Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1515604324:22
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 22
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 12971
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2016/03/חוק-משפט.jpg
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1389
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 343
        )

    [essb_pc_facebook] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1389
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

ככה קונים מפעל

שתפו

כולנו יודעים מהם הקריטריונים לקניית מצרכים ורכישת ציוד, אנחנו יודעים פחות או יותר מה צריך לבדוק… ברור לכולנו למשל, שפרי רקוב או חולצה פגומה לא ייכנסו לסל הקניות שלנו, אבל איך קונים מפעל???
על מה צריך לשים את הדגש כשקונים מפעל עובד?
ובכן,מספרים שמעשה שהיה כך היה…
מפעל יצרני שהעסיק מעל למאה עובדים, ולאורך שנים ייצר וייצא לחו"ל פריטי לבוש, נשא חן בעיני משקיע מחו"ל.
התקשר המשקיע והתעניין באפשרות לרכישת המפעל.
נקבעה פגישה לתאריך מסוים, ובעלי המפעל טרחו ועמלו והפעילו את כל עובדיהם לנקות וליפות את המפעל לקראת "מסדר המפקד" הנכון להם על ידי המשקיע.
הגיע היום והגיעו בעלי המפעל ומנהליו במיטב המחלצות ליום הגורלי.
הגיע המשקיע עם פמלייתו, ובה אנשי כספים ואנשי מקצוע, ומי שיכול היה לתת דעתו באשר לקריטריונים שיש לדון בהם לצורך רכישת המפעל.
התקבלו האח"מים באספרסו מהביל, קפה הפוך ומיטב העוגות, ומיד לאחר קבלת הפנים המרשימה, שמה פעמיה כל הגברדיה לאולם הייצור.
נכנסו לאולם הייצור ועברו שם בין המכונות ומפעיליהן, תוך שהם מתעכבים בשאלות פה ושם, עד שלפתע באמצע הסיור, ביקש המשקיע להגיע לחדר השירותים הקרוב.
בעלי המפעל והמנהלים הגיבו מהר וביקשו מאחד המנהלים שילווה את האיש הנכבד לשירותים שנמצאים בקומת המשרדים שהרי אלו הם השירותים ה"טובים" של המפעל ובטח גם עוטרו לכבוד המאורע בעציצי סחלבים חיים…
אך לא! המשקיע ביקש להיכנס לשירותי העובדים, אותם חדרי השירותים שמשמשים את עובדי הייצור בשעות הרבות בהן הם נמצאים במפעל.
לא עזרו השכנועים והאיש הובל אחר כבוד לחדרי השירותים של העובדים.
כאן התגלו בעלי המפעל בחרפתם. השירותים המוזנחים ששימשו את העובדים היו הקריטריון שהכריע את הכף ברכישת המפעל!
המשקיע הודה למארחים על קבלת הפנים והודיע חגיגית שאין בכוונתו לרכוש את המפעל, כי מפעל שאינו מכבד את עובדיו, לעולם לא יקבל מהם את המכסימום בעבודה, ובכזה מפעל הוא לא מעוניין.
וואלה, כמה חכם המשקיע הזה! הוא יודע שעובדים, הם הנכס היקר ביותר של כל משקיע!
ואין לי שום ספק שהוא גם מאוד מצליח בעסקיו ושעובדיו אוהבים אותו ויעשו הכל למענו, כשהוא דואג להם ברמה כזאת.
והלוואי עלינו בכל מפעל ובכל עסק. כי אחרי הכל כולנו בני אדם, ולכולנו אותם צרכים, וכולנו בעלי רגשות, ולכולנו מגיע כבוד מינימאלי.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *