Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1444817376:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 57
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 378
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => התחזית השבועית / מזל אהרוני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית: 18.10.2015-24.10.2015

שתפו

טלה

טליים, השבוע תהיה לכם הזדמנות לצאת לבילוי בחברת אנשים מעניינים במיוחד. בעבודה הלחץ עליכם הולך וגובר, אל דאגה, חוש ההומור שלכם יציל אתכם ממצבים עגומים. עליכם להתמודד עם מה שעובר עליכם בצורה מעמיקה ויסודית יותר על מנת לנקות את השטח. הטיפ השבועי – כדי להצליח בחיים עליכם לגלות יתר התחשבות באנשים אחרים.

שור

שוורים, השבוע אתם נמשכים למצבים מאתגרים ולאנשים יוצאי דופן. היזהרו מפני אנשים שמבקשים מכם הלוואות כספיות וכמו כן היזהרו מחתימה על מסמכים. בעיות בריאות שמטרידות אתכם חולפות בקלות יחסית. חלקכם חש משועמם בזוגיות, אתם חשים כי אתם זקוקים לשינוי אווירה כדי לרענן את הזוגיות. הטיפ השבועי- אל תמהרו להסיק מסקנות שליליות באשר לזוגיות שלכם.

תאומים

תאומים, מצפה לכם שבוע מוצלח. לאחר שבוע מייגע מצב רוחכם משתפר, מנוחה ובילוי עם חברים ישפרו את התחושה הכללית. גם פעילות גופנית מתונה, כמו הליכה, מדיטציה ויוגה, יתרמו גם הם רבות.  יתכן כי מתוך הסח הדעת תגלו סוד שנתבקשתם לנצור, היזהרו במוצא פיכם. הטיפ השבועי – לימדו להתפנק ולפרגן לעצמכם.

סרטן

סרטנים, השבוע אירוע חברתי או מסיבה בהם תשתתפו פותחים לכם פתח לקשר בעל אופי רומנטי. שמרו על דיסקרטיות ואל תנדבו מידע לא חיוני לאנשים שחוקרים אתכם. יתכן כי אתם חשים מותשים מהאירועים התכופים האחרונים שפקדו אתכם, פנקו עצמכם עם חופשה קצרה. הטיפ השבועי – היפתחו לתחום עיסוק חדש כדי ליהנות ממעשי ידיכם.

אריה

אריות, השבוע תחוו חוסר שקט ואי נינוחות הנעוצים בסיבות חיצוניות, עם כל הרצון שלכם להתקדם בעבודה ולהוכיח את עצמכם, אתם חשים כי בולמים אתכם. עליכם למצוא דרך להתגבר על התסכולים הפנימיים. נצלו את יכולתכם התקשורתית הטובה לצורך שכנוע הממונים עליכם בדבר קידומכם. הטיפ השבועי – היזהרו לא לחצות את הגבול הדק בין מנהיגות ובין מניפולציה.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע מתאפיין בחולשה כללית ובפיזור הדעת. אתם קצת עייפים ודעתכם מוסחת. נושא מסוים מנקר לו זה מכבר במוחכם ואינו נותן לכם מנוח. בתחום הרומנטי אתם תובעניים מדי, אתם לוחצים על בן/בת הזוג בנושאים שטרם הבשילו לקראתם, כמו מעבר דירה. הטיפ השבועי – יש דברים הדורשים זמן על מנת להבשיל בתודעה, אין קיצורי דרך לכך.

מאזניים

בני מזל מאזניים, השבוע אתם סובלים מחוסר שקט פנימי שאין לו סיבה נראית לעין. דחו את המאבקים למועד אחר ונסו להיות רגועים ולהקשיב לאחרים. כרגע יש לכם לא מעט עניינים לא פתורים שאתם צריכים להתפנות אליהם. בין היתר, תדרשו לביצועים מהירים יותר בעבודה. הטיפ השבועי – רחמים! הרפו כמעה מעצמכם כדי שתוכלו לראות את החיים יותר בצבעים ורודים.

עקרב

עקרבים, השבוע סף הרגישות והרגשנות שלכם בעלייה, אתם חשים חנוקים ולכודים וקשה לכם להתמקד בעבודה ובשאר התביעות והדרישות המופנות כלפיכם. מאידך אתם מסרבים ליישם את העצות שאדם קרוב מנסה לתת לכם. תנו לעצמכם הזדמנות להקשיב. הטיפ השבועי – אם מצבכם הכלכלי מאפשר לכם לצאת לחופשה, עשו זאת ומיד.

קשת

קשתים, השבוע תזכו להערכה ולהחזר כל הטובות מצד אנשים שעזרתם להם בעבר. בעסקים זו תקופת יצירה חדשה שמביאה עימה בשורות טובות. בני המשפחה מתישים אתכם בדרישותיהם, הצורך להקדיש תשומת לב מרובה לבני המשפחה, מקשה עליכם. הטיפ השבועי – לאחרונה הגזמתם בבילויים ובפעילות ספורטיבית מאומצת, תנו לעצמכם מעט מנוחה.

גדי

גדיים, השבוע בתחום הזוגיות אתם מתביישים לחזר במרץ אחר מושא אהבתכם, כל יוזמה מצדכם תתקבל באהבה ובהתלהבות. מבחינה חברתית אנשים מכירים בסגולותיכם הנעלות, ומחפשים את קרבתכם, היעתרו להזמנות, אתם זקוקים להינפשות ולשינוי אווירה. בתחום העבודה אתם אמינים ובולטים בשטח, יתכן קידום בעתיד הקרוב. הטיפ השבועי – אל תתביישו לקבל מענק המגיע לכם.

דלי

דליים, השבוע היגיון ורגש, היגיון ואינטואיציות חזקות משמשים בכם בערבוביה, עשו סדר במחשבותיכם ותוכלו להפיק את המיטב בכל עשייה בעיקר בתחום קבלת החלטות. יתכן ובמהלך השבועות הבאים תגיעו לתובנות חדשות בכל הקשור לעתיד הזוגיות שלכם. הטיפ השבועי – כרגע אתם חשים מחנק ודשדוש ואינכם מרוצים מהקיים, או שתתנו הזדמנות נוספת או שתפרקו את “החבילה”.

דגים

דגים, שבוע רומנטי מצפה לכם, אתם תהיו מחוזרים ומאוהבים מאוד באהבה. היזהרו מנהיגה לא זהירה בכבישים. זוהי תקופה של תקשורת טובה עם הסובבים, וצפויים שינוים משמעותיים בחייכם במהלך החודשים הקרובים, כמו נישואין, מעבר דירה. צפו לתקופה מלאת הפתעות. הטיפ השבועי- עליכם להיות עם שתי רגליים על הקרקע ופחות לשגות בחלומות בהקיץ.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *