם הנושא אחת ולתמיד כדי למצוא רגיעה ונוחם.  ניתנת לכם הזדמנות להוציא לפועל תוכניות מגירה שהיו קבורות עמוק בתודעתכם ולא העזתם לפעול למענן. הזמן מתאים כיוון שהתבהרה התמונה לגבי עתידכם. הטיפ השבועי: עימדו על שלכם ואל תאפשרו לאחרים לשנות את החלטתכם.

בתולה

השבוע ענייני כספים ועבודה מעסיקים אתכם. חלקכם אף ישקול להירשם ללימודים גבוהים לצורך מינוף עצמי. התחושה הכללית לעת עתה היא שהדברים אינם מתנהלים לשביעות רצונכם, וכי הכל תקוע ומדשדש. למרות שאתם מרגישים צורך לכבוש, לעשות וליזום משהו נעשה קפוא ועומד על שמריו. הטיפ השבועיאל חשש! המצב זמני, עד שתתאזנו ותגלו אפיקים חדשים שיענינו אתכם.

מאזנים

אתם בתקופה אינטנסיבית של אירועיםעסוקים מאוד בעבודה, מתח רב מלווה אתכם במהלך היום, למרבה הצער, אתם מובילים את התסכולים מהעבודה לבית. קשה לכם כשאתם נאלצים להתפשר בגלל עומס ולא לשלוט בכל הפרטים. מצב זה עלול להימשך מספר שבועות. הטיפ השבועי עבודת צוות תקל עליכם מאוד. השתדלו גם להאציל תפקידים לאחרים. כדאי לקחת נשימה עמוקה ולהשלים עם העובדה שתתקשו לשלוט במצב במאה אחוזים.

עקרב

עקרבים, השבוע עליכם להיות מפוקסים וערניים, זה אחד מהשבועות ההם שבו עליכם לגלות אחריות מקסימלית למחויבויות שלכם. החיים דורשים מכם עכשיו כסוי להבטחות שלכם לעולם ולעצמכם, במיוחד עליכם לשים לב להוצאותיכם ולחשב את מצבכם הכלכלי האמיתי, כדי שלא תסתבכו בחובות. בד בבד עליכם למצוא את הזמן למנוחה ולרגיעה. הטיפ השבועי: קחו פסק זמן, שימו את הדאגות בצד, ונסו ליהנות מהדברים הקטנים שהחיים מזמנים לכם.

קשת

השבוע התחום הרומנטי מפתיע ואופטימי. אתם רגשניים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. ימים טובים לשדרוג היחסים, ולתכניות רציניות משותפות. ביחסים קיימים בני זוג עשויים להפתיע אתכם בטיול יוצא דופן , או בתוכנית מעבר דירה לעיר אחרת. הטיפ השבועיזה הזמן להיות מעשיים ופעילים בנוגע ליעוד ולהצבת מטרות, תתפלאו לראות כמה מהר המטרות והיעדים שהצבתם מתגשמים!

גדי

השבוע בהחלט כדאי לטפל בבריאות, ניתן כעת  לפתור בעיות מציקות. ייתכן שתגיע ידיעה משמחת בקשר לעבודה, אתם תרגישו הרבה יותר טוב לאחר מכן, והביטחון העצמי יתחזק. גם בתחום הזוגיות קיימת התפתחות לשביעות רצונכם, אתם חשים שהמערכת האינטימית בתהליך מתמיד של שיפור. הטיפ השבועישוחחו גם על מה שמפריע לכם.

דלי

השבוע עליכם לגייס סבלנות ואורך רוח לנוכח ההתפתחויות בעבודה, אתם חרדים לגורלכם ולגורל הקריירה שלכם. השינויים שייעשו בעבודה לא בהכרח יגעו בכם, עבדו כרגיל, השתדלו לבלוט ביעילותכם למקום. מדובר בשעת מבחן רצינית בה שליטה עצמית ואיפוק נמדדים. כרגע חשוב שתשמרו על הישגיכם ועל מעמדכם בעבודה, אנשים סביבכם אינם כנים וייתכן שנשמעים דיבורים נגדכם.  הטיפ השבועיהעמידו פני חרשים.

דגים

השבוע תחושו נדיבים ורומנטיים במיוחד, תחושו צורך לפנק, לקנות פרחים ומתנות לבת הזוג או למכרים שיזמינו אתכם לארוחה בביתם. הפתיחות שלכם תהיה בשיאה, קסמכם הכובש יזמן לפנויים הכרויות חדשות המבטיחות עתיד זוגי יציב. בעבודה אתם מתמודדים עם קשיים רבים, מקנן בכם חשש לבאות, הטיפ השבועירצוי לא ליזום שום צעד כעת, חכו בסבלנות אולי תזדמן לכם הצעה טובה יותר בהמשך.

בברכת הצלחה,

מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *