Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2301
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מושחתים נמאסתם פמיניזם הצחקתם
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מושחתים נמאסתם פמיניזם הצחקתם לא. לא הביתה, אלא לכלא. שם מקומכם. צפיתי, כמו רבים, בזריקת מאות טונות של מזון לפח האשפה ע"י כל מיני, רק על מנת להרוויח עוד שק
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 81
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 360
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => מושחתים נמאסתם פמיניזם הצחקתם לא. לא הביתה, אלא לכלא. שם מקומכם. צפיתי, כמו רבים, בזריקת מאות טונות של מזון לפח האשפה ע"י כל מיני, רק על מנת להרוויח עוד שק
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => מושחתים נמאסתם פמיניזם הצחקתם
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
לא. לא הביתה, אלא לכלא. שם מקומכם. צפיתי, כמו רבים, בזריקת מאות טונות של מזון לפח האשפה ע"י כל מיני, רק על מנת להרוויח עוד שקל, או מליון. זהו פשע שאין כדוגמתו... זו חמדנות לשמה... זהו גזל לשמו. מה קרה לנו? מה קרה לעם הזה ובעצם למנהיגיו - כוללללם

מושחתים נמאסתם! פמיניזם? הצחקתם…

שתפו

מושחתים לכלא!

לא. לא הביתה, אלא לכלא. שם מקומכם. צפיתי, כמו רבים, בזריקת מאות טונות של מזון לפח האשפה ע"י כל מיני, רק על מנת להרוויח עוד שקל, או מליון. זהו פשע שאין כדוגמתו… זו חמדנות לשמה… זהו גזל לשמו. מה קרה לנו? מה קרה לעם הזה ובעצם למנהיגיו – כוללללם!!! היכן החמלה היהודית הנודעת, המיוחדת, שהיתה מסימניה המובהקים של היהדות? היכן? וכי באמת באמת קהו עיניהם מראות? וכי הפך ליבם לאבן? אז התשובה היא כן. כשאני שומע את ראש הממשלה הנורא ביותר אי פעם גם לעתיד אומר בחגיגיות שכלכלת ישראל משגשגת…נו מה יש לומר? שהאיש מנותק? ברור שהוא מנותק. כולנו יודעים זאת. אבל מה זה עוזר לנו שאנחנו יודעים?

חייב לציין שזה לא רק הוא. בעצם כולם שם ובמקומות אחרים מנותקים לחלוטין ממה שבאמת מתרחש בקרב מליונים. וכי איך יהיה להם מושג? הם לא מביטים אפילו בחשבונות שאנו משלמים עבורם… מים? חשמל? ארנונה? משכנתה? שכר דירה? הצחקתם אותם… כל אלה גרושים עבורם ולכן הם לא יכולים להבין מה זה להיות נטול אגורה בכיס,או מה זה לחיות תחת אימת ההוצל"פ, הבנקים ושותפיהם. באמת שהניתוק הזה עולה לנו ביוקר. מאוד ביוקר. אין כמעט שבוע בו אנשים לא מתאבדים בשל מצוקה כלכלית. הם אמנם טיפשים לטעמי, אבל אינני שופט אותם. כשאתה חש שכל הקירות, מכל הכיוונים סוגרים עליך ואתה איש או אשה לא הכי חזק/ה בעולם, כן. יש כאלה שיברחו למקום השקט ביותר עלי אדמות. גם בכרמיאל זה קורה ובכל מקום בארץ. אנשים מתים בגלל המצוקה. ואנחנו, אנחנו עדיין שותקים, רק שאני יודע שמפלס הזעם עולה בהתמדה ואין לי ספק שהוא יתפרץ באחד הימים. זה יקרה. ואז, אז חברות וחברים הם יחדלו לחייך. נמחק להם את חיוך הבוז שלהם שאומר לנו: מי אתם בכלל יא עלובי נפש. אנחנו נעשה אתכם כל מה שנרצה. נשלח את ילדיכם לצבא, למלחמה, ניתן להם גרושים, ניקח מכם כל אגורה שאתם מרוויחים ביושר מעבודה קשה. אתם כלום. אתם אפסים. אתם פראיירים של העולם.

מחכה ליום בו יפרצו המהומות והן תפרוצנה. אני חוזר על זה כמו תוכי. אני אהיה שם, בשורה הראשונה. עם אפס פחד ממישהו. כי אתם מבינים, מגיע רגע בחיי עם שאין לו יותר מה להפסיד. לקחו לו כבר הכל, ואז, אז יהיה פה גיהנום… הנה אדון עופר שהתעשר כאן בארץ, משקיע את מליארדי הדולרים שלו, היכן? כן. בלונדון. יתכן שעופר חכם ומבין מה צפוי לכל העושקים ביום מן הימים, יתכן אפילו כבר בקרוב. האיש עזב כבר עכשיו.

יבוא יום והוא קרוב הרבה יותר ממה שאולי המושחתים חושבים כי נמאס לנו.

 

 

פמיניזם? הצחקתן אותי…

רק נזק לנשים

לשם מה הוקמה התנועה הגדולה הזו? מהן מטרותיה? לא יודע מה אתכן נשים יקרות, אני גורס שעבדו עליכן ובגדול.

לא רק שאתן ממשיכות (רובכן, לא כולכן) לעשות בדיוק את אותן עבודות בית שנשים עשו מאז ומתמיד, נקיון, כביסה, כלים, סדר, בישול, ילדים, הכל, הוסיפו לכן גם עבודה מחוץ לבית…אני נשבע שאני מביט לעיתים בהשתאות ולא מבין כיצד אתן עושות זאת… פעם, לא מזמן כל כך, פרנסת הבית מוטלת היתה על הגבר בלבד. הוא היה חייב להביא את הכסף הביתה ושיספיק לכל צרכי הבית… זה נגמר. רציתן שוויון? קיבלתן בדיוק ההפך. אני, כגבר אומר לכן, חייו של הגבר המודרני נעשו קלים יותר ושלכן קשים יותר. הגבר המודרני איננו מתעסק עוד בעבודות תיקון הבית (שוב, בלי הכללה). יש בעלי מקצוע. אני מכיר אישית נשים שאין לי הגדרה אחרת לחייהן ולמעמדן מלבד: שפחה. אז יש יותר חכיו"ת, יש יותר מנכליו"ת… נו אז מה? הן מיעוט שבמיעוט ואינני רואה שהן כל כך דואגות לבנות מינן. ממש לא. אז מה הועילו חכמים או חכמות בתקנתן? ועל כן, לטעמי, התנועה הזו נכשלה כשלון חרוץ לפחות בכל הקשור בענין המרכזי: חיי היום יום של האשה העובדת. כשאומרים שוויון, בבקשה תתכוונו לשוויון. המהפיכה הפמיניסטית חייבת לשנות כיוון ולהתחיל דווקא בגברים. הסברה, הסברה, הסברה, חינוך מגיל אפס שעבודות הבית חייבות להתחלק שווה בשווה. האחריות לילדים- שווה בשווה… לטעמי זה הענין העיקרי. באמת לגרום לכך שנשים לא תסיימנה את יומן שפוכות, קרועות מיום מפרך שחוזר על עצמו עוד ועוד ועוד וביתר שאת בשישי שבת.

וכן, עוד ענין לא פחות חשוב נכנס לכאן. נשים מודרניות גילו את מיניותן. סוף סוף. והנה, למרבה הפלא וכנגד כל האמירות המטופשות, דווקא הגברים "לא מספקים את הסחורה"…כפי שסיפרו לי כמה נשים בגילוי לב… ולא אכנס לפרטים, אבל קחו זאת בחשבון…

 

 

האם האדם היחיד, הבודד, יכול

לשנות מציאות?

התשובה היא: כן. ובגדול. אם נעבור על ההיסטוריה נראה שתמיד, הכל, לטוב ולרע התחיל באדם אחד. בודד שעניין מסוים בער בעצמותיו. אידיאולוגיה בדרך כלל. מספיק אם נזכיר את לך וולנסה מפולין, את הרצל שלנו, את בן גוריון שלנו, את דה גול הצרפתי, את צ'רצ'יל הבריטי, את אייב לינקולן ה-נשיא החשוב ביותר בתולדות ארה"ב, נלסון מנדלה מדרום אפריקה, מרטין לותר קינג השחור האמריקני. אלה אנשים שהצליחו לסחוף איתם המונים, חלקם אף שילם על כך בחייו (ואיך שכחתי את מהטמה גנדי הענק…) המשותף לכל האנשים הללו, מעבר ליכולת הרטורית שלהם הוא: אומץ. אומץ לב מדהים. הם היו מוכנים לשבת בבתי סוהר, בגלות, להיות מוחרמים ע"י השלטון ומה לא. אבל, בסופו של דבר, כשהם דבקים במטרתם, ללא חת. הם מצליחים. כל שנדרש הוא אומץ ונחישות.

ותרשו לי לא להצטנע הפעם וחלילה לא לשים את עצמי באותה שורה של מנהיגים באמת דגולים ומשני היסטוריה. ניתן לשנות גם בעירך. לפני שנה בדיוק, הצלחתי כמעט כמעט לבדי, לכופף את חברת "עמיגור", את משרד השיכון וכל מי שניסה להפריע, ולהשיג דירת קרקע לחסידת אומות העולם שהצילה 3 ילדים יהודים בשואה ושנזנחה ע"י כולם… הקשישה הטובה פשוט היתה כלואה בקומה רביעית, ללא מעלית, ללא יכולת לצאת מביתה. היום, בעקבות מאבק עיקש ובסיוע העיתון הזה, אותה אשה יקרה מתגוררת בדירת קרקע, נכנסת ויוצאת, רואה אור יום, נושמת… כנ"ל לגבי המאבק הכמעט יחיד שלי בקופת חולים כללית בכרמיאל שהתנגדה להגיע להסכם עם "טרם". כופפנו והכרחנו אותה להגיע להסכם עם "טרם" – אותו חדר מיון קדמי בכרמיאל ובעצם גרמנו לכך שמאות אם לא אלפי לקוחות של הקופה, נהנים היום משירות חרום בתשלום זהה לכל הקופות… לא אציין עוד הישגים כדי שלא אשמע יהיר… אבל אני בהחלט גא בהצלחות הללו ויהיו עוד. אדם יחיד. בודד. עם סיוע של כמה אנשים יכולים גם יכולים לשנות עניינים מהותיים, גם כאן בכרמיאל.

 מושחתים נמאסתם פמיניזם הצחקתם.

מושחתים נמאסתם פמיניזם הצחקתם.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *