כך תתגברו על תאבון מוגבר

כך תתגברו על תאבון מוגבר

שתפו

עזבו  לרגע את ההתעסקות הבלתי פוסקת בספירת קלוריות ותתחילו לחשוב על המאבק בירידה במשקל מזווית שונה והפעם  דיכוי התיאבון  שנובע בעיקר ממצבי רוח או מרעב לא מוסבר למעשה, דיכוי תיאבון  יכול להיות יעיל לסובלים מעודף משקל מבלי להשתמש בכדורי הרזיה שמדכאים את התיאבון אך באותה נשימה עלולים לגרום לנזקים למערכות שונות בגוף ואפילו נזקים ללב. אז מה עושים??חלופיות טבעיות הם התשובה לדיכוי התיאבון בצורה בריאה ויעילה

פיתחו את ארוחת הבוקר עם חלבון-מוצרי חלב,ביצים הם חלבונים שאיטיים יותר לעיכול ובכך שומר על תחושת שובע ומלאות לאורך יותר זמן בנוסף מחקרים שנעשו מראים כי אנשים שאוכלים ארוחת בוקר שמכילה חלבון אכלו במשך היום 500 קלוריות פחות.

אגוזים וזרעים-מפתיע אבל אגוזים  תורמים  לתחושת שובע ולירידה במשקל כאשר הם נאכלים  בכמויות סבירות ובצורתם הטבעית ללא קלייה.כל סוגי האגוזים כמו פקאן, בונדוק, אגוזי ברזיל ושקדים מסייעים  בדיכוי התיאבון מכיון  שהם עשירים בחלבון, שומן וסיבים.  בנוסף אגוזים מסייעים במניעת השתוקקות למתוק.

שומנים בריאים להרזיה— נשמע הזוי-כל הזמן אומרים לנו להימנע משומנים בדיאטה אבל האמת היא ששומנים מסויימים לא רק שמועילים לנו להרזיה,לפעילות תקינה של מערכות הגוף הם גם אמצעי מעולה לדיכוי תאבון שומן שולח אותות של שובע למוח ובכך באופן טבעי הם מדכאים הם התיאבון ומונעים אכילת יתר והשמנה הוסיפו לתפריט שומנים חיונים כמו אכילת אבוקדו,אגוזים ושקדים.

סיבים תזונתיים-מזונות עשירים בסיבים יכולים לדכא את התיאבון כי הם מקנים תחושה של שובע.הסיבה לכך היא שמזונות עשירים בסיבים מתעכלים לאט לאט על ידי הגוף, מייצבים את רמות הסוכר בדם ועשויים לייצר תחושה של שובע שנמשכת שעות.נסו להוסיף לתזונה דגנים מלאים, קטניות, ירקות, ופירות שאותם תצרכו כחלק מארוחה או כחטיף בין הארוחות.

צרכו סיבי פסיליום שתורמים לתחושת שובע והתרוקנות המעיים.

תה ירוק –לתה ירוק ישנם כמה תכונות חשובות הוא עוזר בתחושת מלאות ושובע מאיץ את חילוף החומרים בגוף אמצו שתיית תה ירוק כחלק מתהליך ההרזיה את התה הירוק ניתן להשיג היום בכל חנויות הטבע וחנויות.

טריפטופן חומר המוצא של הורמון השלווה (סרוטונין) מייצר תחושה של נינוחות שמקהה את הצורך באכילה מנחמת אכילה רגשית  שלא לצורך. ואלו מזונות מכילים טריפטופן ביצים,קטניות (שעועית,חומוס,לוביה)  זרעים ואגוזים עשירים בחומצות שומן חיוניות אבל חלק מהם עשירים גם בטריפטופן.בקטיגוריה הזו נמצאים גרעיני חמניות, זרעי שומשום ואגוזי מלך אבל גם קשיו, זרעי פשתה ושקדים.

מגנזיום באופן עקיף גם  יכול להיחשב למינרל מדכא תיאבון שכן הוא מינרל הכרחי לייצור הורמוני האושר סרוטונין ודופמין במח. למרבה הצער מרבית האנשים באוכלוסיה המערבית סובלים ממחסור חמור במגנזיום, בעיה שממנה נגזרות הרבה מחלות קשות כמו  סוכרת,   דיכאון, פרקינסון. כאשר מגנזיום נמצא אצלנו בחסר גם רמת הסרוטונין עלולה להיות נמוכה מה שיוביל את האדם ללכת ולצרוך פחמימות ביתר פחמימות וסוכרים  דרושות לייצור סרוטונין במח  ומתקשרות עם עלייה במשקל  . לפיכך, כדי לדכא את הצורך בריבוי פחמימות וודאו  שיש לכם מספיק  מגנזיום במזונות. מזונות שמכילים  מגנזיום הם שקדים ואגוזים, גרעיני חמנייה,  קקאו בצורתו הגולמית ,בננות,וטחינה.

קרן שמש  – מהלך לגוף ונפש בריאים נטורופתית ,תזונאית טבעית  ומנחת קבוצות להרזיה שינוי  וצמיחה אישית

כתבה מעניינת:

חיית מחמד ובעלים תחרות 2019-02

שתי טיפות מחמד

שתפוהתחרות ״שתי טיפות מחמד״ יוצאת לדרך. מי הכי דומה לחיית המחמד שלו? תחרות הפרסים הגדולה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.