Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => חן תורג'מן
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => גיל דובריש
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [catcolor] => Array
        (
            [0] => #000
        )

    [_catcolor] => Array
        (
            [0] => field_5301f6811eafe
        )

    [catimage] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_catimage] => Array
        (
            [0] => field_53034084449ad
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => לרזות
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אהרוני, מקימת המרכז הרב תחומי ללימודי העשרה בעידן החדש, פיתחה שיטה מהפכנית להרזייה ואחרי שרזתה 24 ק”ג בתוך שנה, היא רוצה לגלות גם לכם איך עושים זאת.. לרזות עם מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 81
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1303
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 995
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/12/------------------------.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => אהרוני, מקימת המרכז הרב תחומי ללימודי העשרה בעידן החדש, פיתחה שיטה מהפכנית להרזייה ואחרי שרזתה 24 ק”ג בתוך שנה, היא רוצה לגלות גם לכם איך עושים זאת.. לרזות עם מזל אהרוני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => לרזות
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

לרזות עם מזל אהרוני

שתפו

אהרוני, מקימת המרכז הרב תחומי ללימודי העשרה בעידן החדש, פיתחה שיטה מהפכנית להרזייה ואחרי שרזתה 24 ק”ג בתוך שנה, היא רוצה לגלות גם לכם איך עושים זאת

מזל אהרוני מכרמיאל, מקימת המרכז הרב תחומי ללימודי העשרה בעידן החדש, חוקרת התנהגויות ומייסדת שיטת וחקר האסטרו-נומרולוגיה והשלכותיו על נפש האדם, פיתחה שיטה חדשנית ומהפכנית להרזייה והצליחה לרזות בתוך שנה כ-24 ק”ג! היום היא רוצה לשתף את כולם בשיטה החדשה ולחשוף מסודותיה. השבוע התקיים כנס מיוחד באודיטוריום העירייה, במסגרתו יצא לדרך הפיילוט של תוכנית ההרזייה והוקמה קבוצת המחקר הראשונה בה חברים כ-20 אנשים, אשר נבחרו בקפידה רבה מתוך מאות פונים.

מזל אהרוני, נהגה תמיד לשלב באופן יחודי את תחומי הנומרולוגיה והאסטרולוגיה כדי לאבחן את תחומי החיים וליצור מפות אישיות ותחזיות. אהרוני מכינה מזה שנים את התחזית האסטרולוגית השבועית עבור עיתון זהר הצפון ובשנה האחרונה גם עבור פורטל זהר.נט. בעייה שתמיד הציקה לה הייתה המשקל שלה, מזל מספרת כי נאבקה במשך שנים בבעיית ההשמנה: “שקלתי כמעט 85 ק”ג ולא משנה מה ניסיתי, לא הצלחתי להרזות. תמיד הסתרתי זאת באמצעות הלבוש שלי, עליתי וירדתי במשקל ושוב עליתי. זה שיגע אותי…”

כמי שאוהבת לבדוק לעומק עד תום כל נושא הקשור אליה, מספרת מזל כי החליטה לפני כשבע שנים לחקור באופן יסודי את הבעייה. “התחלתי לבצע תהליך מחקר על גופי, כדי לגלות למה אני שמנה ולמה אני לא מצליחה להרזות. לימים צברתי מידע רב, נהגתי לעצור אנשים – שמנים ורזים כאחד, ברחוב, לתשאל אותם במסגרת הפרוייקט בכל הקשור לגנים ותזונה. הגעתי להיקף של כמעט 400 נשאלים שמסרו לי את פרטיהם, ישבתי בלילות ובחנתי את התשובות שלהם”.

לפני כשנה וחצי הגיעה מזל לדבריה, לגילוי מרעיש לפיו קיים “גן” שגורם להשמנה לו והעניקה לו את השם השמנה GF “גנטיקת פורטונה” (פורטונה הוא שמה המקורי בלידה, ג.ד). לדבריה, “מיקומו של “הגן” הזה במפת הלידה, משפיע על תחושת הרעב שמביאה את האדם לחוסר איזון פיזי ומשקל עודף. המשכתי וחקרתי וגיליתי את “גנטיקת” האתגר GC, דרך האתגר שמופיעה במפת אישיות האדם האסטרו-נומרולוגית בשליטת מגן הדוד השלם. פיתחתי את השיטה הזו בארץ ובעולם. “הגן” הזה מספר איזה טיפוס משוייך לכל אדם, יש כמה וכמה סוגי נוסחאות שונים”.

אהרוני פנתה אל המתכנתים אורית כהן ונמרוד הוברמן מחברת טופוטול, שאיפשרו לה לממש את החזון שלה לחשוף את הסיבה להשמנה בקרב בני האדם, באמצעות תוכנה יחודית וחדשנית מסוגה בארץ ובעולם, בשם “קוד הספירלה”. זו תוכנת מחקר שכוללת חלוקה לסיווגים של טיפוסים בקרב בני האדם, פסיכולוגית, פיזית, רגשית, נפשית ואישית.

מזל: “החלטתי לבדוק את הגילויים הללו על עצמי. התחלתי לחקור את “הגן” שלי והטיפוס שלי. הזנתי בתוכנה את כל הנתונים, ולפי זאת שקללתי והכנתי תוכנית תזונה אישית שמתאימה ספציפית אליי. בדרך זו ניתן להתאים תוכנית אישית לכל אדם ואדם שתעזור לו להרזות. במשך שנה רזיתי כ-24 ק”ג, הודות לשיטה החדשנית והאוכל שאני מזינה את עצמי בהתאם לגנטיקה שלי. זו הייתה פריצת הדרך הראשונה. וחשוב לא פחות – אני מצליחה לשמור מזה חצי שנה על משקלי. אחרי שהוכחתי את הצלחת השיטה על גופי אני רוצה לפזר את הבשורה לכולם ולעזור לכל מי שזקוק לכך. זה דף החדש בחיי”.

מזל צירפה אליה נבחרת של אנשי אקדמיה ומומחים, על מנת להקים קבוצת מיקוד ראשונה שתשתתף בפיילוט יחודי בכרמיאל, תחת השם “רזיתי עם מזל אהרוני”. צוות המומחים של קבוצת המחקר כולל בנוסף אליה את ד״ר לאוניד גרנובסקי, מומחה ברפואת ילדים ומשפחה, מנהל מרכז רפואי GL של קופת חולים כללית; מירה דנה M.A.h.p – פסיכותרפיסטית, אנליטיקאית קבוצתית ומומחית להפרעות אכילה ואכילה רגשית; גלית שלגי – לחיות בריא, תזונאית ומומחית להרזיה, תיקון הרגלי אכילה ואורח חיים בריא; ומשה שבתאי – מדריך ומאמן כושר גופני במועדון הכושר “אדרנלין”.

כנס ההשקה של קבוצת המחקר “רזיתי עם מזל אהרוני” נערך באודיטוריום של עיריית כרמיאל, הודות לתרומת ראש העיר עדי אלדר, שהעמיד את האולם לרשות העניין מתוך ראייה והבנה שהדבר יתרום רבות לנושא הבריאות והתזונה הנכונה. מ”מ ראש העיר, רינה גרינברג הצטרפה ותרמה לרשות קבוצת המחקר את מועדון הדיינר, אשר ישמש לפגישות קבועות. המפגשים יתקיימו אחת לשבוע למשך שלושה חודשים.

מתוך כ-200 אנשים שנרשמו למאגר המידע של הפיילוט, ולאור הביקוש הרב להשתתף בפיילוט הייחודי, נבחרו כ-40 המתאימים ביותר מבחינת הפרופיל שלהם, וזאת על מנת שישמשו השגרירים הראשונים של התוכנית. הם חולקו לשתי קבוצות, על-פי טיפוסי הגנים, הקבוצה הראשונה מונה 10 חברים, בהם גם מ"מ ראש העיר רינה גרינברג וחברת מועצת העיר לימור מזור, והקבוצה השניה מונה כ-30 משתתפים. שתי הקבוצות יעברו ליווי צמוד של צוות המחקר, כאשר בקבוצה הראשונה והמצומצמת יותר יעברו המשתתפים תהליך פסיכולוגי-רגשי עם עם הפסיכותרפיסטית והמומחית להפרעות אכילה רגשיות, מירה דנה.

על מנת להיבחר היה עליהם לענות על 6 קריטריונים – ביניהם הימצאותו של “גן” ההשמנה GF במפה האסטרו-נומרולוגית שלהם, ביצוע בדיקות רפואיות ע”י הרופא המלווה את הקבוצה, משקל מעל 80 ק”ג והסכם לחשוף ולתעד את התהליך שהם עוברים. בתמורה לכך, אומרת מזל, “כל אחד מהמשתתפים מקבל מתנת חיים – 5 אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המלווים אותם לכל אורך הדרך, בהנחייתי”.

הפיילוט כבר זוכה לחשיפה ועניין רב בארץ. ב-2 בינואר אף צפויה מזל אהרוני להופיע בתוכנית מהיום דיאטה של חלי ממן ואולגה רז בערוץ 10 כדי לספר על השיטה החדשה שפיתחה ולהביאה לחשיפה כלל-ארצית.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *