Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1625746572:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 46452
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 240
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | מאוחדת כרמיאל: דואגים לכם באופן אישי
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => (כתבת תדמית)
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מאוחדת כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% מאוחדת כרמיאל: דואגים לכם באופן אישי
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => את ישראל ליכטנשטיין מכירים כרמיאלים רבים הודות לפעילותו בתחום רפואת החירום והעזרה לתושבים. כמנהל קשרי הלקוחות של מאוחדת בכרמיאל והאזור - להצטרף למאוחדת
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 67
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 358
        )

)
ישראל ליכטנשטיין מנהל קשרי לקוחות קופת חולים מאוחדת כרמיאל
ישראל ליכטנשטיין מנהל קשרי לקוחות קופת חולים מאוחדת. צילום: קופ״ח מאוחדת

מאוחדת כרמיאל: דואגים לכם באופן אישי

שתפו

את ישראל ליכטנשטיין מכירים כרמיאלים רבים הודות לפעילותו בתחום רפואת החירום והעזרה לתושבים. כמנהל קשרי הלקוחות של מאוחדת בכרמיאל והאזור מזמין אתכם ישראל להצטרף למאוחדת וליהנות משירות רפואי מתקדם ותורים מקוצרים

מאת גיל דובריש

מאוכזבים מהשירות שאתם מקבלים בקופת החולים שלכם? מתוסכלים מהמתנה הממושכת של חודשים רבים רק כדי לקבוע פגישה עם רופא מקצועי? יש לכם אלטרנטיבה אחרת! מאות מבוטחים חדשים כבר גילו את היתרונות הרבים שבקופת חולים מאוחדת בכרמיאל, הצטרפו אליה, והיום הם נהנים מרפואה אישית ומתקדמת, תורים קצרים ומהירים ויחס אישי לכל מבוטח. ניתן לעבור מהקופה שלכם למאוחדת, כבר השבוע! הרישום נפתח מחדש ויהיה בתוקף עד יום חמישי הבא, 15.7.2021. איך עושים זאת? בקלות רבה, ועל כך בהמשך הכתבה.

ההבדל הגדול

ישראל ליכטנשטיין (49) מנהל קשרי לקוחות בקופ״ח מאוחדת באזור הגליל, הוא דמות מוכרת ואהובה בכרמיאל. ליכטנשטיין עוסק ברפואה מזה שנים ארוכות, הוא היה בין המובילים בהקמת חדר המיון קדמי (טרם) בכרמיאל, משמש כנהג אמבולנס בשגרה, חובש רפואת חירום, השתתף בהשתלמויות במגוון תחומים רפואיים ובעיקר ברפואת חירום בבתי החולים המובילים בצפון – רמב״ם בחיפה והמרכז הרפואי לגליל בנהריה, מנהל זק״א בכרמיאל ועוד. ישראל מקורב לרב אלימלך פירר ולרב הראשי של כרמיאל אברהם מרגלית, בשנת היובל של כרמיאל קיבל את תואר יקיר העיר על פועלו הרב בתחום הצלת חיים וגמילות חסדים בעיר. לפני כעשר שנים מונה לראש מערך קשרי לקוחות במאוחדת באזור הגליל. במסגרת התפקיד הוא אחראי על מבחר נושאים המקשרים בין הקופה לקהילה.

ישראל ליכטנשטיין קופת חולים מאוחדת כרמיאל
ישראל ליכטנשטיין קופת חולים מאוחדת כרמיאל

ישראל מספר כי לקופת חולים מאוחדת 4 שלוחות בכרמיאל. הסניף הראשי בשדרות בית הכרם מעניק שירותי רפואה כללית, נשים וילדים, חדר אחיות לרפואה ראשונה, מרפאת שיניים, בית מרקחת, מכון לפיזיותרפיה, מכון צילומי רנטגן, מכון סכרת אזורי, מכון קרדיולוגיה גדול, יחידה להתפתחות הילד עם רופאה המתמחה גם בטיפול בהפרעות קשב וריכוז, מכון מתקדם לרפואת נשים המבצע הדמיות בהריון, סקירת מערכות, וכן בדיקות וחיסוני קורונה בתיאום מראש. כמו כן פועלות בכרמיאל שלוחות שכונתיות למען הקהילה: מרפאה בשכונה הדרומית המעניקה שירותי רפואה ראשונית וכללית למשפחות, ילדים ונשים, מכון סקר גנטי, רפואת עור, טיפולי מומחית לפדיקור רפואי; מרפאה בשכונת המייסדים שמתמחה ברפואת ילדים ומשפחה והתפתחות הילד, קלינאי תקשורת; מרפאה נוספת בשכונת רבין שמעניקה שירותי רפואת משפחה, ניורולוגיה, אורולוגיה ועוד.

גישה אישית

"נודה על האמת, אף אחד מאיתנו לא אוהב להגיע לקופת חולים, אבל כשצריך – עדיף לקבל את השירות הטוב ביותר״ אומר ישראל. ״אנחנו משתדלים לעקוף את הבירוקרטיה הקיימת, לקדם תורים ולהנגיש את השירות הרפואי לקהילה במידת האפשר. קופות החולים נסגרות בדרך כלל בשעות אחרי הצוהריים או הערב, אני אישית משתדל להיות זמין וקשוב לצרכי המבוטחים גם מעבר לשעות הרגילות וליצור עם רופאים אפילו בשעות חריגות במטרה לתת מענה מקסימלי למבוטחים. כבר קרו מקרים שהזעקתי רופא לטיפול דחוף בשעות הקטנות של הלילה״.

ליכטנשטיין מוסיף כי ״במאוחדת, הרופאים ואני עבדכם הנאמן רואים בעבודתנו שליחות כדי לתת מענה לאנשים. מי שפונה אלינו נמצא במצוקה, הוא לא מגיע מתוך הנאה, ועל כן עלינו לתת מענה אנושי, להגביר את הביטחון האישי של המטופל ולהעניק את הטיפול הטוב ביותר האפשרי. למי שאינו יכול להגיע עקב מגבלות פיזיות או אחרות, אנו מפעילים קבוצת מתנדבים כדי לסייע בהנגשת התרופות לאנשים עד הבית״.

בזכות הסכמי שיתוף פעולה בין מאוחדת לבתי חולים מובילים בארץ, כמו אלישע, יכולים מבוטחי הקופה לקבל טיפול רפואי במוסדות נבחרים אלה ללא התחייבות וכל זאת בהצגת כרטיס קופת החולים.

בתקופת הקורונה קופ״ח מאוחדת היתה היחידה בארץ שנתנה מענה של בדיקות זמינות כמעט כל יום, כל היום, ״אני אישית יצאתי לדגום מבוטחים בעיתות לחץ. דאגנו לאשפוזים ושחרורים של חולי קורונה מסביב לשעון״ מספר ישראל ליכטנשטיין.

מה שמייחד את מאוחדת בכרמיאל ובכל האזור, הוא הגישה האישית לכל מבוטח. ישראל: ״מי שמגיע לקבלת ייעוץ או טיפול בקופה יגלה שתמיד יש לו עם מי לדבר. כל מבוטח הוא בן בית ויודע שיכול לקבל מענה מקצועי בהקדם בכל שעות היממה, כולל שבתות וחגים. יתרון חשוב נוסף שלנו הוא התורים המקוצרים מהם נהנים המבוטחים שלנו. אנו משתדלים לעשות הכל שמבוטח לא יחכה ויתענה תקופה ארוכה לתור שלו, אלא לקצר הליכים בצורה משמעותית. במאוחדת אדם לא יחכה חודשים ארוכים לתור לרופא. המבוטחים במאוחדת מקבלים ליווי אישי וייעוץ לכל אורך הטיפול, גם מחוץ לעיר וגם בבתי חולים״.

ניתן להצטרף למאוחדת בכרמיאל בקלות רבה ובלי בירורקטיה, תוך שמירת רצף הזכויות הרפואיות מהקופה הקודמת כולל הביטוח הסיעודי, לפרטים ניתן ליצור קשר באתר המוסד לביטוח לאומי, בדואר ישראל או בשליחת הודעה ישירה אל ישראל ליכטנשטיין כאן >>>

(כתבת תדמית)

כתבה מעניינת:

שביל אופניים כרמיאל חברת נתיבי ישראל

תוותרו על הרכב? שביל האופניים החדש של כרמיאל

שתפובימים אלו הסתיימה סלילת שביל אופניים בעיר בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח, פרויקט שהובילו משרד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *