Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 7183
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 475
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 397
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/03/9852.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
יאיר גרבוז, אלימות ובחירות
צילום אילוסטרציה

יאיר גרבוז, אלימות ובחירות

שתפו

יאיר גרבוז כמשל 

בעצרת של המחנה הציוני, נאם יאיר גרבוז. הוא אמר ואני מצטט: “איך זה שמיעוט של מנשקי קמעות, עובדי אלילים ומשטחי קברי קדושים, השתלט על המדינה”. ברור לכול שבאמירות הללו, התייחס למזרחיים, קמעות והשתטחות על קברי צדיקים, הם חלק מהדי.אנ.אי של עדות המזרח. הוא זה שבאחת העצרות הקודמות אמר, שהוא האויב של הערסים והפרחות. לא צריך להיות גאון כדי להבין שמדובר בגזען, שנותן דרור לדעות שלו.

אני מתפלא על מפלגת העבודה, האיש ידוע בשנאתו ובבוז שהוא כלפי תרבותם של המזרחיים, מדוע נתנו לו במה? זה נבצר מבינתי. תרבות בעיני, היא לאפשר לכל אחד לחיות לפי דרכו ואמונתו, כול עוד זה לא פוגע באחר. מי שמך גרבוז, לשפוט מהי תרבות טובה ותרבות נחותה? לא מזמן חווה העולם, משטר אפל, אשר ראה בסוגי אוכלוסין ותרבותן, אנשים מנוונים שיש להשמידם. האם לא למדנו לקח?

גרבוז מזכיר לי את אותם אנשים שקיבלו את העלייה של שנות החמישים והשישים, בהם הורי וקרובי משפחתי. הם בזו לעליה מהמזרח, הם הביטו עליהם בהתנשאות, הם נתנו להם הרגשה שהם אבק אדם. ההתבטאות הזו  פתחה אצלי פצעים ישנים.

אחרי חמישים שנה, ”אבק האדם הזה“ על אפו וחמתו של גרבוז הוציא מתוכו לוחמים נועזים, מפקדי טייסות, אלופים בצה”ל, מפכ”ל משטרה, רמטכ”ל, שופט בבית משפט העליון, סופרים ומשוררים. אתה גרבוז שייך לעבר הרחוק, שלא הפנים ולא למד דבר, זמנך עבר.

צר לי שנותנים לך במה.

ועוד מילה אחת על השמאל הישראלי. השמאל הישראלי מייצג קבוצה אליטיסטית בעיני עצמה. קבוצה שמתייחסת בבוז למזרחיים ולתרבותם. הם מציגים את עצמם כאוהבי ערבים. האמת ההיא הפוכה, הם בזים להם, הם לא מסוגלים לקבל את היהודים המזרחים בעלי תרבות מזרחית לייט, אז שהם יקבלו התרבות הערבית? הבלים.

על הבחירות 

אני כותב את הטור הזה יומיים לפני הבחירות, כך דורש העורך. בלי לדעת את התוצאות, אני אומר, שמה שהיה הוא שיהיה. יש תיקו פוליטי, בוז’י יתקשה למשול בלי ללא ביבי וביבי יתקשה למשול בלי בוז’י. חייבים לעשות מעשה ולשנות את השיטה, לפני שהשיטה הזו תהרוס אותנו.

אלימות כלפי נשים 

ידידה יקרה שלי, עובדת סוציאלית במקצועה, מספרת לי, כי אלימות כלפי נשים קיימת בכול שכבות האוכלוסיה, החל מהישראלי המכוער ועד לאקדמיים ובעלי מקצועות חופשיים.

השבוע ילדה קטנה מבועתת, צילמה את בין זוגה של אימה, שמושך אותה בשערותיה וגורר אותה בכל המדרגות. התברר שמדובר בעורך דין. זה מעשה בזוי ומזעזע. אני מקווה שלשכת עורכי הדין, תשלול מממנו את תעודת עריכת הדין. טוב שיש טלפון סלולרי, צריך לצלם ולגלות את ערוותם של מכה נשים ושאר עושי מעשים מכוערים.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *