Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1465911269:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 58
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 917
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 19.6.2016-25.6.2016

שתפו

טלה
אתם עוברים שינויים פיזיים ומנטאליים, התהליך טרם הסתיים, הפיקו תועלת מהתובנות החדשות ולימדו ליישמן בבית, בעבודה ועם חברים. רצוי ללמוד להקשיב לדברי האחר וגם לרחשי לבכם. בתחום העבודה מסתמנת הזדמנות טובה לנסיקה. בנושא הזוגיות המצב סטטי, אם כי יש מקום לשיפורים. גברים, דברו על רגשותיכם באוזני בת הזוג, זו אינה בושה.

שור
אנרגיה רבה אצורה בכם, בא לכם לפרוץ וללכוד את כל העולם. בכל זאת המצב הכלכלי קשה ומעיק. לאחרונה הוצאתם כספים רבים כבטרוף חושים, ניתן לומר כמעט ללא הכרה. לא ממש שקלתם את מצבכם לאשורו. הגיעה כעת עונת היובש והבצורת, עליכם ללמוד ולצמצם מאוד את הוצאותיכם. קיימת דאגה רבה לבריאותו של מישהו מבני המשפחה. הסירו דאגה מלבכם, המצב אינו חמור כל כך כפי שאתם משערים.

תאומים
ניתן כמעט בוודאות לומר שהרומנטיקה שלכם מבקרת קודם כל אצל השכל והמחשבה. החשיבה הלוגית מאפילה על מערכות היחסים שלכם עם אנשים (ובכלל זה בן/בת הזוג). תבלו את מערכות היחסים שלכם במעט ספונטניות. זה יפה ומועיל לקשר. חשוב שתאפשרו לעצמכם שקט, מנוחה והזדמנות להירגע מהלחץ המלווה את חייכם לאחרונה. לימדו לפנק את עצמכם.

סרטן
הלחץ וההדחקה יעוררו השבוע בעיות בריאות. השתדלו להקדיש זמן למנוחה ולניקוי ראש. רצוי ללמוד להתפשר ולקבל את העובדה שלא הכל חייב ללכת בדרך שלכם, אפשרו גם לאחרים להביע עמדה ולהתבטא. למרות שתחושת השליטה במתרחש סביבכם חשובה לכם, עליכם ללמוד להרפות, ולא – לא יהיה מנוס מחיכוכים, כעסים ומריבות ללא סוף. דאגו קודם כל לבריאותכם.

אריה
השבוע תוצע לכם נסיעת עסקים, אין לכם ברירה, זו הוראה מגבוה, עליכם להיעתר לדרישה, למרות שאינכם במיטבכם, לאחרונה אתם תשושים ולא ממש בקו הבריאות. מומלץ בכל זאת להימנע מסיכונים, להישמר בכל הקשור לאוכל. הרגישות שלכם גבוהה, הפתיל קצר ונראה שכל דבר מכעיס אתכם. נסו להירגע ולנוח למרות הכל. בתחום הזוגיות הכל מתנהל על מי מנוחות.

בתולה
הסמכותיות שלכם לפעמים עומדת לכם לרועץ, יתכנו ויכוחים, חיכוכים ואי הסכמות בתוך המשפחה, נסו לחשוב, כיצד אתם הייתם מתנהגים ומגיבים לאדם סמכותי מאוד מעליכם. רצוי ללמוד להתמתן ולקבל את דעתו של האחר גם אם הוא צעיר מכם בשנים. דווקא בתחום הקריירה אתם עושים חיל, אולי בזכות אותה סמכותיות, יתכן קידום מהיר.

מאזנים
רצוי להיפתח לתחומים וללימודים הקשורים לרוחניות. כדאי ללמוד להרפות מהגשמיות ומההרגלים הנוקשים שסיגלתם לעצמכם במשך השנים. אתם זקוקים לפרגון, לעידוד ובעיקר לכמה עצות שיועילו לכם גם בתחום המקצועי. למרות ההרגשה הפנימית, הרושם שאתם עושים על אנשים הוא טוב, ועליכם להפנים את העובדה שלא כולם מרגישים את הסערה המתחוללת אצלכם.

עקרב
אתם מתוחים ולחוצים מעבר למינון הבריאותי המותר. ענייני הבית, המשפחה והעבודה לא נותנים לכם מנוח, הנטל על שכמכם כבד, והאחריות תובענית. עליכם לתמרן בין הצרכים האישיים לבין החובות שאתם חייבים למלא. בינתיים רצוי לשמור על דיסקרטיות בכל הנוגע ליחסים הזוגיים שלכם, אל תמהרו להתוודות באוזני חברים על עניינים שבינו לבינה, רבים ישמחו לאידכם. נופשון קצר יועיל לכם.

קשת
נושא הזוגיות מעסיק ומטריד אתכם לאחרונה, הגיע הזמן להתפנות ולחשוב היטב, בררו לעצמכם, מה מצפים מכם ולמה אתם מצפים מהאחרים. קחו פסק זמן למחשבה, לא תוכלו לעד להתחמק מהנושא. ובכלל, נראה, שכל הכרוך במערכות הבינאישיות סובל לגביכם דיחוי, כל כולכם מושקעים בעבודה ובקריירה. בתחום הפיננסי רצוי שתטפלו בענייניכם בזהירות רבה.

גדי
שבוע של קלקולים בבית, בעיקר בתחום המכשירים החשמליים. לא נורא, כל עוד הדבר כרוך בכסף. היו אופטימיים, אין סיבה לקיטורים, אומנם לאחרונה אתם עוברים תקופה לא קלה בלשון המעטה, אך בטווח הארוך אתם אמורים להיווכח, כי מעז יצא מתוק. אורח מרחוק עשוי להפתיע אתכם ולשמח את לבכם, זמן הבילוי המשותף ירענן את המשאבים הנפשיים שלכם.

דלי
נושאים הקשורים לבית ולמשפחה דורשים בדחיפות את התערבותכם, אל תדחו את הכל לרגע האחרון. לעיתים אתם משדרים ביישנות וסגירות, נסו להיפתח ולזרום מבחינה חברתית, כיוון שצפויות לפנויים שביניכם פגישות רומנטיות מפתיעות. בתחום העבודה אתם מוערכים, אל חשש הקידום בוא יבוא, רק עליכם להתאזר בסבלנות ולא לנדנד. התחום הכלכלי די מאוזן.

דגים
עניין משפחתי לא פתור גורם לכם לאי שקט ולנקיפות מצפון. הגיע הזמן ליישב סכסוכים שהסלימו בגלל יוהרה ועקשנות, היו אתם היוזמים לגישור על הפערים והושיטו יד לשלום. בימים הקרובים המחשבה תתבהר ובעיקר היכולת המעשית לקדם את האינטרס הכלכלי שלכם. תיתכן בשורה משמחת מארצות ניכר. מישהו חושב עליכם ויצור קשר בימים הקרובים.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *