Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1613318855:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 43985
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | טיולי ספארי ונופש בזנזיבר לשומרי כשרות
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => זנזיבר
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% טיולי ספארי ונופש בזנזיבר לשומרי כשרות
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => דמיינו לעצמכם לרגע ים צלול כבדולח, חופים לבנים, מלונות מפנקים, מפגש מסקרן עם בעלי חיים, פעילות ימית וסיורים בין מטעי תבלינים. בעצם, למה לדמיין
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 57
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2021-02-14
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 283
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 539
        )

)
זנזיבר
זנזיבר. צילום אילוסטרציה

טיולי ספארי ונופש בזנזיבר לשומרי כשרות

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

דמיינו לעצמכם לרגע ים צלול כבדולח, חופים לבנים, מלונות מפנקים, מפגש מסקרן עם בעלי חיים, פעילות ימית וסיורים בין מטעי תבלינים. בעצם, למה לדמיין כשאפשר לחוות את הקסם באפריקה עצמה? מאז ומתמיד היבשת הגדולה משכה שוחרי הרפתקאות וישראלים רבים כבר גילו את נפלאותיה של אפריקה ומתכננים טיולי ספארי ונופש בזנזיבר.

זנזיבר המכונה בפי רבים גם "אי התבלינים" שוכנת על שפת האוקיינוס ההודי ומציעה שילוב בין כל העולמות – מסע היסטורי מעניין יחד עם שווקים תוססים ואותנטיים וכן הזדמנות לרגיעה טוטאלית בשמש הטרופית. בזנזיבר יתאפשר לכם מפגש עם קופי קולובוס אדום, סיור באי העבדים, שייט בסירות דאו מסורתיות והאי מציע לנופשים שלל הזדמנויות לספורט ימי, צלילה, גלישה וכל שתרצו. איך מתכננים טיול לשומרי כשרות באפריקה וביחוד לזנזיבר?

אוכל כשר מחכה לכם במלונות

בניגוד לסברה הרווחת, אפשר בהחלט ליהנות מחופשה כשרה בזנזיבר. חשוב לדעת מה לחפש, היכן להזמין ולמה לדאוג מראש כדי למנוע הפתעות לא נעימות. כאן נכנסים לתמונה אנשי מקצוע המתמחים בארגון טיולים בזנזיבר גם לשומרי כשרות ומסורת. חברה המארגנת מראש את הטיול שלכם, בין אם הוא במתכונת קבוצתית ובין אם במתכונת פרטית תוכל לדאוג מלכתחילה לכל הפרטים החשובים: לכבוד הטיול מתבצעת רכישה של כלים חדשים כל טיול כמו סכו"ם, סירים, מחבתות וקערות וקיימת אפשרות לבישול עצמאי במלון או בעזרת צוות המטבח בשיתוף ובאישור שליח חב"ד. ניתן להרכיב עבורכם תפריט מותאם כולל דגנים, קטניות ופירות ואפילו לצרף טבח ישראלי מהארץ שילווה אתכם ויבשל לכם במהלך הטיול.

אפשרות נוספת היא ללון ביחידות אירוח מצוידות במטבח כך שתוכלו לבשל לעצמכם ולשמור על קשר עם בית חב"ד הממוקם בזנזיבר שמציע גם משלוחי אוכל ולקבל הכוונה מקצועית היכן ואיזה אוכל ניתן לקנות ולקבל כאמור גם כלים חדשים לחופשה.

נחים בשבת מול נוף עוצר נשימה

בזנזיבר קיימת אופציה נהדרת לנוח בשבתות בשטח היפהפה של המלון על החול הרך מול הגלים ויש גם אפשרות למגוון טיולים רגליים חווייתיים בשבת וכאשר מסתייעים באיש מקצוע לתכנון הטיול לפרטי פרטים אפשר גם להתאים את לוח הזמנים לפי בקשתכם. להחליט היכן נשארים ללון בשבת ולאן ממשיכים בהתאם לקונספט של הטיול, פרק הזמן שעומד לרשותכם וכמובן, הרכב המשתתפים והתקציב שהוגדר מראש.

הרפתקאות וחוויות בזנזיבר וסביבתה

אז מה יש לזנזיבר להציע לכם גם בטיול כשר לאזור היפהפה? לצד החופים המרהיבים, תוכלו לבקר לדוגמא בסטון טאון, העיר השוקקת המהלכת קסם על הבאים בשעריה מציעה שילוב ייחודי בין סמטאות מפותלות ומבנים אותנטיים ובעיקר שווקים גדושים בתבלינים, תכשיטים ומציאות. בסטון טאון גם מוזיאון הארמון ובית הפלאות ההיסטורי שמספק הצצה לתרבות המקומית.
הטבע מחכה לכם בכל פינה באי במיוחד בפארק יער ג'וזאני בו צמחייה עשירה ועצים מרהיבים ואל תוותרו על סיור בעקבות התבלינים אודות סגולות התבלינים וכמובן אופן הכנתם.

בזנזיבר גם מגוון אתרי צלילה מפורסמים והזדמנויות לספארי ייחודי ואפשר לשלב את הרגיעה בחופים הלבנים עם טיולים למספר ימים בשמורות בעקבות חמשת הגדולים של אפריקה. כך למשל, באזור טראנגיר , מקום מרתק לחובבי הטבע וביתם של אריות, ג'ירפות, תאו, בבונים ועוד בעלי חיים בסביבתם הטבעית. גם במקרה של טיולי שטח ניתן לשמור על כשרות ובקלות כאשר אורזים מזון או מבשלים בשטח או דואגים מראש ללינה במקום שערוך לקבלת שומרי כשרות. פנו לחברה מקצועית שתארגן עבורכם את הטיול הכשר המושלם לארכיפלג הקסום ותיהנו מחופשה בלתי נשכחת.

(תוכן מקודם)

*** Shahar Shitrit

כתבה מעניינת:

נמל עכו צילום עמוס דדון

זה פה, קרוב: בילוי משפחתי בעכו

שתפוליהנות עם המשפחה בלי להתרחק: העיר עכו מציעה במיוחד למשפחות, קולינריה משובחת, מקומות לינה מתאימים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *