Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2373
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => חראם על בוקו חראם
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => חראם על בוקו חראם - אבי שמחון בניגריה קמה לה קבוצה אסלאמית קיצונית שמכנה את עצמה בוקו חראם. הם מתנגדים לכך שצעירות יקבלו חינוך. הם דוגלים בגישה שמקומם של נש
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 82
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 453
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => חראם על בוקו חראם - אבי שמחון בניגריה קמה לה קבוצה אסלאמית קיצונית שמכנה את עצמה בוקו חראם. הם מתנגדים לכך שצעירות יקבלו חינוך. הם דוגלים בגישה שמקומם של נש
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => חראם על בוקו חראם
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
בניגריה קמה לה קבוצה אסלאמית קיצונית שמכנה את עצמה בוקו חראם. הם מתנגדים לכך שצעירות יקבלו חינוך. הם דוגלים בגישה שמקומם של נשים הוא בגידול ילדים בבית

חראם על בוקו חראם

שתפו

בוקו חראם – אסלאם קיצוני
בניגריה קמה לה קבוצה אסלאמית קיצונית שמכנה את עצמה בוקו חראם. הם מתנגדים לכך שצעירות יקבלו חינוך. הם דוגלים בגישה שמקומם של נשים הוא בגידול ילדים בבית. הם נוקטים גישה אכזרית של הרג ורצח, הם שורפים כפרים שלמים על יושביהם. לפני מספר שבועות הם חטפו 200 תלמידות שחטאן היחיד היה, שהן העיזו ללמוד בבתי ספר. העתיד הצפוי לנערות אלה הוא מכירתן כשפחות, או אונס או רצח. אלו הפנים המאוד מכוערות של האסלאם. ולוואי ויקום איש דת שיעיז לעשות רפורמות בדת הזו, דת שבשמה נעשים מעשה פשע נוראיים.

די להתנחלויות
העיתונאי נחום ברנע פירסם כתבה בשישי האחרון, שבו הוא מצטט מקורות  אמריקאים שמספרים כי לישראל היה חלק נכבד בכישלון השיחות. ישראל לא הקפיאה את הבניה, ולא רק זאת, ראש הממשלה הודיע שאבו מאזן הסכים להמשך הבנייה. כלומר “השתינו” מהמקפצה הישר לראשו של אבו מאזן. ואיך אבו מאזן יסביר זאת לבני עמו, ומה עם קצת רגישות והתחשבות מהצד שלנו במצוקות של השני? איפה השכל הישר? לא שאני מנקה את אבו מאזן,אבל אנחנו מתנהלים בצורה אווילית. הסכסוך הזה עם הפלסטינאים הוא הדבר שמסכן את קיומה של ישראל, כמדינה יהודית ודמוקרטית.
אני נפגש לעיתים קרובות עם תושבי חוץ, הדבר שהכי קשה להסביר זה ההתנחלויות. בכל הם מסכימים ותומכים בישראל, אבל הם לא מבינים את המעשה הזה, ולא עוזרים לי כל ההסברים על נחלת אבות. עכשיו בואו נניח שממשלות ישראל לדורותיהם, כולל מפלגת העבודה, שגו בעניין ההתנחלויות. אז למה להמשיך, בינינו – זה מספיק. ואם בונים באזורים שברור שלא יהיו בשליטת הפלסטינאים, אז למה לעשות זאת בקול תרועה רמה. לעניות דעתי טוב יעשה נתניהו אם יוציא את מפלגת הבית היהודי מהממשלה, הם תוקעים מקלות בגלגלים.
באשר לאבו מאזן, אני לא תולה בו תקוות רבות, הוא היה זה שלא קיבל את ההצעות של ברק, הוא היה זה שלא הסכים להצעות של אולמרט, הוא זה שלא מסכים להכרה במדינה יהודית. אבל בכל זאת מוטלת עלינו חובה לעשות כל מאמץ, ואם ניכשל, ידע העולם מי האשם האמתי.

על זוגיות, נישואין וגירושין
אני נחשף חדשות לבקרים אל הצעות נישואין מדהימות של הדור הצעיר, מתחת לים סוף, בשחקים, מול איצטדיונים מלאים בעשרות אלפי אנשים, מדהים… בה בעת אחוז הגירושין רק הולך ועולה, היום אחוז הגירושין עומד על כשלושים אחוז. במקומות מסויימים כמו ברמת אביב, אחוז הגירושין הוא כחמישים אחוז. פעם ראיתי ראיון עם המשורר יהודה עמיחי, הוא אמר שלאהוב זה לא ברעש וצילצולים, זה בשקט, זה להחזיק את היד בעת צרה, זה לדעת לסלוח ולהעביר דף. איש חכם היה יהודה עמיחי.

הבחירות לנשיאות
פואד בין אליעזר הוא איש לא בריא בן 78. רובי ריבלין הוא איש ימין קיצוני שדוגל בסיפוח יהודה ושומרון. לו הדבר היה בידי הייתי בוחר בפרופסור חתן פרס נובל לכימיה, פר’ שכטמן, או איש רוח כמו עמוס עוז. מדוע אנחנו צריכים פוליטיקאים בפנסיה שמחפשים ג’וב בטרם פרישה. הרי זה אמור להיות אדם שמייצג את ישראל היפה, מה יותר יפה ממדען שקיבל פרס נובל, מדען שרוצה להפיץ את המדע בקרב הצעירים? ח”כים יקרים, שימו את הפוליטיקה הקטנה בצד ותנו צ’אנס למועמד בעל שיעור קומה, כולנו נצא נשכרים.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *