Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1490774306:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 16828
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => לפרס ישראל
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => לפרס ישראל
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 65
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 285
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 444
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2017/03/האח-הגדול-1087.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 285
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => לפרס ישראל
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
האחד הגדול. צילום מסך מתוך היוטיוב

מהאח הגדול ועד לפרס ישראל

שתפו

על האח הגדול

אני מסרב בתוקף לראות התוכנית הזו, זו התבהמות של החברה, תוכנית לא חינוכית, כולם מעשנים, מנבלים פה, משתמשים בשפת ביבים זה כלפי זה, זו תוכנית מרושעת שאין בה תרבות ואין בה חמלה. כך יצא לראות פרומו שבה שרון גל ח"כ לשעבר יושב לארוחה, פונה אליו ישראלי יוצא אתיופיה ואומר כך: "בתיאבון גזען" תוך כדי חיוך מרושע. אם זו לא התבהמות אני לא יודע מה היא התבהמות.

על אריק פינטו ורוח האדם

אריק פינטו הוא מנכ"ל בנק הפועלים. להיות מנכ"ל של הבנק הגדול במדינה, פירושו להיות בראש הפירמידה הכלכלית בישראל, זה אינו עניין של מה בכך, אך זה רציתי לספר לכם, הסיפור הוא על פינטו הילד שלקה בגיל 3 במחלת הפוליו ומאז הוא משותק ברגל אחת וברגל השנייה הוא מוגבל, הוא מתהלך בעזרת מקל הליכה ובעיקר בקלנועית. זאת ועוד, פינטו התייתם משני הוריו בהיותו בגיל חמש ועשר, הוא ועשרת אחיו נשארו יתומים, הוא גדל והתחנך במוסד בן שמן. לכאורה מדובר בסיפור חיים שיכול להיות סרט טורקי, אדם עם חיים שכאלה ספק אם היה מגיע רחוק בחיים. אבל זה לא מנע מאריק לנפץ את הכבלים שהחיים שמו עליו ולטפס מעלה מעלה. פינטו יהפוך ברבות הימים למאמן נבחרת ישראל בכדורסל לנכים ויזכה להצלחה רבה, הנכות והילדות העשוקה לא מנעה ממנו לטפס לפסגת הניהול של הבנק הגדול במדינה.

ראו מה רבה ועצומה רוח האדם, איש עם רצון עז, חרף הילדות הקשה, חרף המגבלה הפיזית, הגיע לפסגת הר האוורסט הכלכלית. תודו, זה סיפור אופטימי שיכל לתת השראה ותקווה לכולנו.

 

תקשורת וחכמת ההמונים

בעימות הזה בין כחלון לבין נתניהו, אני בצד של כחלון. ראשות השידור הייתה רשות מנוונת, רשות ששלטו בה ועדים רבים. בהיות ערוץ 1, הערוץ היחיד במדינה, כל ועד החזיק את המדינה בגרון, תוסיפו לכך את הפוליטיקאים שמינו נציגים מטעמם לנהל את הרשות, מנהלים לא ראויים בעליל, ותבינו למה הערוץ הידרדר, על כן אין מנוס מסגירת הערוץ. עכשיו העובדים בוכים על מר גורלם ובצדק, אבל אפה הם היו כאשר וועדים החשיכו את הערוץ, בגלל דבר של מה בכך, אפה הם היו כאשר הערוץ הבריח את הטובים והמוכשרים, אנשים כמו ירון לונדון, מוטי קירשנבאום, יאיר לפיד, הסופרים דוד גרוסמן ומאיר שלו, שדר הספורט יורם ארבל ועוד רבים וטובים.

לכן הקימו את התאגיד בראשות שופט בית משפט עליון.

הניסיון של נתניהו לבחור את המנהלים הוא ניסיון נואל, במיוחד כאשר לצופים יש אופציה לעבור לערוצים המסחריים, נתניהו חושב שהציבור טיפש . אבל הציבור בוחר ברגליים, אני יכול להעיד על עצמי, כאשר אני רואה כתבה לא מאוזנת, או כתבה מטעם, אני מזפזפ.

אני מציע לביבי לתת לערוץ הראשון למות מות נשיקה, הטובים והמוכשרים שבין פליטי הערוץ ימצאו את מקומם במקום אחר בתקשורת, אל לנתניהו להתערב במינוי מנהלי הערוץ, אנחנו לא בטורקיה ונתניהו אינו ארדואן. צריך להניח את שיקול הדעת לציבור הרחב, חוכמת ההמונים עובדת גם עובדת, ערוץ שיהיה מוטה פוליטית, ימצא את עצמו ללא צופים, תוכנית שלא תהיה ראויה לצפייה תזכה ברייטינג בגובה דשא, מנהלים שיכשלו ילכו הביתה, כך עובדת השיטה במערב הדמוקרטי, אין סיבה שנמציא את הגלגל.

 

על פרס ישראל וגרבוז

בנט מנע מהוועדה שמחליטה על פרס ישראל מלהעניק את פרס ישראל ליאיר גרבוז. אני מברך את בנט על כך, לדעתי גרבוז הוא מתנשא בלשון המעטה, ראו נאום משטחי הקברים והקמעות, לדעתי ברור למי הוא כיוון. כאשר הוא אמר, אני האויב של הערסים והפרחות, ברור למי הוא התכוון, הניסיונות להלבין את הדברים הם ניסיונות הם לא הגונים ולא נכונים. הוויכוח הוא האם יש להבחין בין היצירה למעשים ולדעות של היוצר, לדעתי אין להבחין. אנחנו למשל לא משמעים את המוזיקה של ואנגר, כי הוא היה אנטישמי, פרו נאצי.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *