Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1466588497:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => זהר הצפון - התחזית השבועית מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 56
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1021
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 26.6.2016-2.7.2016

שתפו

טלה
השבוע אתם מתנהגים כפאסיביים במיוחד, אל תאשימו את המזג אוויר, הלאות שלכם נובעת מתסכול בעבודה ובקריירה, קומו ועשו למען עצמכם! אל תחששו להחליף עבודה או להירשם ללימודים גבוהים. תוכלו אפילו לעבור לעיר אחרת כלשון הפתגם “משנה מקום – משנה מזל”, רצוי לשתף בהחלטות הרות גורל את בני המשפחה המורחבת או להיעזר בידידי נפש.

שור
השבוע נראה כרווי מתחים בבית ובעבודה, גם המצב הכלכלי אינו מזהיר במיוחד, שימרו על הבריאות שלכם, גם לא תזקנה מספר בדיקות רפואיות עונתיות. עליכם לרסן את האימפולסיביות שלכם למען בריאותכם. גישה מתונה יותר לחיים תניב תוצאות טובות יותר בכל מעשה ידיכם. רצוי להשקיע יותר בבני המשפחה בעיקר בצעירים שבהם הם זקוקים לחיזוק שלכם.

תאומים
נושאים רבים נשארו פתוחים, השבוע עליכם לסגור מעגלים. אל תדחו למחר את שאתם יכולים לעשות כבר היום. גבשו תוכנית עבודה וטפלו בכל נושא עד תומו. עקשנותכם תועיל לכם בקידום האינטרסים שלכם ויפה שעה אחת קודם. היכולת התקשורתית שלכם במיטבה, עליכם לגייס את כל הנחמדות והסבלנות שלכם כדי לפייס מישהו פגוע וכאוב שנטשתם לאחרונה.

סרטן
זהו שבוע מצוין לעסקים, אולם אם תירדמו על המשמרת ואם תמשיכו לדלג על שני הסעיפים, לא תגיעו לשום מקום. כל שנדרש מכם הוא יתר אסרטיביות ויתר החלטיות. מאורע משפחתי משמח מדפק על סף דלתכם, תידרשו לכך כספים רבים, רצוי להתחיל לחסוך כספים ולקמץ בהוצאות. מבחינה חברתית אתם בשיא, רבים מבקשים את קרבתכם הנעימה, נסו לא לקפח בשל כך את בני המשפחה.

אריה
השבוע מומלץ לעסוק בפעילות ספורטיבית, בעיקר ספורט המתמקד בסיבולת לב-ריאה. המתחים של השבועות האחרונים לא מיטיבים עמכם. רצוי גם להשקיע במנוחה ובתזונה נכונה. נופשון קצר יהא מבורך, אך היזהרו מפזרנות יתר. המבקשים לעבור דירה, מוטב, כי ימתינו לחודש הבא, ההזדמנויות תהיינה טובות יותר. בתחום הקריירה ניכרת נסיקה איטית אבל מבטיחה.

בתולה
השבוע במיוחד רצוי לא להיכנס למאבקים מיותרים עם ילדיכם, קשה מאוד לחנך ילדים בתקופת חופשת הקיץ! כל ניסיון לשינוי דפוסי התנהגותם יוביל לכישלון ולגרוע מכך – להתרחקות מכם. מומלץ לשתפם בשיחות על תוכניותיכם והגיגיכם, צאו לנופשון או לפיקניק לקירוב לבבות ולאיחוד משפחתי, השקיעו גם בבת הזוג שנזנחה לאחרונה בגלל התחביבים השונים. דווקא בתחום הכלכלי המצב משביע רצון.

מאזניים
השבוע נכונו לכם פעילויות חברתיות ענפות. אתם תוזמנו למסיבות ובעיקר לאירועים “סוחטי כיס”, רצוי לדלל את מספר היציאות, פן תתרוששו. התחום הרגשי והרגשני בולט במיוחד השבוע, הפנויים מבינכם יוכלו למצוא בנות זוג מתאימות. מי שתכנן להחליף מכונית או בית, יצטרך לדחות כל עשייה לחודש הבא. רצוי להציב גבולות לחברים הסוחטים את כל לשדכם מבלי “תמורה”.

עקרב
שבוע הקריירה, השקיעו יותר – תקבלו יותר. רצוי ליזום פעולות חדשות ולחפש אפיקים יצירתיים לקידומכם האישי. השתדלו לבלוט יותר כדי שהמעסיקים שלכם יקדמו אתכם, אל תתביישו לנהוג בדרכים אסרטיביות יותר. בתחום המשפחה זקוקים לעצתכם, נהלו שיחות עומק ושיתוף עם בני הדור הצעיר, רצוי לצאת לפעילות חברתית משפחתית מגבשת.

קשת
השבוע אתם עומדים בפני התחלות חדשות – מעבר דירה, מיסוד קשרים, עבודה חדשה ואפילו תיתכן נסיעה לחו”ל – כל אלה יכולים לבוא בחשבון. זו תקופה שיכולה להיות טובה עבורכם. יש בכם יצירתיות, חזון ואופטימיות בלתי נדלית שהם המנוע להצלחתכם. הרווקים מביניכם שטרם מצאו את בן הזוג המתאים למיסוד הקשר, אל דאגה עתידכם ניראה מבטיח, לכן גלו סבלנות והמשיכו בחיפושים.

גדי
השבוע מיועד לפריצת דרך בקריירה, אתם במיטבכם, מכירים בערככם עוד דחיפה ותגיעו לפסגת החלומות. אך מה חבל שבדרך לשם אתם שוכחים את האהבה ואת החברים. החיים האמיתיים הם שילוב של קריירה, משפחה וילדים. הפנויים שביניכם רצוי שימהרו וימסדו את חייהם. זכרו, אוכל ביתי עדיף אלף מונים על אוכל במסעדות. המשיכו לחייך לחיים והחיים ימשיכו לחייך אליכם.

דלי
השבוע רצוי לחשוב על מצבכם הבריאותי, קחו פסק זמן לצורך בדיקות רפואיות שיגרתיות. חלקכם חייבים לחשוב על תזונה נכונה, על פעילות ספורטיבית ועל דיאטה. רצוי גם להקדיש מספר שעות למנוחה אמיתית ולהתרגעות הנפש. למרות תחושת אי הוודאות בתחום הקריירה והעבודה, דרככם נראית מבטיחה וסלולה להצלחה. תיתכן הצעת עבודה מעבר לים. אל תחששו, קחו את ההזדמנות בשתי ידיים.

דגים
השבוע בסימן כסף! סכום כסף יפה עשוי להתקבל כבונוס ממקום העבודה או כירושה מאחד מבני המשפחה. רצוי לא לאבד את הראש ולהשקיעו בתבונה, כדאי להתייעץ לשם כך עם יועץ פיננסי. בשבועות האחרונים נהגתם בלחץ מוחלט כלפי בני המשפחה, “החגיגות“ הסתיימו, רצוי לחזור לחיק המשפחה האוהבת ולחשוב על פינוק האישה והילדים.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *