Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1629008146:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 25890
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | התחזית השבועית של מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% התחזית השבועית 8.8.2021-14.8.2021
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => טלהטליים, השבוע קדחתני במיוחד, עליכם לשים לבכם לענייני הבריאות הקשורים באחד מבני המשפחה. המשפחה תובענית ולוחצת. בעבודה אתם נדרשים למלוא המרץ.
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 53
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 210
            [1] => 210
        )

)
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay

התחזית השבועית 8.8.2021-14.8.2021

שתפו

טלה

טליים, השבוע קדחתני במיוחד, עליכם לשים לבכם לענייני הבריאות הקשורים באחד מבני המשפחה. המשפחה תובענית ולוחצת. בעבודה אתם נדרשים למלוא המרץ. אל תיגררו אחר פרובוקציות העלולות להפוך לריב משפחתי. בין לבין, נסו לשמור על פתיחות חברתית וגיוון בפעילות שלכם. הטיפ השבועי מי מכם שעדיין לא הגיע למנוחה ולנחלה מבחינה מקצועית יוכל להפנות משאביו לכיוון האדריכלות והעיצוב.

שור

שוורים, השבוע תחושו במיטבכם, אנרגטיים וחזקים, הביטחון העצמי מתחזק ובעקבותיו מערכות היחסים עם החברים ובני הזוג. תוכלו להתחבר לתחביבים ולכישרונות הברוכים שלכם. הטיפ השבועישימו לב, יש לכם נטייה אובססיבית לעסוק בפרטים הקטנים, זו תכונה חיובית כשלעצמה, אך אליה וקוץ בה, היא עלולה לעכב התקדמות של פרויקטים ולתקוע אותם. יהיה עליכם לקבל את העובדה שאין שלמות ביצוע מהרגע הראשון. נסו ללמוד מניסיונם המקצועי של האחרים, ואל תתעקשו על זוטות.

תאומים

תאומים, השבוע נופלת עליכם אחריות גדולה וכבדה בעבודה, אל בהלה, קחו את העניינים בקלות ובחיוך (כדרככם). יצוצו כמה נושאים סבוכים, ויהיה עליכם לתמרן ולמצוא להם פתרונות. בד בבד אתם עולים ופורחים מבחינה חברתית, בקרוב יהיו במשפחה כמה אירועים משמחים. הטיפ השבועימתנו את הקצב שלכם, לימדו להתפנק ולפרגן לעצמכם. הימנעו מקיצוניות ומגחמות ושימרו על ערנותכם

סרטן

סרטנים, השבוע מזמין את הפנויים שבכם להיפתח לאהבה חדשה, או להכניס יותר רוך, אהבה ועדינות למערכות היחסים הקיימות. בעבודה יתכן קידום מקצועי שיביא עמו התפתחות כלכלית טובה יותר. הירשמו ללימודים גבוהים בתחום העיסוק שלכם. בקרוב ישוב לארץ ממדינות נכר מישהו מהמשפחה שנפרדתם ממנו משך שנים רבות. הפגישה המחודשת תכניס אתכם לתחושת מלנכוליה צובטת לב. הטיפ השבועי שימרו מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם.

אריה

אריות, השבוע יעסיקו אתכם נושאים הקשורים לענייני הבית והמשפחה, מעבר דירה בהחלט מתאים לתקופה הבאה. זה הזמן להשקיע בבית שלכם, ברכוש וגם בגוף הפיסי שלכם ולבנות את התשתיות אשר ישמשו אתכם בהמשך. בעבודה קיימים מאבקי כוח, מישהו מנסה לתפוס את מקומכם. אל תתביישו לבקש את תמיכת הממונים עליכם. הטיפ השבועיבכל מאבק חשוב לשמור על קור רוח כדי לנצח.

בתולה

בני/בנות מזל בתולה, לאחר תקופה ממושכת של ערפול ובלבול אתם מגיעים לבהירות לגבי חייכם, רצונותיכם ושאיפותיכם. השתדלו להאיר פנים לעמיתיכם לעבודה ונסו לעבוד תוך שיתוף פעולה, אמנם תמיד ישנם הצורך להעמיד דברים על דיוקם, והקושי ליצור הסכמה או שייכות במערכת הביןאישית, אך עליכם להבין כי שיתוף פעולה יקדם בסופו של דבר את האינטרסים שלכם לקידום. הטיפ השבועימומלץ לשמור על דיסקרטיות לגבי עניינים הקשורים לבני המשפחה.

מאזנים

בני/בנות מזל מאזנים, השבוע תחושת הבדידות מתעצמת. אתם חשים חולשה וחוסר באנרגיות. קשה לכם לחשוב בבהירות ולשתף אחרים בתחושותיכם, אתם מתכנסים בתוך עצמכם ומהרהרים רבות בנוגע לעתידכם האישי והמקצועי. זרמו עם תחושותיכם וקחו את הזמן, מתוך המחשבה וההרהור ייוולד בסופו של תהליך רעיון חדש ליזמות או להתפתחות אישית.  אולי כדאי לשקול עבודה חדשה או לימודים גבוהים, נסיעה לצורך השתלמות ורענון גם היא יכולה להיות פיתרון למצבכם. הטיפ השבועיכך או כך נסו למצוא את האיזון בין ההתכנסות האישית לבין המשך הפעילות השגרתית של חייכם

עקרב

עקרבים, השבוע טוב להסכמים ולשותפויות גם במישור העסקי, למרות שענייני המשפחה טורדים את מנוחתכם, נסו לשמור על ריכוז ועל חשיבה בהירה בעבודה. זה הזמן לסיים פרויקטים ביתר מרץ ולהוכיח את יכולותיכם המקצועיות. יתכן ויוצא לכם שותפות עסקית מאתגרת, אל תדחו רעיון זה על הסף בגלל ענייני המשפחה וגודל האחריות המוטל על שכמכם, העניינים יסתדרו גם בלעדיכם. הטיפ השבועירצוי לעסוק בספורט ולצרוך אוכל בריא יותר.

קשת

קשתים, השבוע העבודה תופסת את מלוא תשומת לבכם, ואינכם מתפנים לעניינים האישיים. ההשקעה תשתלם לכם בסופו של דבר ותוכלו אח"כ לנוח כדרככם. אולם היזהרו פן תזניחו יתר על המידה את בן/בת הזוג, במסגרת המשפחתית אין התחכמויות, גם אם זה לא נוח לכם, הנסיבות כופות את עצמן. הטיפ השבועינסו להימנע מעימות רגשי, לא תמיד צריך להגיד את כל האמת.

גדי

גדיים, השבוע אתם חשים קלים ומשוחררים, למרות ההתמודדויות היומיומיות והעיסוק המלאה בפרטים הפרקטים של החיים אתם חשים נינוחים ושוחים במים מוכרים. הפנויים שבניכם יוכלו לטעת יתד בכיוון המשפחתיות, זה הזמן למיסוד מערכות היחסים והזוגיות, זה גם הזמן להרחבת המשפחה.  הטיפ השבועישמרו על כספכם, אתם תזדקקו לו לפרויקט חייכם.

דלי

דליים, השבוע אתם חברותיים ותקשורתיים במיוחד, המזל יאיר את פניו למחפשים זוגיות ואהבה. בעבודה ההתקדמות שלכם טובה, צפוי קידום שיש עמו עליה במשכורת בחודשים הקרובים. הקפידו על מעמדכם בעבודה ואל תאפשרו שיתפסו עליכם. אומנם יש  היררכיה וצריך לשמור עליה, אולם  היררכיה אין פירושה ניצול. הטיפ השבועי זה זמן למסע הרוחני, לחיפוש אחר הנסתר ואחר כיוונים רוחניים.

דגים

דגים, השבוע החיים שלכם אינטנסיביים במיוחד. אתם ערניים וקדחתניים ומסוגלים למספר פעולות בעת ובעונה אחת. למרות העשייה המרובה עדיין ישנה תחושה נעימה של חופש ושל הנאה ולא מתוך הכרח. נראה כי אתם מזניחים לאחרונה את בן/בת הזוג לטובת התחביבים והעיסוקים האישיים, דבר העלול לגרום לחיכוכים משפחתיים. הטיפ השבועישימרו על אופטימיות, גם אם יהיה עליכם להתמודד עם כמה בעיות בזוגיות.

מזל אהרוני

הבעלים של ‏מזל אהרוני-המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *