Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1543930314:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 12540
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => יום הולדת
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 539
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2016/02/יום-הולדת-1029.jpg
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1849
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1849
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

ימי הולדת לילדים, נסחפנו. לא?

שתפו

אבי גיסברג טור אישי 1013כדורגלן במכבי חיפה, עכו ובני סכנין. השיג דאבל היסטורי עם הנוער של מכבי חיפה, אליפויות בבוגרים במדי עכו ובני סכנין, נמנה על סגל נבחרת הנערים וקפטן נבחרת ישראל צפון בגיל נערים, מנהל המכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה, פרשן כדורגל בין היתר בערוץ 2, ערוץ 1 וערוץ הספורט. מייל: [email protected]

השבוע, הבת שלי ליב חגגה יום הולדת 5. קודם כל מאחל לה כאן מזל טוב  ואת הכי טוב בעולם.

ההכנות ליום ההולדת מתחילות בערך חודשיים לפני, ככה זה כשלילדים של היום יש דרישות. חודשיים מדברים על יום ההולדת, כי זה לא רק באותו יום, זה נמשך שבועיים. יום הולדת לגן עם סלט בריאות, יום הולדת למשפחה עם ארוחות לא בריאות ואיך לא, יום הולדת לילדים שחייב להיות בהפקה כי לרונית, דורית ושיבולית הייתה כזו מסיבה ואסור לאכזב את הילדה בפחות מכך.

הילדה כולה בת 5 ויש לה דרישות יותר גדולות מאבו מאזן. היא רוצה 10 מתנות למרות שאישתי אומרת שהיא תסתפק ב-8. היא ביקשה את אנה ואלזה בכל צורה אפשרית, על העוגה, על השמלה, על החולצה, על השטיח, במקרר, בתנור,  בכל מקום אפשרי. לדעתי ההכנות לחתונה שלי היו  קטנות יותר מיום ההולדת – וזה נמשך שבועיים! חוגגים בכל צורה אפשרית. זה כמעט נושק ליום ההולדת הבא.

ואיזה ימי הולדת יש… הפקות מטורפות. יום הולדת חלל חיצון, יום הולדת נסיכות, יום הולדת אנה ואלזה, יום הולדת רובוטים, כל מה שרק אפשר. לך תסביר להם שלנו היו מביאים חצי פיתה עם חומוס ומלפפון חמוץ וב-50 ש”ח סגרו את כל יום ההולדת. בערב לפני בשעה 11 בלילה, מת ללכת לישון ואז אישתי אומרת לי כדרך אגב, תנפח לילדה בלונים. שקית של 30 בלונים, בקושי יש לי אוויר לעצמי, אבל שאני לא אנפח לילדה שלי? כמו גדול שעה ניפחתי בלונים. החמצן כבר לא הגיע לי למוח. איבדתי קואורדינציה, הבלונים האחרונים עפו לי מהפה בכל הבית כשהם משמיעים קול של חתול מיוחם. לא קל להיות אבא היום.

ב-6 בבוקר כבר מעירים אותך, בוא מהר לפני שהילדה תתעורר, נפתיע אותה. האמת – אני הופתעתי. מה לקום 6 בבוקר? זה לא אנושי, רק לפני כמה שעות סיימתי לנפח את עצמי למוות עם הבלונים. אבל אין זמן, היום יום הולדת בגן. אבל מי אני שאני אתלונן? שרית הגננת המקסימה בגן חוגגת 30 כאלו בשנה, אם לאבא קשה להיות אז תחשבו מה זה גננת?   יוצאים לכיוון הגן, עמוס ב20- שקיות בקושי רואה לאן אני הולך, בקושי רואה באופן כללי, כי לא מזמן קמתי מחלום על עולם שאפשר לישון בו, חלום דמיוני כזה. בנוסף אני מצוייד ב-3 מצלמות – מצלמת וידאו, שתי מצלמות סטילס כדי לתפוס כל זווית של הילדה. לא כמו שאנחנו היינו ילדים נשארו לנו גג 3 תמונות שחור לבן דהויות, ספק אם זה אני או פארק היורה בתמונה, אבל העולם השתנה. אנחנו השתנינו…

חוזרים ב-11 גמורים מההפעלה בגן והנה עוד 4 חגיגות וסיימנו עם יום ההולדת של הילדה: מסיבה משותפת למשפחות, מסיבה למשפחה שלה, מסיבה למשפחה שלי, מסיבה לחברים… הנה עוד קצת מאמץ וכבר נגמר ואז יום חופש ו…מתחילים בהכנות כי עוד חודשיים זה יום ההולדת של הילד, טום בן 8. הגיל עולה, הדרישות עולות,  הארנק יורד…

שיהיה במזל טוב  וכן הלוואי רק בשמחות. אגב עוד שבועיים ביום האהבה זה יום ההולדת שלי, בטח אקבל איזה פאוץ’ במתנה, במקרה הטוב יהיה קצת ביסלי, עוגה וכשאחזור מהעבודה כולם כבר יהיו בפיגמות בדרך לישון – ואולי יזכרו להגיד לי מזל טוב כי… אני כבר בן 43 ונולדתי מוקדם מדי…

ומה היה לנו בכדורגל?

גביע המדינה תחילה. מכבי חיפה הצליחה לעבור שלב ולהציל אולי את העונה בניצחון על בית”ר ירושלים,  אבל הסיפור הוא משחקה של מכבי תל אביב מול ראשון לציון. מכבי זהבי תל אביב הצליחה לנצח רק בהארכה מול ראשון לציון מהלאומית שהובילה והייתה רחוקה רבע שעה מאחת הסנסציות הגדולות בתולדות גביעי המדינה. גם בהארכה ראשון לציון לא נפלה ממכבי תל אביב שנראתה לחוצה ועייפה וסיימה את המשחק עם הרחקה  ושחקנים עם רגליים תפוסות, שוכבים על כר הדשא. מוזר במועדון שיש בו את צוות הכושר הגופני מהטובים שהיו פה, השחקנים קרסו בהארכה ודווקא ראשון לציון הייתה רעננה יותר ועדיפה.

כל הכבוד לחבר יקר אייל ברקוביץ שהייתה לי הזכות לשחק איתו כמה שנים במכבי חיפה, שבנה בראשון לציון קבוצה צעירה, תוססת שמשחקת כדורגל יפה וכל זאת ללא זרים, כי אייל בעד לתת לישראלים צעירים לשחק. שאפו!!!

בליגה באר שבע ממשיכה לדהור ולא עוצרת (גם בגביע). הפעם היא גברה על הקבוצה המפורקת של הפועל תל אביב,  שנמצאת בסכנת ירידה ממשית. אלי גוטמן לא הביא עד כה שום בשורה ועדיין לא ניצח בליגה ועף מהגביע. להפועל תל אביב מצפים משחקים קשים מאוד והם ילחמו עד הסוף בתחתית הבוערת. מכבי חיפה, לא מצליחה לנצח בשני משחקים שהיו חובה מבחינתה, אם חלום אירופה עדיין בתוקף. בשבת מול הפועל עכו שהפתיעה אותי לטובה היא איבדה 2 נקודות חשובות במאבק, או שאם להיות הוגנים הייתה זה הפועל עכו שאיבדה שתי נקודות במאבקי התחתית. עכו שיחקה משחק פתוח שהביך לא פעם את הגנת חיפה.

בני יהודה הפתיעה בניצחון בקרית שמונה הלא יציבה. מכבי פתח תקווה צוללת ולא מצליחה שוב לנצח, הפסד חמישי רצוף.  נתניה לדעתי הפסידה במשחק של ההזדמנות האחרונה ולצערי אני חושב שהמועדון הזה ירד ליגה. כפר סבא ממשיחה להפגין יכולת מצויינת והפועל חיפה לא מצליחה לנצח. נכון בן מרגי לא הפסיד המון משחקים בליגה, אבל תיקו חמישי רצוף  וצבירת נקודות איומה.

הליגה מעניינת מאוד, למכבי תל אביב מחכה מבחן חשוב בטדי שבו היא יכולה להפסיד נקודות חשובות. יש לציין שהטור נכתב לפני המשחק. אני בטוח שהמאבק ימשיך עד הסיום ושוב, אני עדיין חושב שמכבי תל אביב תהיה אלופה, נתניה ועכו יירדו ליגה.

פירגון

כל הכבוד לשגב אלקיים מ-NG בר כרמיאל שהרים את הכפפה והרים ערב תרבות ספורט מהנה ומוצלח עם נדב עקבי. שמח מאוד על שיתוף הפעולה ויש לו אחלה מקום, ממליץ לבקר בו!

כתבה מעניינת:

צילום: מדיה אלון אזולאי

אלון אזולאי בטור מלחמה: ״המזל שלנו – מלחמה משמעותית עדיין לא נפתחה מצפון״

שתפו– מוגש מטעם רשימת ״כרמיאל חדשה״ – אם אירועי ה-7 באוקטובר היו פורצים גם מצפון, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *