Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1565873446:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_oembed_e803fe63c958cedfa5878c3efef32acd] => Array
        (
            [0] => 
) [_oembed_time_e803fe63c958cedfa5878c3efef32acd] => Array ( [0] => 1565873072 ) [_thumbnail_id] => Array ( [0] => 32179 ) [_wp_page_template] => Array ( [0] => default ) [_ning_settings] => Array ( [0] => a:1:{s:9:"allow_ads";s:1:"1";} ) [tie_sidebar_pos] => Array ( [0] => default ) [tie_post_slider] => Array ( [0] => 184 ) [_the_champ_meta] => Array ( [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;} ) [photographr] => Array ( [0] => ) [_photographr] => Array ( [0] => field_526e88dd85757 ) [journalist] => Array ( [0] => ) [_journalist] => Array ( [0] => field_526e890585758 ) [youtube] => Array ( [0] => ) [_youtube] => Array ( [0] => field_5309e571a1762 ) [youtube2] => Array ( [0] => ) [_youtube2] => Array ( [0] => field_5371dcbebf175 ) [rank_math_title] => Array ( [0] => לרגל ט״ו באב: המקומות הכי רומנטיים בכרמיאל | ט״ו באב בכרמיאל ) [rank_math_permalink] => Array ( [0] => לרגל-ט״ו-באב-המקומות-הכי-רומנטיים-בכרמ ) [rank_math_focus_keyword] => Array ( [0] => ט״ו באב ) [rank_math_primary_category] => Array ( [0] => 1647 ) [rank_math_seo_score] => Array ( [0] => 67 ) [rank_math_robots] => Array ( [0] => a:1:{i:0;s:5:"index";} ) [rank_math_facebook_title] => Array ( [0] => פורטל זהר.נט - זהר הצפון באינטרנט | לרגל ט״ו באב: המקומות הכי רומנטיים בכרמיאל | היכנסו לכתבה ולסקר ) [rank_math_facebook_description] => Array ( [0] => כרמיאל | ואיך אתם מתכוונים לחגוג? ) [rank_math_facebook_enable_image_overlay] => Array ( [0] => off ) [rank_math_facebook_image_overlay] => Array ( [0] => play ) [rank_math_twitter_use_facebook] => Array ( [0] => on ) [rank_math_twitter_card_type] => Array ( [0] => summary_large_image ) [rank_math_twitter_enable_image_overlay] => Array ( [0] => off ) [rank_math_twitter_image_overlay] => Array ( [0] => play ) [tie_views] => Array ( [0] => 1001 ) )
המפלים בפארק המחצבה. צילום ארכיון
המפלים בפארק המחצבה. צילום ארכיון

לרגל ט״ו באב: המקומות הכי רומנטיים בכרמיאל

שתפו

לרגל ט״ו באב שיחול הערב ומחר, מצאנו כמה מקומות יפים ושקטים שבהם תוכלו לטייל, לשבת, להתחבק ולציין את יום האהבה כמו שאתם אוהבים – רק שניכם ביחד. קבלו את המקומות הכי רומנטיים (לדעתנו) בכרמיאל

מאת גיל דובריש

ט״ו באב שיחול הערב (חמישי) ומחר, הוא הזדמנות מצויינת עבור זוגות לצאת ולבלות ביחד, לחוות רגעים רומנטיים ולצבור עוד זיכרון לאוסף. לרגל יום האהבה ניסינו למצוא עבורכם את המקומות הכי רומנטיים בכרמיאל ובאזור. לא היה קל. השתדלנו, באמת. ואם פיספסנו מקום שאהוב עליכם במיוחד (ובטוח שדילגנו בטעות על כמה פינות חמד), אתם מוזמנים להגיב בסוף הכתבה ולהציע רעיונות נוספים.

כנסו לסוף הכתבה והצביעו: איך אתם תחגגו את ט״ו באב

שביל סובב כרמיאל

שביל אופניים והליכה מקסים שמקיף חלק גדול מהעיר. מצדו אחד שכונות מגורי ומהצד השני ואדיות יפהפיים כמו נחל חילזון ונחל שזור ותצפיות נוף נהדרות. השביל מתחיל סמוך לגשר מוטה גור שמוביל לגבעת רם, מתפתל מסביב לחטיבת עציוני ודרך השלום בשכונת רבין, משם עוקף את שכונת מכוש חוצה את פארק ברוך ונגר ויורד מתחת לבתי השכונה הדרומית עד לנקודת הסיום שלו בכביש עוקף תעשיה. לא, אנחנו לא רוצים שתעשו שעת כושר עכשיו, אבל קחו לעצמכם כמה דקות ביחד ורדו לאחד המקטעים בשביל, אם זה בשעות היום ואם זה בערב. תיהנו מהנוף ומהאוויר.

המפלים בפארק המחצבה

אחד המקומות הרומנטיים בעיר הוא ללא ספק פארק המחצבה, או בשמו הקודם פארק הגליל. והנקודה הכי מעניינת בפארק עבורכם, הזוגות המאוהבים, היא המפלים המלאכותיים במקום. המפלים זורמים להנאתם לתוך הבריכה במקום ומקנים אווירה רגועה ונינוחה. זה המקום לערוך פיקניק קטן עם סלסלה מלאה בדברים טובים כמו תותים, עוגיות, וכל מה שאתם אוהבים. רק אל תשכחו להביא סדין שעליו תוכלו לשבת, אלא אם כן לא איכפת לכם לשבת על אחד הסלעים או ישירות על הדשא.

פארק ברוך ונגר

לאחרונה החלה במקום בנייה של פרויקט מגורים חדש, אבל עדיין יש חלק בפארק שלא נגעו בו. מקום יפהפה שנמצא בין רחוב חוחית לבין רחוב עפרוני בשכונת מכוש וצופה לעבר בתי העיר ולעבר ואדי חילזון. אפשר להגיע עד לרחוב חוחית ולרדת משם ברגל לפארק המקסים כדי לטייל מחובקים בנחת. מקום טוב לעריכת פיקניק.

התצפית בלבון

אין זוג שלא מכיר את המקום הזה, מצפור צורים שצופה על כרמיאל מגובה כמה מאות מטרים. יוצאים מכרמיאל ועולים בכביש 854 לכיוון לבון. כקילומטר אחרי הפניה שמאלה, לפני קצת לפני הישוב לבון, מגיעים לנקודת התצפית המדהימה הזו. אפשר להגיע לקראת השקיעה ולהביט על הנוף עוצר הנשימה של בקעת בית הכרם. אם בא לכם תוכלו פיקניק רומנטי קטן, אבל לא בטח שתהיה לכם פרטיות. המצפור הזה פופולרי מאוד ורבים מגיעים אליו בשעות בין הערביים והערב.

העלייה למערבית

הנה תצפית יפהפיה שלא תאלץ אתכם לצאת מהעיר. רחוב קרן היסוד הוא הרחוב שעולה משדרות נשיאי ישראל (מכיוון קניון כיכר העיר הישן) אל השכונה המערבית. כשהכביש מגיע קרוב לגובה השיא שלו, הוא מתעקל לכיוון כיכר בני ברית ורחוב הפסגה, אבל אתם לא צריכים להגיע עד לשם. תעצרו קצת לפני הסיבוב. בצד הכביש יש מדשאה ובה כמה ספסלים הצופים לכיוון צפון, אל תחנת הרכבת, כביש 85 וגבעת הזקיף שמעבר לכביש. יופי של מקום לשבת ביחד ולהתחבק.

פארק גבעת רם

אחד המקומות היפים בעיר. לאחרונה הושקעו בו כספים רבים והמקום עבר מתיחת פנים כדי לשמש את המשפחות בשכונה. תוכלו לטייל בין השבילים בפארק וליהנות מנקודות התצפית המרהיבות לכיוון היציאה המערבית של העיר ובקעת בית הכרם. מקום שמתאים במיוחד לקראת הערב, אם כמובן אין לכם בעיה לחלוק אותו עם הילדים המשתעשעים במתקנים המוצבים במקום.

ועכשיו ענו על הסקר שלנו: מה אתם תעשו בחג האהבה?

כתבה מעניינת:

חתן וכלה חתונה צילום להמחשה Freepik

מה נחשב לחתונת בוטיק?

שתפומערכת פורטל זהר.נט חתונה היא אחד האירועים הכי מרגשים בחיים, וזוגות אוהבים מחפשים כיצד לאחד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *