בית / Uncategorized / לעצב את גוף האישה
לעצב את גוף האישה

לעצב את גוף האישה

הפעם נפנה אל הקהל הנשי ונדבר על איך לייצב את גוף האישה בחדר הכושר.

מבחינתי, עבודה נכונה במתקנים ובמשקולות בחדר הכושר היא הדרך הכי טובה להשגת התוצאה היפה ביותר עבור גוף האישה. עבודה אירובית, ריצה וקפיצות זה נחמד, מוריד אחוזי שומן, מחזק את הכושר ואת הלב, אבל אין כמו עבודה עם משקולות! רק כך נשים יקבלו ישבן מוצק, רגליים חזקות, בטן חטובה, וכל דבר שירצו מעוצב ויפה.

הבקשה הנפוצה ביותר בקרב נשים, היא לעצב ישבן עומד ומוצק. אני אדגים לכן אחת מהתוכניות שלי בחדר הכושר, שיכולות לסייע בהשגת המטרה הזו. מי שלא תבין את שפת התרגילים, מוזמנת להתייעץ עם מדריך מוסמך בחדר כושר, כל מדריך יתרגם למענכן את התוכנית שלי וידגים.

קודם כל מתחילים בחימום הגוף, זה יכול להיות הליכון או אליפטיקל, עבודה בדופק 120 עד 140 לפחות 10 דקות. לאחר מכן ניגשים למכונת סמית משין ומבצעים סט שפ סקוואט 25 חזרות עם ירידה של כמה שיותר לרצפה. לאחר מכן מוסיפים משקל ומבצעים עוד 4 סטים של 15 עם ישבן עד הסוף לרצפה. בסוף התרגיל הזה אתן תרגישו איך הרגליים והישבן "שורפים". זו תחושה מוזרה אך נעימה.

תרגיל שני – לאנצים בתוך סמית משין, רגל רגל לאחור, מבצעים 4 סטים של 12. בכל רגל הכאב מתגבר וגורם לסיפוק וכבר מרגישים תוצאה. הדופק בשמים ואנו ממשיכים ליהנות עם כפיפת ברכיים במכונה, מבצעים 4 סטים של 25 ע8 מנוחה של 30 שניות בין כל סט. החלק האחורי של הרגליים פשוט נשרף ואנו בקושי עומדים על הרגליים.

בסוף גומרים את הסיפור עם לחיצת רגליים, המכשיר עם רגליים צמודות, מבצעים 3 סטים של 20 חזרות. אם מישהי לאחר אימון כזה תגיד לי שהיא לא מרגישה כלום אז היא משקרת…

לאחר אימון כזה מבצעים מתיחות טובות וממליץ לעשות חצי שעה הליכה בהליכון מהירות 5 שיפוע 3.

בכל שבוע אמליץ על איזושהי תוכנית אימונים מקצועית, בשביל לעזור לכן נשים יקרות להתקדם. כל טוב ובהצלחה!

 

אלכסנדר בולייבסקי, אימונים אישיים ותזונה נכונה

054-4437660

פרו בר

שתפו

כתבה מעניינת:

קריספיתה צילום נורית פלד-min

על קריספיתה שמעתם?

על פיתות טחינה כבר שמעתם? קבלו את הקריספיתה! חברת אחוה, יצרנית הטחינה, בשיתוף אורן בקר ונורית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

SHOP NOW
close-link
//set menu items with childrens to be clickable