צילום יח״צ

מדריך קידום אתרי חנות: שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרי מסחר

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

עולם המסחר מתמקד היום בעיקר בחנויות מקוונות, אבל הפעלת חנות מקוונת שתשיג את התוצאות המבוקשות של המרת גולשים מתעניינים ללקוחות משלמים, כרוכה בעבודה מקיפה. לאחר בניית החנות המקוונת, מתחיל תהליך קידום אתרי חנות, שמותאם למוצרים או לשירותים שאתם מספקים.

האפשרויות בלתי מוגבלות ומאפשרות את הנוחות העיקרית של רכישת מוצרים מסביב לשעון, מה שמאפשר את הגדלת הרווחים. אז אם אתם מעוניינים להשיג יותר תנועה ומכירות לאתר החנות שלכם, שכירת שירותי המומחים בתחום, שבקיאים בתהליכי קידום אתרי חנות, היא השלב הראשון הקריטי.

מאמר זה מספק הבנה בסיסית ב-SEO, אופטימיזציה למנועי חיפוש באתר למסחר, או קידום אתרים, ומתמקד באופן בו ניתן לשלוח לגוגל את כל האותות הנכונים להגדרת קידום אתר החנות שלכם. אז בואו נצלול פנימה כדי להבין איך הופכים גולשים מתעניינים ללקוחות משלמים.

ראשית בואו נבין מה זה קידום אתרי חנות

קידום אתרי חנות הוא תהליך הפיכת חנות מקוונת לגלויה בתוצאות החיפוש בגוגל. כשאנשים מחפשים מוצרים שאתם מוכרים, המטרה שלכם היא לקבל דירוגים כמה שיותר גבוהים, על מנת לקבל יותר תנועה.

ניתן להשיג תנועה מחיפוש בתשלום, אבל תהליך קידום אתרי חנות עולה הרבה פחות. חשוב גם להבין שתוכנות לחסימת מודעות והעיוורון שגולשים פיתחו כלפי מודעות, יכולים להפחית את האפקטיביות של חיפושים בתשלום, כך שחשוב לבצע אופטימיזציה לחיפוש, ללא קשר, או בנוסף לקידום ממומן.

קידום אתרי חנות מתמקד היום גם בהתאמת החנות המקוונת לגלישה דרך הסמארפונים, מכיוון שרוב הגולשים משתמשים בטלפונים שלהם כדי לבצע רכישות. מסיבה זו, מומחי קידום אתרי חנות מתאימים את אתר החנות לגלישה בסמארטפונים, כולל התאמה לנראות נגישה וידידותית של המוצרים באתר, וטעינה אופטימלית ומהירה של כל הדפים.

מאפייני תהליך קידום אתרי חנות

ברוב המקרים, תהליך קידום אתרי חנות כולל אופטימיזציה של הכותרות, תיאורי המוצרים, מטא-נתונים, מבנה הקישורים הפנימיים ומבנה הניווט, לצורך שיפור תוצאות החיפוש וחוויית המשתמשים. לכל מוצר שאתם מוכרים, צריך להיות דף ייעודי שמיועד לשאיבת תנועה מגוגל.

יחד עם זאת, חשוב להקפיד לכלול בתהליך הקידום גם עמודים סטטיים שאינם מכוונים למכירת מוצרים באתר שלכם, כגון:

  • דף הבית
  • עמוד אודות
  • עמוד שאלות נפוצות
  • עמודת מאמרים
  • תשובות במרכז התמיכה
  • דף יצירת קשר.

יש ליצור רשימת מילות מפתח לדפים אלו, כמו גם מילות מפתח קשורות. הכלים בהם משתמשים מומחי קידום אתרי חנות מקלים על חיפוש אחר מילת מפתח אחת עם זנב ארוך, כלומר, ביטויים ארוכים שגולשים מקלידים בשורת החיפוש בגוגל, ומציאת מילות מפתח סמנטיות מתאימות.

החנות המקוונת חייבת למשוך את הגולשים ולגרום להם לקנות דווקא אצלכם

ההיבט החשוב ביותר בתהליך קידום אתרי חנות הוא יחס ההמרה, וחשוב להבין היטב את הנקודה הזאת. אתר החנות חייב להיות משכנע ברמת הנראות שלו, כדי למשוך את הגולשים לבצע רכישה.

התמונות של המוצרים חייבות להיות אטרקטיביות, והמבצעים צריכים לבלוט היטב, עם משפטים שמניעים לפעולה ותוכן איכותי הולם, וגם עיצוב האתר צריך להיות מוקפד ולהדגיש את היתרונות של המוצרים שאתם משווקים.

חשוב לא פחות לבצע סקר שוק שיציג את המתחרים שמציעים מוצרים דומים למוצרים שאתם משווקים, להציג השוואת מחירים שתגרום לגולשים לקנות דווקא אצלכם, ולהדגיש את כל האיכויות הנוספות של ביצוע רכישות מהחנות שלכם.

חוויית משתמש נוחה וידידותית היא סיבה נוספת לשכור שירותי מומחי קידום אתרי חנות

חנות מקוונת נגישה וידידותית למשתמשים היא האסטרטגיה ארוכת הטווח שתוכנית מקיפה של קידום אתרי חנות מתמקדת בה. כך, למשל, חשוב להקפיד על אפשרויות תשלום מאובטחות, אפשרויות שילוח נוחות, וניווט קל ומהיר באתר.

התנהלות זו תוביל לא רק למשיכת גולשים מתעניינים והפיכתם ללקוחות משלמים, אלא גם תתרום לשימור הלקוחות הקיימים.

למה קידום אתרים חשוב לחנות מקוונת?

כי מה עושים צרכנים כשהם זקוקים למוצר או שירות? ברוב המקרים הם מקלידים את שאילתות החיפוש שלהם בגוגל. הם מחפשים אפשרויות, טיפים, השוואות מחירים וכל מידע שיעזור להם לקבל החלטות מושכלות.

אם החנות המקוונת שלכם אינה מופיעה בתוצאות החיפוש, אתם מאבדים גישה חיונית ללקוחות מסחר אלקטרוני מוסמכים ומעוניינים. המוצרים שלכם אולי נמצאים באינטרנט, אבל האם ניתן למצוא אותם?

בנקודה זו נכנס שירות קידום אתרי חנות שמספק לבעלי אתרי חנויות מקוונות שיטה להגיע לקהל היעד מבלי לשלם עבור מודעות. ברגע שתובילו אנשים לאתר שלכם, תוכלו לשמח אותם עם המוצרים האיכותיים, התוכן המסקרן שלכם, וההנעה לפעולה.

כמה מסקנות לסיום על ניהול אתרי חנות

בעלי עסקים רבים שמפעילים חנות אלקטרונית מחפשים את שיטות קיצורי הדרך להגדלת ההמרות. זה אולי הלך הרוח הנכון, אבל תוצאות קידום אתרי חנות אינן ניתנות להשגה כשמקצרים תהליכים ומתחילים מהסוף.

תהליך קידום אתרים מתמקד בהובלת הגולשים לאתר החנות שלכם, לפני המרתם ללקוחות משלמים באמצעות הצעות. תוכנית קידום שמגדירה אתכם להצלחה כוללת מספר שלבים שיטתיים שחשוב להקפיד עליהם:

  • בחירת מילות המפתח הנכונות.
  • עריכת מחקר מתחרים.
  • התמקדות בקידום דף הבית.
  • יצירת ארכיטקטורת אתר נגישה וידידותית לגולשים.
  • אופטימיזציה של דפי מוצרים.
  • שימוש בעיצוב רספונסיבי.
  • שיפור מהירות טעינת האתר.
  • יצירת קישורים נכנסים.

הקפדה על צעדים אלו תאפשר לאתר החנות להשיג דירוגים מעולים בגוגל, עם תוצאות של המרת גולשים מתעניינים ללקוחות פוטנציאליים מרוצים ומשלמים.

(תוכן מקודם)

***LinkPower.co.il

 

 

כתבה מעניינת:

מקדם אתרים מומלץ

מחפשים מקדם אתרים? מומלץ לקרוא את זה

שתפומערכת פורטל זהר.נט התחרות בעולם קידום האתרים עצומה. כל מקדם אתרים מומלץ מוצא את עצמו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.