Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => באדיבות סיעת מהפך
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => גיל דובריש
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [catcolor] => Array
        (
            [0] => #000
        )

    [_catcolor] => Array
        (
            [0] => field_5301f6811eafe
        )

    [catimage] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_catimage] => Array
        (
            [0] => field_53034084449ad
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => “כסאות מוזיקליים” בסיעת מהפך
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => “כסאות מוזיקליים” בסיעת מהפך. סא”ל (במיל') רז טישלר יחליף את אלון אזולאי במועצת העיר. זהו החילוף השני שמבצעת סיעת האופוזיציה בתוך פחות מחודשיים
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 81
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 7319
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 147
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 453
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/04/9893.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => “כסאות מוזיקליים” בסיעת מהפך. סא”ל (במיל') רז טישלר יחליף את אלון אזולאי במועצת העיר. זהו החילוף השני שמבצעת סיעת האופוזיציה בתוך פחות מחודשיים
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => “כסאות מוזיקליים” בסיעת מהפך
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
"כסאות מוזיקליים" בסיעת מהפך
"כסאות מוזיקליים" בסיעת מהפך

“כסאות מוזיקליים” בסיעת מהפך

שתפו

סא”ל (במיל') רז טישלר יחליף את אלון אזולאי במועצת העיר. זהו החילוף השני שמבצעת סיעת האופוזיציה בתוך פחות מחודשיים, אחרי שרותם בז’רנו נכנס במקומה של עו”ד סיון דמרי-גרשין. אזולאי: יש לבנות אמון הדדי בין ראש העיר ומשה קונינסקי

בפעם השניה בתוך חודשיים, מחליפה סיעת המהפך באופוזיציה חבר מועצה. החל מהישיבה הבאה, יכנס לתפקידו סא”ל (במיל’) רז טישלר, ויחליף את אלון אזולאי, הנאלץ לפרוש בעקבות עסקיו הפרטיים. הפעם הראשונה שבה הוחלף חבר מועצה באופוזיציה, הייתה מוקדם יותר השנה, כאשר רותם בז’רנו, מס’ 5 ברשימה, החליף את עו”ד סיון דמרי-גרשין, שפרשה מסיבות אישיות.

רז טישלר יליד כרמיאל, אב לארבעה, יועץ עסקי ובעל ניסיון עשיר בניהול בתחום ההייטק, הוא בוגר תואר ראשון בניהול ומדעי המחשב בהצטיינות, מאמן עיסקי ובעל חברת יעוץ עסקי “רזי ההצלחה בעסקים”. טישלר שירת בצה”ל במגוון תפקידי פיקוד והאחרון שבהם מפקד דרג יורה (אגד) בתותחנים בדרגת סא”ל, והוא מומלץ לקבלת דרגת אל”מ בחודשים הקרובים. רז ניהל בעבר את חטיבת האלקטרוניקה בחברת RH, שימש בתפקידי ניהול בכירים באלביט מערכות ואף נבחר כעובד מצטיין באלביט לשנת 2011. כיום רז משמש הבעלים של חברה פרטית בתחום הייעוץ העסקי לחברות וארגונים  ומרצה בכיר בתחום העסקי והשיווק .

רז טישלר יחליף כאמור את אלון אזולאי, בעליה של חברת תגלית המעסיקה מעל 800 עובדים תושבי הצפון וכרמיאל ומספקת שירותי השמת כוח אדם, ניקיון ואבטחה אשר הוקמה על ידיו לפני כעשור והפכה לאחת החברות המובילות והגדולות בתחומה בישראל. חברת תגלית נמצאת בעיצומה של מגמת צמיחה והרחבה עסקית אשר דורשת ממנו להתמקד בניהול העסקים שלו. מסיעת המהפך נמסר כי “אלון שהבין כי לא יוכל להקדיש בתקופה הקרובה זמן משמעותי לפעילות במועצת העיר ובוועדות, ביקש לפנות את מקומו לחבר סיעה אחר. לאור ההתרחבות של החברה שבבעלותו החליט אזולאי לפרוש מחברותו במועצת העיר ולהתמסר לקידום חברת תגלית ולפרנסה של הרבה משפחות מהצפון  ולאפשר לחבר המועצה החדש רז טישלר להיכנס למועצת העיר במקומו ולתרום מזמנו ומניסיונו  לקידום העיר ותושביה”.

במכתב הפרישה ששלח אזולאי ליו”ר סיעתו ויו”ר האופוזיציה משה קונינסקי הוא ביקש להודות לקונינסקי ולתושבי כרמיאל על האמון שנתנו בו, אך לצערו ולשמחתו במקביל עקב התרחבות החברה שבבעלותו והנסיעות הארוכות לעסקיו באוסטרליה, הוא מבקש לסיים את תפקידו ולפרוש מהמועצה. אלון הצהיר במכתבו כי ימשיך לתמוך בסיעת מהפך, ימשיך לסייע לתושבי כרמיאל וימשיך לקדם את חברו הקרוב משה קונינסקי ולסייע לו להיבחר כראש העיר הבא של כרמיאל שכן, כדברי אלון, “אין אדם הראוי והמתאים ממנו לתפקיד זה, לחיזוק העיר וקידומה העתידי כבירת הצפון של ישראל”. אזולאי סבור עוד כי יש לעשות הכול לבניית אמון הדדי וחיבור איתן בין ראש העיר המכהן עדי אלדר ובין משה קונינסקי. במכתבו  לקונינסקי כתב אלון: “שיתוף פעולה בין השניים מחויב המציאות ואין מתאים יותר ממשה להיות ממשיך דרכו  של עדי אלדר“.

אלון ביקש להודות גם לראש העיר עדי אלדר על הכבוד והערכה שחלק לו לאורך תקופת כהונתו במועצת העיר. הוא עדכן את אלדר באופן אישי ובישר לו על פרישתו ממועצת העיר, אך הבטיח כי ימשיך לתרום לקידום העיר ותושביה ולסייע לקונינסקי.

מסיעת האופוזיציה נמסר עוד כי קונינסקי ביקש להודות לאלון אזולאי על השותפות לדרך ועל תרומתו בשנתיים האחרונות לסיעת מהפך ולתושבי כרמיאל הן כיו”ר מטהו של קונינסקי והן כחבר מועצת העיר. עוד הוסיף קונינסקי כי אמנם אזולאי מסיים את כהונתו במועצת העיר אך ימשיך להיות יועצו  האישי ואחד האנשים הקרובים ביותר אליו.

במקביל ביקש קונינסקי לברך את רז טישלר על כניסתו הצפויה למועצת העיר בעוד מספר שבועות. משה סמוך ובטוח כי רז יתרום רבות מניסיונו הניהולי והפיקודי לקידום העיר ותושביה.

כתבה מעניינת:

״מיהר״ לקופה? נהג רכב התנגש בסניף רמי לוי

שתפומאת גיל דובריש ״מיהר״ להשיג את כולם בדרך למבצעי החג? נהג בשנות ה-80 לחייו, תושב …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *