Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 6375
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => כושר
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הבחירה שלי להתאמן היא זכות שהתברכתי עוד בצעירותי, אימא שלי קבעה עובדה שארקוד בלט, נסחפתי לג’אז, משם לאירובי, כושר, טריאתלון, שחייה , רכיבה על אופניים, לזוז ולהיות בתנועה כל היום, לחלום בעמידה, לדבר בריצה ולשוחח בפלאפון תוך כדי ניקוי הבית... כושר או ניתוח
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 85
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1247
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 369
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/12/---------------.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => הבחירה שלי להתאמן היא זכות שהתברכתי עוד בצעירותי, אימא שלי קבעה עובדה שארקוד בלט, נסחפתי לג’אז, משם לאירובי, כושר, טריאתלון, שחייה , רכיבה על אופניים, לזוז ולהיות בתנועה כל היום, לחלום בעמידה, לדבר בריצה ולשוחח בפלאפון תוך כדי ניקוי הבית... כושר או ניתוח
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => כושר
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
כושר או ניתוח
כושר או ניתוח

כושר או ניתוח

שתפו

מקדישה באהבה לחברותיי, לאהובותיי ולנשים שסביבי.

הבחירה שלי להתאמן היא זכות שהתברכתי עוד בצעירותי, אימא שלי קבעה עובדה שארקוד בלט, נסחפתי לג’אז, משם לאירובי, כושר, טריאתלון, שחייה , רכיבה על אופניים, לזוז ולהיות בתנועה כל היום, לחלום בעמידה, לדבר בריצה ולשוחח בפלאפון תוך כדי ניקוי הבית.

לא ידעתי שאפשר גם אחרת עד שפגשתי חברות שלא זזות, בעברית קוראים להן שמנות. את הכתוב אני מקדישה להן. לכל מי שחיה אחרת מהסיבות שלה …יש מי שתגיד “לחץ בחיים, עבודה, ילדים, לימודים, האוכל הטעים, חתונות ואירועים בלי סוף, מרוץ החיים, גנטיקה”. הפתרון הקל ביותר והמהיר הוא ניתוח. בוחרים מנתח, מקום, מחיר. למי שבחרה ניתוח שרוול קיבה שנקרא לעתים גם בפשטות ניתוח שרוול הוא ניתוח שמיועד להביא לירידה במשקל.

מידע על הניתוח: במהלך הניתוח מבוצעת כריתה של תשעים אחוז מהקיבה ומהחלק הנותר מייצרים מעין שרוול מוארך בנפח ממוצע של מאה סמ”ק בלבד. רק על מנת לסבר את האוזן נציין כי באדם בוגר נפח הקיבה הוא 1000 סמ”ק, ניתוח שרוול קיבה הוא לא ניתוח שמפחית את יכולת הספיגה של הגוף אלא ניתוח רסטרקטיבי, כלומר ניתוח שמוביל לצריכה פחותה של מזון על ידי הגבלת הנפח של הקיבה. עם זאת, מאחר ובעקבות הסרת חלק נכבד מהקיבה מתקיימת הפחתה בכמות הורמון הגרלין שמופרש באופן טבעי מכיפת הקיבה, הרי שהמנותחים לרוב חווים הפחתה משמעותית במידת התיאבון שלהם.

באופן ממוצע המנותחים מצליחים להפחית לאחר הניתוח כשבעים וחמישה אחוז מסך כל המשקל העודף וכיום הניתוח מתבצע לרוב בגישה לפרוסקופית ולא בגישה פתוחה כפי שהיה נהוג בעבר. החיסרון המרכזי של הניתוח הוא שמדובר בהליך כירורגי בלתי הפיך. בנוסף לכך, בקרב חולים רבים מופיעים חסרים תזונתיים שונים לאחר הניתוח שפעמים רבות אינם מאובחנים בזמן. מעבר לכל זה מנותחים רבים מגיעים לניתוח כשאינם מבינים עד תום את המחויבות הנדרשת מצדם שבלעדיה תוך זמן מסוים המשקל העודף יחזור. בניגוד למה שרבים מאמינים, לא מדובר בניתוח קסם כי אם בניתוח שללא שיתוף פעולה מלא מצד המנותח פשוט לא יביא לתוצאות הרצויות.

ואני שואלת מה קורה אחרי…. מתאמנים או לא?

אם תחליטו שאתן מתגייסות לכושר, מתמכרות לריח הזעה, אוהבות את בגדי הספורט אין ספק שגופכן יהיה חטוב לנצח, בריאותכן תשתפר והאושר יציף אתכן. מה קורה למי שלא תתמכר לאימון, לכושר , לספורט לזעה..? תחזור להיות שמנה, שנתיים אחרי תפגוש שוב את המנתח.

בנימה אישית בואו אל תוותרו ! אם אתן רגע לפני או רגע אחרי  או שמנה רוצה להיות בריאה אני בהולמס פלייס כרמיאל.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *