Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1623168379:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 41628
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נו | כפפות עבודה - מהם הסוגים הנפוצים ובעבור אילו שימושים? | היכנסו
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => כפפות
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => כפפות עבודה - מהם הסוגים הנפוצים ובעבור אילו שימושים?
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => כפפות עבודה הן אביזר חובה בעבור כל בעל מקצוע, כמו גם חובבנים. למעשה, בשוק ניתן לבצע רכישה של מעל ל 300 סוגים שונים של כפפות עבודה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 347
        )

)
כפפות. צילום אילוסטרציה

כפפות עבודה – מהם הסוגים הנפוצים ובעבור אילו שימושים?

שתפו

כפפות עבודה הן אביזר חובה בעבור כל בעל מקצוע, כמו גם חובבנים. למעשה, בשוק ניתן לבצע רכישה של מעל ל 300 סוגים שונים של כפפות עבודה, ולכן אנחנו בחרנו להציג בפניכם את הסוגים הנפוצים – ובעבור אילו שימושים. מוכנים? בואו נתחיל

מערכת פורטל זהר.נט

אם בעבר כפפות עבודה היו בסיסיות למדי, כיום באמצעות רכישה אצל חנות מקצועית ניתן לבצע התאמה מדויקת של הכפפה לצרכים הנדרשים. למעשה, ההתאמה היא חיונית לצורך ביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר אך גם מבחינת בטיחות. לא כל כפפה מתאימה לכל פרויקט, ועל כן חשוב לבצע את הרכישה באמצעות ליווי מקצועי הניתן דרך חנות מובילה ובעלת המלצות מוכחות בתחום, כך שתוכלו לעשות בחירה נכונה. בכדי לסייע לכם, להלן חמש סוגים נפוצים של כפפות עבודה, ומהם השימושים הנדרשים בעבור כל סוג:

כפפות כותנה

אם אתם עובדים עם חום, זו הכפפה בשבילכם. מדובר בכפפה עשויה מבד עשוי 100% כותנה, כאשר הדגש הניתן על עיצוב ותכנון הכפפה נוגע להיותה מגנה מפני חום עד 250 צלזיוס. את הכפפה ניתן לרכוש במגוון גדלים, כאשר הכפפה נותנת כיסוי מלא כמו גם נוחה לעבודה. על כן, הכפפה מתאימה בעבור עובדים בתעשיית הקרמיקה, אנרגיה, תחזוקה ועוד.

כפפות עור

כפפת ריתוך היא כפפה ייחודית המתלבשת על היד ומאפשרת חשיפה של האצבעות, לצורך ביצוע עבודה מדויקת. מדובר בכפפה הכוללת רצועות עור כמו גם תפרים כפולים, ולכן מדובר בכפפה אידיאלית בעבור עבודות תחזוקה כמו גם ריתוך הדורש דיוק מקסימאלי.

כפפות  PVC

עבודה עם כימיקלים מכל סוג מחייבת עבודה עם כפפות ייעודיות. בשל כך, כפפות PVC הן כפפות איכותיות אשר באמצעותן ניתן לעבוד במעבדות כמו גם במפעלים. כיום, באמצעות חנות מקצועית ניתן לבצע רכישה של כפפות רב פעמיות בהן ניתן להשתמש, ובכך לחסוך לא רק על עלויות הרכש אלא גם לבצע את העבודה באופן נוח, מדויק ובטיחותי.

כפפות ג'ל

עובדים אשר מתעסקים עם מכונות נתקלים לא פעם בבעיות, בשל כפפות אשר מקשות על תהליך העבודה. בשל כך, פיתוח ייחודי בעבור עובדי התעשייה הוא ללא ספק כפפות עבודה עשויות מכריות ג'ל איכותיות, לצורך בלימת זעזועים וכן זמן עבודה ארוך יותר. הכפפה מתלבשת באופן מדויק על מבנה כף היד, ועל כן מאפשרת לשפר את האחיזה.

כפפת לטקס

תעשיית הקוסמטיקה כמו גם ענף הרפואה משתמשים בכפפות לטקס באופן קבוע. בשל נגיף הקורונה, נרשם זינוק במספר הרכישות של כפפות לטקס – כפפות חד פעמיות בהן ניתן להשתמש בעבור מגוון צרכים. שימו לב כי מדובר בכפפות העלולות להיקרע, ועל כן מומלץ לבצע רכישה של מאות יחידות באופן מרוכז.

כפפות טריקו

בכדי לבצע עבודות כלליות כמו גם עבודות אריזה, ניתן לבצע רכישה של כפפות עשויות מבד טריקו. מדובר בבד חזק ועמיד, אותו ניתן לכבס ולהשתמש בשנית.

כפפות סריג גומי

מדובר בכפפות מצוינות בעבור עובדים בתחום התשתית, וזאת בשל נוחות השימוש כמו גם העובדה כי סריג הגומי מאפשר להגיע לאזורים בעייתיים, כמו גם להגן על הידיים מפני כימיקלים.

כפפות ניטריל

ניתן לרכוש כפפות ניטריל בצבע כחול או שחור, כאשר הדגש בכפפות אלו נובע מתוך ההגנה המלאה אותה ניתן לקבל בעבור עובדים בתעשיית הניקיון, מעבדות ורפואה.

לסיכום, ישנם לא מעט סוגים של כפפות בעבור מגוון עבודות ותעשיות. מאחר והמגוון הוא עצום, חשוב מאוד ליצור קשר עם חנות מקצועית ובעלת המלצות מוכחות בתחום אשר באמצעותה ניתן יהיה לבצע רכישה מרוכזת של כפפות, בהתאם לצרכים שלכם. בדקו כי אתם מקבלים אחריות מלאה בגין הרכישה וכן אפשרות לביצוע הזמנה חוזרת, כל זאת בכדי להבטיח כי העבודה תתבצע בהתאם לכללי הזהירות ועם שימת דגש על עבודה מדויקת ואיכותית, אותה ניתן לבצע באמצעות כפפות עבודה איכותיות ומותאמות אישית.

(תוכן מקודם)

*** Shahar Shitrit

כתבה מעניינת:

מדידות

מדידות ניטור טכנולוגיות

שתפומערכת פורטל זהר.נט ניטור גיאודטי הוא שירות מדידה ייעודי הניתן על ידי מודדים מוסמכים מקצועיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *