Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1455790171:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 677
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 21.2.2016-27.2.2016

שתפו

טלה

השבוע ויכוח חריף על רקע כלכלי עלול להוביל למסקנות מרחיקות לכת לגבי המשך הזוגיות. בתחום העבודה אתם מוערכים מאוד בזכות היצירתיות שלכם ובזכות החשיבה הבלתי קונבנציונאלית. הטיפ השבועי – אל תהיו פזיזים ונמהרים, ספרו עד עשר לפני שאתם פולטים מילים שאתם עלולים להצטער עליהן.

שור

מסתמנת תקופת תחייה מבחינה חברתית, אתם משדרים נינוחות, חיבה ואמפתיה כלפי הסביבה, במיוחד בקרב עמיתיכם לעבודה, והתוצאה – הזמנות חברתיות רבות לאירועים ולשמחות. אכן הגיע הזמן לצאת מעט מהבית וליהנות מעט מיחסים חברתיים מפרים. מבחינה כלכלית המצב מתאזן, זה משרה בכם נינוחות וביטחון לגבי הבאות.  הטיפ השבועי – השתדלו לא לבזבז יתר על המידה.

תאומים

אט אט האופטימיות שבה אליכם לאחר תקופה של דכדוך ותסכול. יחד עם זאת אתם עדיין שרויים בהרגשה חריפה שמרמים אתכם בעבודה ובכל מגע עם הרשויות. הרגשה זו שלכם מוגזמת וברוב המקרים חסרת בסיס.  הטיפ השבועי –עליכם להתחיל לחשוב חיובי למען בריאותכם.

סרטן

השבוע תרגישו צורך לטפל בבית ובמשפחה לאחר פעילות מאסיבית מחוץ לבית, הפנויים יבקשו להם אהבת אמת ויפעלו בצורה אינטנסיבית למימוש צורך זה.  הטיפ השבועי – קחו את בן/בת הזוג למסעדה מפוארת או פנקו אותו/ה עם מתנה נאה, מגיע להם לאחר תקופת הזנחה.

אריה

רוח של התחדשות בתחום הבית. אתם מתכננים זה מכבר לשפץ את הבית, השבוע ייפול דבר. סוף סוף אתם מפנים עצמכם לעשייה למען הבית והמשפחה. הטיפ השבועי –אל תתעקשו לבצע הכל לבד, אם יש צורך בבעל מקצוע כלשהו, אל תסתבכו, הזמינוהו.

בתולה

השבוע תרגישו צורך “לנקות שולחן” וליישר הדורים עם מישהו מבני המשפחה שהסתכסכתם עמו, הגעגועים גברו והכעס שכך,   הטיפ השבועי –הרימו טלפון, דברו בגילוי נפש, אך אל תתחשבנו, רצוי לקבוע פגישה בבית קפה.

מאזנים

השבוע אתם עלולים להיתקף ברוח של בזבוז ופזרנות, שימו לב! המצב הכלכלי אינו מזהיר כל כך, אינכם מעריכים נכוחה את מצבכם האמיתי. הטיפ השבועי –רצוי לנהל שיחה רצינית עם המעביד בדבר העלאה במשכורת או קידום מקצועי.

עקרב

השבוע מצב הרוח ישתפר, כתוצאה מכך תמגנטו סביבכם חברים ובני משפחה, בעיקר ילדיכם ייהנו מאוד מחברתכם. הטיפ השבועי – רצוי לא להשתולל מדי בבילויים מחוץ לבית ובעיקר לא להרבות בשתייה חריפה.

קשת

השבוע תקבלו החלטה נבונה שתקדם אתכם מאוד בתחום הקריירה. מבחינה אישית עדיין אתם מדשדשים ביחסים הזוגיים הנוכחים, עדיין לא קיבלתם החלטה מניחה את הדעת בדבר מיסוד היחסים. הטיפ השבועי – אין טעם למרוח מערכות יחסים שאינכם שלמים עמם.

גדי

ויכוח חריף עם בן/בת הזוג יותיר אתכם רצוצים ושבורים מבחינה נפשית. אל תמהרו להסיק מסקנות שליליות, גלו איפוק וסבלנות ונסו לנתח את הדברים באופן אובייקטיבי. הטיפ השבועי – הזמינו את בן/בת הזוג לסוף שבוע במלון, שם נסו ללבן את העניינים.

דלי

נושא הבית יהיה חשוב השבוע, אחד הילדים זקוק לעידוד ולתמיכה באופן מיוחד, פנו לו מזמנכם, שחקו עמו, נהלו עמו שיחות משוב בפתיחות ובחנו יחד עמו את קשייו. הטיפ השבועי – רצוי לדבר עם הילדים בגובה העיניים ולא מעמדה סמכותית מדיי.

דגים

השבוע אתם אינטואיטיביים במיוחד, התקשורת שלכם תהא בשיאה, נצלו סיטואציה זו לצורך קידום מעמדכם בעבודה ולצורך שיפור מערכות היחסים בבית ובחוץ. הטיפ השבועי – אם אתם מתעניינים באסטרולוגיה ובנומרולוגיה, הירשמו לקורסים בנושא.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *