Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1464892364:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ / מזל אהרוני
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 58
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 945
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/06/12.jpg
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

התחזית השבועית 5.6.2016-11.6.2016

שתפו

טלה
השבוע רצוי להיות חכמים ולא צודקים בכל הקשור לענייני קריירה ועבודה. אם תגלו איפוק וסבלנות תיווצר תקשורת טובה יותר במקום העבודה, אתם שאפתניים וחפצים בקידום, אך לפעמים ההתפרצויות שלכם עומדות לכם לרועץ. היו קשובים לאחר, ואל תתעקשו על הדרך שלכם דווקא. זהו שבוע אינטנסיבי של פעילות. לפנויים זו תקופה נהדרת להיכרויות חדשות שתבואנה בדרך ספונטנית.

שור
השבוע יש להיזהר מבזבוז יתר, אתם חיים באשליית “יש” כשלמעשה, כמעט כבר אין. לאחרונה הוצאותיכם היו גדולות מההכנסות, תנו דעתכם לכך, רצוי שתנהגו באיפוק בחודשים הקרובים. מבחינה חברתית, לאחר חודשי התבודדות מרצון, אתם בתסיסה, וזקוקים למפגשים חברתיים כאוויר לנשימה. בני המשפחה פיתחו תלות מכסימאלית בכם, זה תובעני ומתיש.

תאומים
אתם במלוא הקיטור והמרץ. שבוע פעלתני ודינמי במיוחד. נראה, כי השעיטה שלכם קדימה בעבודה עלולה להיות שתלטנית ודורסנית, נהגו בזהירות וברגישות בחבריכם ובמיוחד עם בן הזוג. השבוע מצוין להתחלות רומנטיות חדשות, חברים יזמינו אתכם לאירועים או למסיבות שעשויים להיות בסיס למפגש עם בני זוג פוטנציאליים. זה גם שבוע מוצלח לרכישת בית או מכונית.

סרטן
השבוע ידיכם תהיינה מלאות עבודה, סוף סוף אתם חוזרים לעצמכם בתחום האירוח והמפגשים החברתיים. אתם משדרים נדיבות ורצון לנתינה. גם צפוי שבוע טוב בנוגע ליחסים ולאהבה. אל תתביישו לומר את שאתם חשים עמוק בלב. במקום העבודה תיתכן אופציה לצמיחה ולקבלת עבודה נוספת שתהיה בבחינת קידום.

אריה
זהירות! השבוע הפתיל שלכם קצר, אתם עלולים להסתכסך עם כל מי שנקרה בדרככם. החום והלחות אינם מטיבים עם מזגכם הסוער. גלו איפוק ביחסיכם עם מעבידכם, יתכן כי במהלך החודשים הקרובים תעזבו את מקום העבודה הנוכחי לטובת הצעה מפתה אחרת, אף על פי כן רצוי לא לשרוף את כל הגשרים. השקיעו יותר בבני המשפחה. תיתכן בשורה טובה, אפילו הצעת עבודה.

בתולה
השבוע נראה, כי כל העולם יושב לכם על הכתפיים. העומס עליכם רב, מטלות הבית והעבודה מטביעות אתכם. אתם זקוקים לחופש ולמרחב אישי כעת יותר מתמיד. גם בזוגיות קיימת תחושת עומס ואינכם מתפנים לזמן איכות. בתחום העבודה יתכנו שינויים. מי שרוצה להיפרד ממקום עבודתו הנוכחי, עליו למצוא בתחילה מקום חלופי, אל תתמהמהו, כי העניין יהיה בעייתי בחודשים הבאים.

מאזנים
אתם ביקורתיים מדי כלפי עצמכם וכלפי האחרים בבית ובעבודה, הרפו מעט, ההתנהלות שלכם טובה, אך למרבה הצער, השיפוטיות שלכם קשה. הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות לחדשים הקרובים, לשנות סדרי עדיפויות, ולעשות התאמות בין המצוי לרצוי. שיחות גלויות מהלב, מסיבה או סתם גיחה לפאב יועילו לכם בימים חמים ולחים אלה.

עקרב
השבוע רצוי לשמור על פרופיל נמוך ולהימנע מדרמות מיותרות, עליכם ללמוד לראות את המציאות כפי שהיא ולנהוג בפרופורציות בכל הקשור למערכות יחסים, ובעיקר להנמיך ציפיות מבני הזוג כדי לא להתאכזב. השבועות הבאים הם שבועות גורליים בנושא זוגיות ואהבה. הפנויים יכירו בני זוג רציניים לעתיד משותף. עליכם גם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור להוצאות כספיות. המצב אינו מזהיר, כידוע.

קשת
שבוע המתאפיין בחוסר שקט ובמתח מורט עצבים בגלל משחקי אגו בעבודה ובעיקר במערכת היחסים הבינאישית. נסו לוותר על הצורך להיות צודקים בכל מחיר, ולראות גם את הצד השני. בעבודה אתם עושים חיל, לקראת החודש הבא יתכנו שינויים אסטרטגים בנושא איוש עובדים לפרויקט חדש, עליכם להיערך לכך. צפוי לכם קידום משמעותי, אך תובעני בתחום הקריירה.

גדי
השבוע יתכנו עימותים על רקע רומנטי, אתם סקפטיים לגבי הקשר הנוכחי (בעיקר, הרווקים שבכם). בעבודה ניכרים הישגים משמעותיים, המשיכו כך ובקרוב יגיע הקידום. במהלך החודשים הקרובים אתם צפויים לשיפור פיננסי, אך בינתיים אל תרתמו את העגלה לפני הסוסים, קמצו בהוצאותיכם. רצוי לגלות יתר סבלנות, ואוזן קשבת לגחמותיהם של ילדיכם, הקדישו להם יותר שעות איכות.

דלי
אתם זקוקים למנוחה, בעיקר לרגיעה, אתם חשים חוסר חמור באנרגיות נפשיות ופיזיות. אין זה הזמן לקבל החלטות או לערוך שינויים בשום תחום, שמרו על פרופיל נמוך עד שתתאוששו. רצוי לצאת לנופש לבד או בזוג. זו תקופה מאתגרת ואולי מתקשרת להכנות לקראת שינויים משמעותיים שיחולו בחודש הקרוב, צפויים  שינויים רבים במסגרת העבודה ואולי גם מעבר דירה.

דגים
שבוע רומנטי לבני מזל דגים, תהיו מחוזרים ומאוהבים מאוד באהבה. היזהרו מנהיגה לא זהירה בכבישים. עליכם להתמקד בכל עשייה, להיות עם שתי רגליים על הקרקע. זוהי תקופה של תקשורת טובה עם הסובבים, וצפויים שינוים משמעותיים בחייכם במהלך החודשים הקרובים, כמו נישואין, מעבר דירה, אפילו נסיעות לחו”ל לפרק זמן ממושך לצורך עבודה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *