Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1457623709:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 869
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 13.3.2016-19.3.2016

שתפו

טלה

שבוע עמוס במטלות ובטרדות, עניינים מבית ומחוץ. פעלו בזהירות ובאורך רוח. רצוי להימנע מויכוחי סרק ומרצון להוכיח את צדקתכם. מבחינה כלכלית המצב משתפר, אך רצוי עדיין להימנע מבזבוז כספים על זוטות. יתכנו מפגשים חברתיים מעניינים. תיתכן אפילו הצעת עבודה שתרחיק אתכם ממקום מגוריכם, אל תפסלוה על הסף, כדאי לשקול היטב את כל האפשרויות.

שור

שבוע של הזדמנויות חדשות בתחום העבודה ובתחום האישי. זהו שבוע מיוחד של פתיחת דלתות לאפשרויות שישנו באופן מהותי את חייכם. רצוי לפעול בזהירות ולשקול היטב כל הצעה שתוצע לכם. שבוע מצוין ליזמות אישית מכל הסוגים, לגישה מקורית ששוברת את המוסכמות. גישה מתפשרת תסייע לכם בתקשורת הבינאישית ותקדם אתכם מבחינה מקצועית.

תאומים

השבוע מצוין לסגירת מעגלים ולהשלמת מטלות. ביחסים קיימים, בני זוג עשויים להפתיע בהצעה, או בתוכנית משותפת קרובה. הפנויים ימצאו עצמם במרכז ההתעניינות החברתית. הקסם האישי שלכם מאפשר לכם ללכת בין הטיפות מבלי להיפגע, רבים משחרים אל פתחכם ומחפשים את קרבתכם, למרות הכל לפעמים אתם חשים בבדידות מזהרת.

סרטן

שבוע של שותפויות בבית ובעבודה. לאחרונה אתם חשים נינוחים ואוזנכם קרויה לאחר, זו הסיבה שאתם משתפים פעולה וכך מקדמים את האינטרסים האישיים שלכם. בבית בני הזוג חשים מחוזרים מתמיד, אתם מפנקים ומפרגנים. התחושה הנינוחה וההתחשבות בבני הבית ממלאת אתכם אושר עילאי ומטיבה עם הבריאות שלכם.

אריה

השבוע עשוי להיות שבוע מקסים, רגשני ונעים, אם כי לא בהכרח קל. יתכן שתאלצו להתמודד עם מישהו קרוב. גם בעבודה תידרשו להחלטות קשות. אם תפעילו את חוש ההומור שלכם תוכלו לטפל ביתר קלות בכל הנושאים המלחיצים. בתוך כל ההמולה אל תשכחו את החיים החברתיים שלכם, ארחו חברים או התארחו, צאו לבילוי רומנטי אתם זקוקים לטעינת מצברים.

בתולה

שבוע מלא מתחים ולחצים אישיים, יש לכם נטייה ליפול למלכודות שאתם טומנים לעצמכם, חוסר היכולת שלכם לוותר לעצמכם ולאחרים היא בעוכרכם, אתם נגררים בקלות  לכל ויכוח מילולי והופכים אותו למריבה ולתגרה. השבוע תידרשו להחלטות לא פשוטות בתחום הקריירה, הגיע הזמן להעביר הילוך ולשדרג את הפן המקצועי בחייכם.

מאזניים

השבוע תתחלף תחושת הלאות והכובד שפקדה אתכם לאחרונה במרץ ובחיוניות. אפשרויות חדשות בקריירה תיפתחנה מאליהן. נושאים שהטרידו אתכם יבואו על פתרונם. זה עשוי להיות שבוע מאוד אקטיבי ופורה, אלא שהדברים לא יתרחשו מעצמם, עליכם לגלות יוזמה ולפעול ביתר אסרטיביות. עדיף לא להוציא כספים מיותרים.

עקרב

השבוע תחושו כאילו אתם על פרשת דרכים, מצד אחד חשוב מאוד להמשיך ולהשקיע מאמץ עילאי בעבודה לצורך קידום הקריירה שלכם, מצד שני בני המשפחה שנזנחו ובמיוחד בת הזוג, ניצבים נרגנים וכועסים. אתם חייבים לגלות איפוק וסבלנות אין קץ כדי לנהל דיאלוג אמיתי וכן לצורך ישור ההדורים.

קשת

השבוע תידרשו לחשבון נפש, תקנן בכם תחושה חזקה שמנצלים אתכם, דבר שאינו רחוק מהמציאות, אומנם אתם מוקפים בחברים, אך חלקם בפירוש אינם ידידי אמת. הם מחפשים את קרבתכם לתועלתם בלבד, בדרככם המעודנת מצאו את הדרך להרחיקם מחייכם. השבוע מתאים גם “לניקוי השולחן”, עליכם לסיים מטלות שהתחלתם בהם.

גדי

השבוע יהיה מצב רוחכם בלתי יציב. תחושו שלא טוב לכם, תהיו רגישים ופגיעים באופן מיוחד. תיתכן אווירה של חוסר בהירות. בניגוד למה שאתם רגילים, אתם חשים לא אהודים, תחושו שמשהו מוזר מתרחש, אולם לא תוכלו להצביע עליו או להבינו. אף על פי כן הפן החברתי ייצוגי שלכם יהיה במיטבו. הפעילו את הסקס אפיל הפנימי שלכם כדי למשוך את בני המין השני.

דלי

השבוע תידרשו לזמן איכות עם בני המשפחה, לא תוכלו להתחמק לנצח, בני המשפחה בעיקר הצעירים שבהם זקוקים לכם, אל תרחיקו אותם למרות שאינכם יוצאים מגדרכם לעשות זאת. אתם ממוקדים יותר בחברים ובעבודה ופחות במשפחה, חבל! יכול להיות שתאלצו להתמודד עם חשיפה לא נוחה של דברים אישיים בפני אנשים זרים. חברים יעזרו וייתנו תמיכה למאמצים שלכם.

דגים

שבוע של מפגשים חברתיים, שמחה, עליצות ורוגע. אתם תקשורתיים במיוחד. נצלו שבוע זה לסיום פרויקטים ונושאים בירוקראטיים שהתחלתם אך טרם סיימתם אותם. מבחינה רגשית אתם בשיאכם. הצהרות אהבה יעופו באוויר על ימין ושמאל. הפנויים ימצאו השבוע את אהבת חייהם. אחרים ימהרו להתחתן. אתם פשוט מאוהבים באהבה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *