Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2302
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => זוועות בדרום קוריאה וסוריה - העולם שותק
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => זוועות בדרום קוריאה וסוריה - העולם שותק ועוד על העולם בו אנו חיים, באינטרנט הועלו תמונות של ילד בין 4 שברח מהזוועות בסוריה. תועה במדבר הסורי,כל רכושו הוא שק
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 81
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 357
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => זוועות בדרום קוריאה וסוריה - העולם שותק ועוד על העולם בו אנו חיים, באינטרנט הועלו תמונות של ילד בין 4 שברח מהזוועות בסוריה. תועה במדבר הסורי,כל רכושו הוא שק
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => זוועות בדרום קוריאה וסוריה - העולם שותק
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
ועוד על העולם בו אנו חיים, באינטרנט הועלו תמונות של ילד בין 4 שברח מהזוועות בסוריה. תועה במדבר הסורי,כל רכושו הוא שקית ניילון.

זוועות בדרום קוריאה וסוריה – העולם שותק

שתפו

 

 

דו”ח של האו”ם מדווח את מה שכולם כבר יודעים. בצפון קוריאה יש משטר נאצי, דיקטטורה אכזרית, שמרעיבה אנשים למוות, שעוסקת בשטיפת מוח, שמוציאה המונים להרג. והעולם שותק, סין הפטרון של המשטר המטורף הזה, מאפשרת לו קיום. מדוע? סין של היום היא מעצמת על, שעושה את עיקר הונה מהיצוא הזול למערב. מדוע מנהיגי העולם החופשי לא מתאחדים ונותנים אולטימטום לסין, להפסיק את התמיכה בצפון קוריאה, או שיופעלו עליה סנקציות? לא יתכן שכעבור 65 שנה מאז נפל המשטר הנאצי, יתקיים משטר עם סממנים דומים והעולם ישתוק.

ועוד על העולם בו אנו חיים, באינטרנט הועלו תמונות של ילד בין 4 שברח מהזוועות בסוריה. תועה במדבר הסורי,כל רכושו הוא שקית ניילון. ילד שמחפש מקלט. ילד כזה צריך להיות ליד אביו ואימו, מחובק, מוגן, אהוב והילד משוטט לבד במדבר. והעולם שותק.

איפה אתה רוג’ר ווטרס, סולן להקת הפינק פלוייד, שקורא השכם והערב לחרם על ישראל? לא תשמעו ממנו ושכמותו מילה על הזוועות בצפון קוריאה וסוריה.

 

חוק גיוס החרדים

אני כמובן מברך ושמח על ההסכם של גיוס החרדים. הגיע הזמן שהם ישאו בעול, הגיע הזמן שהם יצאו מחוץ לישיבות, מעבר ללפיתה החונקת של הרבנים והעסקנים שרוצים אותם צמודים, כדי שיהיה להם מנדט, לדרוש כספים ולהגביר את כוחם הפוליטי. בלי לחשוב על העתיד של אותם צעירים, שנדונים לחיי עוני. אינני יודע אם יתגייסו חרדים בעקבות החוק החדש שמוצע, החרדים הם אלופים בעיכוב והשהיה של חוקים. יש סנקציה פלילית, ואני אומר, לא חייבים סנקציה פלילית. אפשר לקבל חוק שמונע כל תמיכה בישיבות. המדינה תתמוך רק באוניברסיאות. מי שרוצה תמיכה, שיקים מוסד אקדמי, כמו הישיבה אוניברסיטי בניו-יורק, בה לומדים חרדים, גם לימודי דת, אבל גם לימודים חילוניים. אני משוכנע, שכאשר ברז התקציבים יסגר, הישיבות יתרוקנו מיושביהן. יש חרדים בברוקלין, יש חרדים בבלגיה, הם עובדים ולומדים תורה. זה אינו סותר את זה.

החברה הישראלית בכלל תרוויח מיציאה של חרדים לשוק העבודה. הם יכולים להביא איתם ערכים נעלים, כמו ואהבת לרעך כמוך. אני אשמח לראות יותר רופאים דתייםחרדים, הם יגלו חמלה ואמפטיה לחולים. אני אשמח לראות יותר אנשי עסקים חרדים, הם יכולים להביא איתם ערכים של יותר יושר והגינות. בקנדה סיפרו לי אנשי עסקים לא יהודים, כי הם מעדיפים לעשות עסקים עם חרדים, כי הם אנשים ישרים והגונים.

ועוד מילה אחת בנושא זה, אני שומע את מנהיגי העדה החרדית, שחוזרים ומכריזים, שישראל היא המקום היחיד בעולם, שבו יהודים לא יכולים ללמוד תורה. זו דמגוגיה זולה ונבזית. מי מונע מאדם ללמוד תורה לפני גיל 18 ואחרי השירות הצבאי ואפילו תוך כדי השירות הצבאי? הבלים.

 

אוקראינה לאן?

כאשר אני כותב את הטור הזה,יש מהפכה באוקראינה. האוקראינים רוצים להתחבר למערב. הם רוצים שילדיהם יגדלו לתוך חופש. אני מחזיק אצבעות למדינה הזו, אני מקווה שפוטין לא ישלח את הצבא הרוסי לדכא את ההתקוממות הזו. למה אחזיק אצבעות לאוקראינה? כי יש סיכוי שזו תהיה התחלת הסוף של פוטין. הוא רצה להחזיר את רוסיה לימי הזוהר שלה וכדי לעשות זאת, הוא הקים משטר דיקטטורי לכל דבר ברוסיה, הוא הכניס מתנגדים לכלא, עיתונאים שביקרו אותו נרצחו באופן מסתורי.האיש עושה עסקים עם איראן. אולי, רק אולי מתחיל מהפך, מהפך שיחזיר את רוסיה לחיק העמים הנאורים.

 

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *